VIII. - Souboj

68 7 0
                                    

PERCYHO POHLED:

,,Děláte si legraci?"

,,Ovšem, že ne. Jestli vyhraješ tak ti přísahám, že vám zaručím bezpečný přístup k hoře"

,,Percy nedělej to, Áres tě zabije" odvětila Kath.

,,Přísahejte při řece Styx!!" naléhal jsem.

,,Přísahám při řece Styx, spokojený?"

,,Naprosto" souhlasil jsem.

Všichni na mě udělali různé pošklebky. Tyson vrtěl hlavou, Kath se popadla za hlavu a mumlala si věci jako ,,proč jsou kluci takový pitomci" no a Annabeth ta na mě udělala takový svůj obvyklý pohled, že jsem cvok.

,,Fajn tak jdem na to" pobídl jsem ho.

***

Áres nás zavezl na jedno místo, nikoho jsme neohrožovali a nebylo v dohledu smrtelníků, takže jsme se nemuseli bát, že budeme v televizi jako zločinci.
Nejdřív jsem se rocvičoval, v tom jsem si uvědomil, že za mnou stojí Kath.

,,Ahoj" pozdravila mě nervózně.

,,Ahoj" opětoval jsem ji pozdrav.

,,Připravuješ se?"

,,Jo trochu"

,,Slib mi, že budeš opatrný" naléhala na mě.

,,Kath já..."

,,Slib to!!!"

,,Slibuju"

Kath mě objala a já ji.

,,No tak Jacksone, objímačky si nech na potom, teda jestli tě nezabiju"

,,Jak si přejete"

V tom jsem se proti němu rozběhl a boj začal. Áres útočil a já se snažil všelijak vyhýbat, oháněl se svým mečem všelijak kde to šlo. Nejvíce mířil na nohy, proto jsem hodně skákal. Později se mi podařilo dostat se dozadu, podařilo se mi na Árese vyšplhat a chtěl jsem ho srazit k zemi, Áres nejspíš předpokládal co chci udělat a předhonil mě, přehodil mě přes sebe a já dopadl hodně blbě na pravé rameno. Áres hned zaútočil, sekal mečem kolem a já se začal odkoulovávat. Podařilo se mi vstát na nohy, snažil jsem se všelijak útočit, jenže jak jsem měl vykloubené rameno vůbec to nešlo, toho využil Áres a podařilo se mu seknout do mé nohy. Zavrávoral jsem. Áres byl hned u mě, vytrhl mi Anaklusmos z ruky a svalil mě na zem.

KATH POHLED:

Vše jsem sledovala s napětím. Percy se vyhýbal všude možně. Když ho Áres schodil ze zad trochu jsem sebou škubla. Byla jsem plná nervů. Sledovala jsem vše se strachem k Percymu. Jestli se mu něco stane neodpustím si to.
Když Áres vytrhl Percymu meč z ruky a svalil ho na zem, vykřikla jsem:

,,PERCY!!!!!" Rozeběhla jsem mu na pomoc.

,,KATH, VRAŤ SE!" Annabeth se mě pokusila zastavit, ale já se jí vytrhla.
Rychle jsem běžela, cestou jsem vytáhla svůj meč Koptis. Když už jsem byla skoro u nich slyšela jsem Árese, jak říká:

,,Řekni Sbohem Jacksone"

Áres pozdvihl meč a chtěl učinit poslední ránu, ale skřížila jsem jeho meč s mým.
Annabeth mi běžela na pomoc. Vyrazili jsme společně do útoku. Ani nevím, kde se to ve mě vzalo. Zdržovali jsme Árese, Tyson si pořád kousal nehty. Percy se snažil zvednout a pomoct nám. V tom, ale Áres sekl po boku Annabeth, ta ihned padla na zem.
S Percym jsme oba zařvali.

ANNABETH!!!

PERCYHO POHLED:

Kdyby nebylo Kath, bylo by po mě. Společně s Annabeth zdržovali útok. V jednom momentě jsem si všiml, že Annabeth spadla. Po boku jí tekla krev.
Sebral jsem poslední síly, zvedl Anaklusmos a vyrazil proti Áresovi, Kath mi pomáhala a spolu jsme ho zatlačili. V tom jsme s Kath na něj vytryskli vlnu vody a spláchli ho. Áres před námi ležel a vyplivoval ještě vodu z úst.

,,Prohrál jste"

,,Na to, že jste ještě děti, jste dobrý, dobrá vyhráli jste" přiznal Áres.

Rychle jsem opustil meč a běžel za Annabeth. Svíjela se na zemi, držela si bok plný od krve. Kath k ní také přiběhla, vytáhla z batohu obvaz a začala Annabeth ošetřovat.

,,Annabeth nemůže s námi jít dál, potřebuje se vyléčit" řekla Kath.

,,Máš pravdu" souhlasil jsem.

,,Nic mi není, jen to trochu bolí" Annabeth sykla bolestí.

,,Annabeth nemůžeš s námi pokračovat, musíš se vrátit do tábora, Appolónovci se o tebe postarají"

Zvedl jsem se a zplna jsem zapísal. Chvíli jsem pozoroval nebe a přilétl ke mě BlackJack. Můj kamarád Pegas.

,,Už jsem tady šéfe, copak se děje"

,,Ahoj kamaráde, potřebuju od tebe pomoct, musíš Annabeth odvést do tábora, je zraněná"

,,U všech bohů, tak to jsem vám k službám, rychle hoďte mi ji na záda"

S Kath jsme pomohli Annabeth vylézt na BlackJacka a spolu odletěli.

,,No a jsme tady už jenom tři" prohlásila Kath.

Otočil jsem se k Áresovi a řekl:

,,Teď splňte co jste slíbil, zaveďte nás k tátovi"

Percyho dvojčeKde žijí příběhy. Začni objevovat