XXIV. - Hádés nehraje fér

39 4 0
                                    

KATH POHLED:

Hned po příchodu z Hefaistovi dílny jsme zamířili do podsvětí. Prošli jsme bez problémů. Zastavili jsme u velkého trojhlavého psa. Jakmile uviděl Annabeth začal vrtět ocasem. Proto jsem ji dala zlatou píšťalku a trochu od kerbera odstoupila.

,,Ahoj hochu" pozdravila kerbera Annabeth. ,,Tak a teď sedni"

Annabeth zapískala na zlatou píšťalku. Její tón byl jemný a krásný. Kerber si ihned sednul.

,,To je úžasný, půjč mi to, chci to taky zkusit" řekl Will a vzal si od Annabeth píšťalku (spíš ji Annabeth vytrhl z ruky).

,,To je úžasný, půjč mi to, chci to taky zkusit" řekl Will a vzal si od Annabeth píšťalku (spíš ji Annabeth vytrhl z ruky)

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

,,A teď dělej mrtvýho" Will zapískal a Kerber udělal mrtvýho.
Zasmála jsem se.

Will pořád zkoušel různé triky, dokud mu píšťalku z pusy nevytrhla Annabeth.

,,Hej, právě jsem chtěl zapískat, aby udělal surikatu" zamračil se na ní.

,,Pískáš tady jako blázen Wille" odbyla Annabeth a řekla kerberovi, aby čekal a zapískala. Kerber si poslušně sednul a čekal.

Prošli jsme zkrze něj s šli dál do Hádova paláce. Došli jsme opět do velké síně, kde v křesle seděl Hádés a tentokrát už tu byla Persefona.

,,Áaa jste zpátky, tak co jak se vám vedlo?" Zeptal se, zvedl se ze svého křesla a přešel k nám.

,,No, při prvním úkolu jsme málem umřeli, s Hefaistem jsme si dali jeho tvrdé sušenky a třetí funguje bezvadně" řekl Will s rychlým vysvětlením.

,,No dobrá, takže první úkol byl přinést mi hlavu hydry" pokračoval Hádés.

,,Proč hlavu hydry? To tě nic lepšího nenapadlo?" Obrátila se s opovržením na Háda Persefona.

,,Zadával jsem ty úkoly já ne?" Obořil se na ní Hádés.

Annabeth rozepla batoh a vytáhla obrovskou hlavu hydry a položila ji na Hadův stůl. Persefona na ní jen vyvalila oči a trochu změnila barvu.

,,Dobře druhý úkol, přinést moji přilbici"

Will otevřel svůj batoh a vytáhl černou přilbu a položil ji na stůl vedle hlavy hydry.

Hádés ji zvedl a nasadil na hlavu v té chvíli se zneviditelnil. Po chvilce si ji zase sundal a odložil na stůl.

,,Helma je v pořádku, poslední úkol byl vycvičit mého psa kerbera" Hádés se škodolibě usmál a čekal co se bude dít.

Vytáhla jsem píšťalku ,,Kerbere ke mě!" řekla jsme a zapískala.
V tom se země začala otřásat jako při zemětřesní a hlavní branou přiběhl Kerber. To proto je tak obrovský ten strop.

Kerber si poslušně sedl a čekal na rozkaz. Řekla jsem ,,lehni" zapískala jsem a Kerber si lehnul. Několik povelů jsem takhle ukázala Hádovi. Ten se jen tvářil mrzutě a rozčileně.

,,První dva úkoly jste splnili dobře" řekl po chvilce a, nepřestával se při tom mračit. ,,Bohužel třetí úkol zněl, abyste ho vycvičili, ne zapískali na nějakou píšťalku a on vás poslechl!"

Hádés přímo zuřil, Persefona k němu přešla a obořila se na něj.

,,Háde! Tvoje úkoly splnili! Přiznej prohru a vydej jim Poseidónova syna!"

,,JÁ PŘECE NEMŮŽU PROHRÁT PO DRUHÉ!" soptil vzteky Hádés. ,,PŘIVEĎTE JACKSONA!"

Pár zombíků odešlo a po chvilce přivedli mého bratra. Percy ke mě přiběhl a objal mě.

,,A teď když vás tady mám všechny se vás můžu lehce zbavit" usmál se Hádés

,,Cože!? Slíbil jste nám svobodu, úkoly splnily" obořil se na usmívajícího Háda Percy.

,,Jacksone já nikdy nehraju fér, myslel jsem, že při plnění úkolů je sežere hydra, hádanky nesplní a zemřou a Kerber si je dá k večeři" zlobil se bůh.

,,Jste podlý mizera" řekla jsem.

,,Co k tomu říct? Já se teď podívám jak vás moje stráž zabije a vychutnám si to s  popcornem.

Hádés si vzal misku popcornu do klína a kývl hlavou na znamení jeho zombíků. Ti se na nás vrhli, všichni jsme si připravili zbraně. Will napnul luk, Annabeth a já jsme vytáhli svoje dýky a Percy vytáhl svůj meč Anaklusmos.

Nějakou chvilku jsme se oháněli zbraněmi, ale nebylo to ničemu platné

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

Nějakou chvilku jsme se oháněli zbraněmi, ale nebylo to ničemu platné. Kdykoliv jsme je sekli, či trefili šípem, tak si nachvíli lehli, pak se zase zvedli a neměli vůbec žádné rány.

,,Tohle nemá cenu, je jich tady moc" řekl zoufale Will a vystřelil další šíp.

,,Počkejte, kryjte mě" řekla jsem a začala jsem se prohrabávat v batohu.

,,Co to děláš?" Obrátil se na mě Percy.

,,Kryj mě" nepodívala jsem se na něj a pokračovala v hledání. Po chvilce jsem svoji mušli od táty na dně batohu nahmatala. Rychle jsem ji vyndala a foukla do ní. Ozval se tenký, krásný vzduch.
Najednou se mi mušle začala třást v rukou a dopadla na zem. Začala se z ní vynořovat pára a po chvilce jsem uviděla svého otce.
Armáda zombíků se stáhla a Poseidón upřel svůj mrazivý zrak na Háda.

Hádés se zatvářil vystrašeně. Položil popcorn a zvedl se ze židle.

,,Bratře Poseidóne, co tě přivádí do..." Větu nedokončil, protože mu do řeči skočil Poseidón.

,,Mlč Háde! Nech si ty řeči!"

Hádés ještě víc zblednul.

,,Dozvěděl jsem se, jaké plány jsi měl s Percym. Nebýt Kath už bych to neřešil po dobrém" Poseidón přešel k Hádovi a chytl ho za kus trička.

,,Úkoly splnili" sykl na něj Poseidón ,,Být tebou si hodně rychle rozmyslím, jestli je zabít bratře"

,,Do..do..dobře, jste vol..volní" koktal bůh podsvětí.

,,A jestli se dozvím, že se o to pokoušíš znova" Poseidón se zamračil a Hádes hned pochopil, že to radši pokoušet nebude a jen vrtěl hlavou.

,,Už se to nestane"

Poseidón ho pustil, obrátil se k nám, otočili jsme se a mlčky vyšli z podsvětí.

Percyho dvojčeKde žijí příběhy. Začni objevovat