IV. - Nico přichází

94 7 0
                                    

PERCYHO POHLED:

Stál jsem tam a jen koukal na svítící trojzubec, co se tyčil nad hlavou Kathlyn. Co to má znamenat? Kath je dcera Poseidóna? Nespletl se otec? Měl jsem tolik otázek, stál jsem a přemýšlel. V tom mě někdo zatahal za rukáv a řekl ať jdu za ním. Byl to Cheirón, šla i Kath.

Došli jsme do velké budovy, kde na verandě seděl Dionýsos, něco si šuškal a rukama se opřel o stůl

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

Došli jsme do velké budovy, kde na verandě seděl Dionýsos, něco si šuškal a rukama se opřel o stůl. Když jsme k němu došli uslyšel jsem jak si pro sebe říká ,,co si ten Poseidón o sobě myslí, teď mi tady přibyde další z jeho harantů"
Měl jsem fakt chuť mu jednu vrazit, to by ale dopadlo katastrofálně.

Všichni jsme si sedli a mlčky pokukovali na Kath ale já se nejčastěji koukal na svoje boty. Až Dionýsos začal mluvit.

,,Cheiróne co si o tom myslíš?"

,,Poseidón nejspíš nemá jen Percyho jak jsme si do teď mysleli"

,,To bude Zeus naštvaný, jak se to mohlo stát? Johnson je přece jeho jediný polobožský potomek, není přece možné aby měl ještě dceru"

,,Očividně může Dionýse, Poseidón se ke Kath přihlásil a ten se jen tak neplete, takže to nemůže být omyl, vždyť ho znáš"

Seděl jsem tam jen tak mlčky, Kath se dívala z Cheiróna na Dionýsa, a z Dionýsa na Cheiróna, byla celá nesvá, zbledla a nevěděla co si o tom má myslet, upřímně ani já jsem nevěděl co si o tom myslet.

Ještě chvíli se tam hádali, až pak Dionýsos řekl : No, Johnsone, tvoje kamarádka teď bude bydlet ve tvém srubu"

,,Jsem Jackson pane, Percy Jackson"

,,Ale to je fuk"

V tom se ozval obrovský hrom a všichni věděli, že se to dozvěděl i Zeus.
Myslím, že otec bude mít co vysvětlovat.

****

Několik hodin se řešilo, jestli někdo nemá náhradní postel, aby měla Kath kde spát, tu pak Áresovci dotáhli k nám do srubu. Kath si tam sedla a něco si čmárala na blok, byla zticha a nejspíš furt o tom přemýšlela. Jediný Tyson to bral jako výhru v loterii. S Kath se přes ten čas hodně spřátelili a on si pořád teď opakoval ,,Já mám sestřičku"
Já jsem šel na vzduch, abych to rozdýchal, sedl jsem si na verandu svého srubu a spřádal si myšlenky. V tom se nade mnou ozval hlas.

,,Nazdar Percy"

Hrozně jsem se lekl, otočil jsem se a viděl Nica. Zase o kousek vyrostl.

,,Vyděsil jsi mě"

,,Promiň, vždyť mě znáš"

,,V pohodě"

Nico si ke mě přisedl, zadíval se do tmy a mlčel, až po chvíli začal mluvit.

,,Tak co jaký z toho máš pocit?"

,,Z čeho?"

,,Že Poseidón má dalšího poloboha?"

,,Jak o tom víš" zeptal jsem se trochu se vztekem.

,,Nechci nic říkat, ale už to ví celý Olymp a v podsvětí se to už nějakou dobu ví"

,,Co tím myslíš?"

,,Můj otec už o tom ví, poslal na tvojí sestru Lítici. Nechce aby Poseidón měl další děti, prý stačí, že vůbec žiješ ty"

,,Tím jsi mě opravdu uklidnil, a odkud to vůbec víš? Hádés ti to říkal?"

,,Ne tak docela, říkal to Persefoně a já jaksi šel okolo a celý ten rozhovor vyslech"

,,Co ještě řekl?"

,,Říkal, že vůbec nechápe jak si mohl Poseidón myslet, že mu to výjde a dál pak mluvil o tý Lítici a, že kdyby ses tam neobjevil ty, všechno by vyšlo. Pak se začal hádat s Persefonou. Víc neřekl.

,,Co tím sakra myslel?" Zapřemýšlel se.

,,Taky jsem o tom přemýšlel. A víš co se stane až to zjistí Luke?"

,,Bude se snažit dostat Kath na svou stranu"

,,Upřímně je tady spousta nezodpovězených otázek. Na které budou znát jen pár bohů"

,,Jasně to je ono, musím se na to zeptat svého otce. Peseidón mi to vše vysvětlí"

,,Jo jasně, prostě za ním zajdeš a zeptáš se: hele tati nechceš mi k tomu říct víc? Fakt Percy?"

,,Třeba by to šlo" naléhal jsem.

,,Třeba, ale nemyslím si, že to výjde"

,,Tak co by jsi dělal ty?" Zeptal jsem se trošku rozčílený tónem.

,,Já ani nevím"

,,Musím najít Poseidóna, jen on zná pravdu"

,,No dobrá, ale zítra se poraď s Cheirónem"

Jen jsem přikývl.

Seděli jsme tam v tichu a dívali se do prázdna. Jediná šance jak se vše dozvědět je najít mého otce. Jenže ten může být kdekoliv. No co našel jsem bohyni Artemis nebude zas tak těžké ho najít. Doufám.

Percyho dvojčeKde žijí příběhy. Začni objevovat