KATH POHLED:
Ráno jsem vstala s dobrou náladou. Popadla jsem luk a zašla na střelnici. Will tam s pár Appolónovci střílel z luku. Přišla jsem k nim a přidala se.
,,Už je ti líp?" Zeptal se.
,,Jo mnohem líp" a usmála jsem se na něj.
,,To je zvláštní, dlouho ses na nikoho neusmála" řekl Will.
,,Promiň, neměla jsem náladu" a vystřelila jsem z luku. Trefila jsem se.
,,Dobrá trefa" pochválil mě Will.
,,Díky"
Po tréninku jsme měli volno. Zašla jsem s Annabeth, Willem a Leem do arény, tam jsme si sedli a povídali si o všem možném. Večer jsme šli na večeři, seděla jsem tam sama. Tyson byl v podvodním království mého otce a koval tam zbraně. Takže jsem seděla sama.
Šla jsem do srubu a sedla si na postel. Zadívala jsem se na Percyho postel a všimla jsem si, že má na nočním stolku naší společnou fotku. Přešla jsem k ní, vzala si ji a sedla si na svou postel.Usmála jsem se na fotografii, kde mi Percy mával. Odložila jsem fotku a lehla si. Po chvilce jsem usnula.
***
Propadla jsem se do snu. Všude byla tma a uviděla jsem všude davy lidí. Netvářili se zrovna vesele. Kde to jsem? V podsvětí? Najednou přede mnou skočil obrovský tříhlavý pes a kousnul po mě.
V tom se sen změnil. Tentokrát jsem stála v temné chodbě. Byla osvětlená pochodněmi. Šla jsem dál a dál. Po chodbě se rozléhali moje kroky. V tom jsem uslyšela hlasy. Přitiskla jsem se ke zdi a zaposlouchala jsem se.
,,Nehodlám se s tebou hádat Persefono!!" Byl to Hádes.
,,Já se s tebou nehádám, jen mi to nepříjde rozumné" okřikla ho Persefona.
,,Zeus mi ještě poděkuje" odfrknul nevrle. ,,Když se mi před dvěmi roky nepodařilo prosadit, abychom ty polobožská dvojčata zabili. Naštvalo mě to. Poseidón si neuvědomuje jak nás tím ohrožuje. Ale já to tak nenechám!!" Řekl naštvaně.
,,A co hodláš dělat, ty blázne!!" Vyštěkla na něj Persefona.
,,Měl jsem to štěstí, že Jacksona poslali na výpravu, když se vracel do tábora poslal jsem za ním čtyři lítice. Ty nemohl sám přemoct. Když tady máme Jacksona můžeme ho jednoduše zabít. Těsně před slunovratem to s ním skoncuju. A neříkej mi BLÁZNE!!" pokračoval Hádés.
,,NIC TAKOVÝHO TI NEVÝJDE HÁDE!!" zařval známý hlas. Byl to Percy!
,,SKLAPNI JACKSONE, NEBO TO SCHYTÁ TVOJE SESTRA!!" zařval na něj výhružně Hádés
,,JÍ NEUBLÍŽÍŠ" okřiknul ho.
***
Prudce jsem se vzbudila. Percyho unesl Hádés. Ten proradný mizera! Musím Percyho zachránit.
Po obědě jsem se sešla s Willem a Annabeth. Pověděla jsem jim co se mi v noci zdálo a co Hádés chystá a, že zajmul Percyho.
Oba dva se tvářili překvapeně.,,Musíme to říct Cheirónovi" Annabeth se zvedla a chystala se odejít. Zachytila jsem ji.
,,Ne jen to ne, Cheirón to řekne mému otci a ten bude zuřit. Jestli se to dozví, zajde za Hádem sám a udělá tam scénu. A to nemůže dopadnout dobře" prosila jsem ji.
,,A co chceš dělat?" Zeptal se Will.
,,Musím Percyho zachránit a nikdo o tom nesmí vědět" řekla jsem.
,,Ale dřív nebo později si všimnou, že v táboře nejsme a vyšlou pátrací jednotky" odvětila Annabeth.
,,Jenže to už bude pro ně pozdě" řekla jsem a usmála jsem se.
,,Co jsi myslela tím nás Annabeth?" Zeptal se Will trochu zmateně.
,,Já jdu s Kath, ty snad ne?" Zeptala se a přísně se na něj podívala.
,,Ach jo, co mám s váma dělat holky" povzdech Will.
,,Dobře, sejdeme se přesně v 23:00 u jahodového pole. Jasné?" Navrhla Annabeth.
S Willem jsme přitakali.
***
Po večeři jsme šli každý do svého srubu. Sbalila jsem si věci, zbraně a nějaké jídlo. Na krk jsem si pověsila svůj přívěsek s modrým kamenem a vyrazila jsem. V 22:50 jsem potichu zavřela dveře a odcupitala k jahodovému poli. Zahlédla jsem tam Annabeth. Probírala si batoh a kontrolovala jestli má všechno.
Chvilku jsme tam čekali, a dočkali jsme se. Will už běžel z kopce a doběhl k nám.,,Že ti to trvalo" odsekla Annabeth.
,,Promiň, potřeboval jsem zásobu šípů a taky jsem hledal klíčky" řekl nevrle Will.
,,Jaké klíčky?" Zeptala jsem se.
,,Pojďte za mnou" Will nás pobídl a my jsme šli za ním. Šli jsem z kopce a po chvíli jsme došli kousek od tábora, kde stálo pár aut. Will k jednomu přešel a otevřel auto.
,,Nastupovat" Will otevřel dveře auta a my s Annabeth nasedli.
Will si sednul na místo řidiče, nastartoval auto a vyjel. Naposledy jsem se podívala z okna na tábor a doufala, že Percyho najdem.
ČTEŠ
Percyho dvojče
Fantasy(DOKONČENO) Nejlepší kamarádka Percyho Kathlyn, která žije normální školní život začne být dyslektička, začnou se jí dít divné věci, zjistí pravdu, že je ve skutečnosti dcera Poseidóna a Percyho dvojče. Společně se vydají zachránit Poseidóna a zjist...