XII. - Sally pustí sušenky

57 7 0
                                    

PERCYHO POHLED:

Rychle jsem k tátovi přiběhl, sedl jsem si k němu a trochu ho nadzvedl.

,,Jsi v pořádku?"

,,Ano, nic mi není, jen jsem hrozně unavený"

,,Co budeme dělat, nemůžeme ho tady nechat a už vůbec ne ho sebou tahat, neuchodí to" odvětila Kath.

,,Mám nápad!" vykřikl Tyson.

Tyson běžel k vodě a dal ruku do vody, chvíli se nic nedělo a pak jsme uviděli tři hipokampy

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

Tyson běžel k vodě a dal ruku do vody, chvíli se nic nedělo a pak jsme uviděli tři hipokampy. Největší z nich Duhák připlaval k Tysonovi a zařehtal. Tyson mu vše vysvětlil a Duhák jen nabídl svoje záda. Pomohl jsem tátovi na jednoho z nich a sedl si hned před něj.

***

Jeli jsme nějakou dobu a pak jsem uviděl náš přístav v New Yorku. Slezli jsme ze zad mořských koní a posadili tátu na lavičku. Šel jsem pro vodu a najednou se přede mnou objevilo vysílání přes Iris. Byl to Nico.

,,Ahoj, vše v pořádku?" Zeptal se.

,,Jo, vzdládli jsme to, jen je táta hodně zraněný, kde jsi teď?"

,,V táboře, dozvěděl jsem se, že Annabeth to schytala od Árese tak jsem za ní pro jistotu vyrazil"

,,To jseš hodný, jak na tom je?"

,,Je to dobrý, ale musí odpočívat, což úplně nechce a tak mi dal Cheirón práci jí hlídat"

,,Tak to jo, promiň Nico musíme domů"

,,Jo jasně jen běžte, pozdravuj ty dva"

,,A ty Annabeth"

Vysílání se přerušilo a já přivolal taxi, jeli jsme domů. Přemýšlel jsem co řekne máma, že přivedu zraněného tátu, dlouho se neviděli tak nevím jak zareaguje. Když jsme byly před domem, otevřel jsem dveře a vešli jsme dovnitř.

,,Mami?"

,,Jsem v kuchyni zlato"

Šli jsme do kuchyně, mamka zrovna vyndala sušenky z trouby.

,,Připravila jsem ...ááááááá"

Mamka opustila tác se sešenkami a dala si ruce přes pusu.

,,Mami vše vysvětlím, ale teď musíš pomoc tátovi"

,,Co jste zase dělali?"

,,To je dlouhý příběh"

,,Ahoj Sally" pozdravil Poseidón

,,Ahoj Poseidóne" opětovala pozdrav mamka a myslím, že se trošku začervenala

,,Mami!"

,,Promiň, položte ho na gauč, dojdu pro lékárničku"

Tyson pomohl tátovi sednout a hned si sedl vedle něj. Mamka dorazila s lékárničkou a začala mu ošetřovat rány.

,,Vysvětlí mi někdo, co se vlastně stalo"

,,To bych se měl spíš ptát já" skočil jsem ji do řeči.

,,Co tím myslíš Percy?" můj otec se na mě podíval tázavým pohledem.

,,Jak bych to myslel, jakto, že mám dvojče?" Obořil jsem se na něj.

Moji rodiče se na sebe koukli a podívali, se každý jeden zvlášť na mě a Kath

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

Moji rodiče se na sebe koukli a podívali, se každý jeden zvlášť na mě a Kath.

,,Asi byste si měli sednout"

Percyho dvojčeKde žijí příběhy. Začni objevovat