PERCYHO POHLED:
Když jsme se všichni od sebe odtáhli mamka pokračovala v zavazování ran. Kath s Tysonem si povídali a smáli se, já šel nahoru na střechu a vše vstřebat. Sedl jsem si na kraj střechy a pozoroval vše okolo. Na nic jsem nemyslel, nepřemýšlel jen jsem se díval vpřed. Seděl jsem tam asi dvě hodiny a najednou si ke mě přisedly další dvě osoby. Otočil jsem se na ně a uviděl tátu s mojí (odteď) sestrou.
Já seděl po pravici Poseidóna a Kath zase po levici. Chvíli jsme mlčeli, pak ticho roztrhnul Poseidónův hlas.
,,Krásný výhled, že ano?"
Oba dva jsme přikývli.
,,Otče?" Zeptal jsem se.
,,Ano Percy?"
,,Proč nás vlastně Zeus s Hádem chtěli zabít? a proč jsi říkal, že společně jsme hodně mocní?"
,,No Percy položil jsi mi dvě otázky, ale ve skutečnosti se ptáš jen na jednu.
Vy dva jste se narodili jako dvojčata. Víš jak moc je to vzácné?",,Nevím" odvětil jsem.
,,Je to neobvyklé a hlavně u hlavní trojky do které zapadám i já. Když se narodí hlavní trojce dvojčata je to příliš vzácné a nebezpečné, jelikož ty dva potomci v sobě nesou obrovskou sílu a moc. Zeus s Hádem nechtěli, abyste žili, protože jste opravdu mocní a to by je mohlo ohrozit. Jste hrozba pro ně, aspoň teda takhle si to myslí"
,,Takže si mysleli, že když se nás zbaví, nikdo je nebude ohrožovat a ani Olymp?" Zeptala se Kath.
,,Nějak tak"odvětil Poseidón.
Chvíli jsme tam tak seděli a jen si povídali o všem možném. Najednou se, ale před mým otcem objevilo vysílání Iris. Nelíbilo se mi to a měl jsem k tomu dobrý důvod, protože se ve vysílání objevila tvář Dia. Nevypadl moc vesele.
,,Bratře Poseidóne" oslovil mého otce.
,,Bratře Die, je neobvyklé, že voláš přes Iris, dost mě to překvapilo"
,,Mlč a poslouchej mě" okřikl ho.
,,Dobrá, poslouchám"
,,Teď jsem se dozvěděl o tom, co se za poslední dobu stalo a taky jsem se dozvěděl opět něco nového o tvých dvojčatech. Co to má znamenat, já myslel že jsme měli dohodu" Zeus to říkal s opovržením. Nelíbil se mi jeho tón hlasu.
,,Opravdu sis myslel bratře, že je necháš navždy rozdělené. Já si to teda nemyslel, vždy si k sobě najdou cestu" odvětil můj otec.
,,Poseidóne porušil jsi dohodu a proto budu muset jednat"
,,O co vám jde!" Nevydržel jsem to a vyštěkl na něj. ,,Když můj otec jde s Áresem ještě k tomu zraněný, prozkoumat horu a uvězní ho, nic neuděláte a když se jedná o jeho děti hned musíte jednat!!"
,,Percy, neřvi na něj, je to Zeus" řekla mi mlčky Kath.
,,Je mi jedno kdo je, jestli tohle znamená být bohem to bych raději chtěl upadnout do Tartaru!!"
,,Percy už stačí" řekl mi můj otec prosebně.
Odmlčel jsem se, ale ještě jsem Diovy uštědřil mrazivý pohled.
,,Jsi buď odvážný, nebo jsi hlupák, když takhle se mnou mluvíš. Děláš si nebezpečné nepřátelé Percy Jacksone, být tebou se toho vyvaruji, jinak jsem se rozhodl, že se kvůli vám TŘEM uskuteční Olympská rada. Chci, aby to všichni bohové zvážili kvůli tvým dvojčatům a také jsem mluvil s Hádem. Doslova soptí vzteky a také se dostaví na Olymp.
,,Cože??" Naráz jsme se s Kath zeptali.
,,Ano přesně tak, takže se zítra přesně v sedm dostavíte na Olymp je ti to jasné bratře?"
,,Naprosto"
Můj otec mu věnoval nenávistivý pohled a vysílání přes Iris se přerušilo. Vzájemně jsme si vyměňovali pohledy a mlčeli.
,,Co se bude na té radě dít?" Zeptala se Kath.
,,Bude se diskutovat, o tom co s vámi udělají. A hlavně jestli vás nechají na živu" odpověděl ji Poseidón.
,,Proč se to vůbec řeší, jsme jen polobohové, já Dia nikdy nepochopím" odvětil jsem.
,,Bohužel s tím nic neuděláme Percy"
,,A nemohl by se nás někdo zastat? Zeptala se moje sestra.
,,A kdo?" Zeptal jsem se.
,,No někdo mě napadl"
Kath vyndala drachnu z kapsy a vytvořila vysílání Iris, ale neuvěříte s kým se spojila. S Áresem.
,,Co to děláš? Zeptat jsem se jí, jelikož se mi to nezdálo.
,,Jen nám zajišťuji oporu"
Chvíli jsme čekali a najednou se objevila tvář boha války. Opět měl brýle a měl svůj obvyklý drsný výraz.
,,No nazdar holka, co bys potřebovala? No ne nazdar Poseidóne"
,,Ahoj Áresi"
,,Přece tě ty tvoje děcka zachránili, jak se cítíš?"
,,Ale ujde to, jen mám pár škrábanců"
,,Tak to je dobře, no pokračuj co by jsi potřebovala?"
,,Zítra se kvůli nám má konat Olympská rada no a..."
,,To má, předchvílí mi přišla pozvánka, promiň pokračuj"
,,No a my bychom potřebovali někoho, kdo by o nás řekl něco pozitivního"
,,Hmm, jednoduše chceš naznačit, abych se vás zastal"
,,V tom slova smyslu"
,,No dobrá, pokusím se"
,,Děkuju vám"
,,Ale nemáš zač, tak zítra na radě a drž se"
Áres ji zámával a Iris se přerušilo. Já a táta jsme na ní jen s otevřenou pusou zírali. Zdá se mi to nebo se Áresovi zamlouvá.
,,Co je?" Zeptala se.
,,On tě musí mít dost rád, že nám pomáhá"
,,Vždyť je celkem milý"
,,No jen na tebe na mě ne"
,,Skvělý nápad Kath, Áres by se nám hodil" řekl můj otec a plácl si s ní.
Šli jsme dolů, lehli si do postele a přemýšleli o zítřku. Po nějaké době jsme všichni usnuli.
ČTEŠ
Percyho dvojče
Fantasy(DOKONČENO) Nejlepší kamarádka Percyho Kathlyn, která žije normální školní život začne být dyslektička, začnou se jí dít divné věci, zjistí pravdu, že je ve skutečnosti dcera Poseidóna a Percyho dvojče. Společně se vydají zachránit Poseidóna a zjist...