2.Az új otthon

264 13 7
                                    

Komótosan sétálok Caius mellett,aki az arcomat fürkészi.Elértünk a házhoz majd Caius felé fordultam ,nem akartam ,hogy belekeveredjen bármibe is .                                              -Szerintem jobb ha kint maradsz ,nem szeretném ha valami ,,családi" drámába keverednél bele.-a család szót megnyomva motyogtam Caius felé,aki egy vállrántással letisztázva dőlt neki a kerítésnek.Az ajtó felé vettem az irányt,bizakodó léptekkel ,hogy ,,anyám" nem lesz itthon.Halkan és lassan nyomtam le a kilincset ,amikor az ajtó kinyílott ott állt előttem a nevelőanyám .                                                                                                                                                                         -Mégis mit képzelsz magadról,hogy csak úgy elmész te mihaszna szajha?-kezét felemelve készült ,hogy megüssön ám egy másik kéz megakadályozta ebben ,majd kissé felemelve hangját megszólítja a banyát .                                                                                                                                                           -Hölgyem ,ha ehhez a lányhoz egy újjal is hozzá mer érni garantálom ,hogy annak nem lesz jó vége.-ezzel a vén nő leeresztette a kezét maga mellé ,és most az egyszer félelmet véltem látni a szemeiben.Gyors léptekkel indultam el a szobám felé összepakolni az összes cuccom amire a közeljövőben szükségem lenne . 

Miután végeztem a pakolással Caius segített levinni a cuccaim ,még a kocsi meg nem érkezett .10 perc se telt el de egy gyönyörű Camaro ZL1 állt a ház előtt ,majd ámulva bámulva pakoltam be a cuccaim a csomagtartóba .Miután ezzel végeztünk Caius kinyitotta nekem a kocsi ajtót ,hogy be tudja szállni ,ezután követte példámat .Kezdetét vette az út az új otthonomhoz az új életemhez ,és az új barátokhoz ,és egy vadonatúj érzéshez .Majd Caius megszólított .                              -Vert téged ? .-mintha enyhe szomorúság csendülne meg hangjába .                                                             -Igen ,amikor úgy gondolta,hogy neki jó ,vagy szüksége volt a düh levezetésére .Természetesen féltem ellenkezni .De legalább megtanítottak megbecsülni azt amim van ,és viselkedni is .-úgy éreztem megbízhatok benne ,ha már ő is kérdezz akkor én is .                                                                         -Honnan tudtátok ,hogy nekem is van erőm,és egyáltalán miért ?Anyám és Apám él ?Milyen messze van az út vége még?Neked is van ilyen erőd ?  .-Caius ,egy félmosolyt eleresztett majd ő is elkezdett beszélni.                                                                                                                                                             -Onnan tudtuk ,hogy Anyukád tűz elementál volt ,Édesapád pedig föld.A családod még él ,de a háború miatt el kellett téged hagyniuk ,hogy véletlenül se legyen semmi bajod .Az út vége még körülbelül 2 óra.Nekem nincs erőm ,és titeket edzelek ,és védelek .Nekem az a dolgom ,hogy az életem árán is megvédjelek titeket ,egyre kevesebb az elementálok száma .-ezzel a mondattal be is aludtam .

Bő két óra alatt el is értünk egy hatalmas vaskaput ,mely ki is nyitódott előttünk,melyet egy hosszú köves út követett .Bal oldalon kettő hatalmas tatamin ,futópálya ,és egy fedett épület melyben tudomásom szerint az edzések szoktak lenni ,ha esik az eső különben kint szoktak lenni .Előttem egy hatalmas nagy épület megy legalább két focipályával felért.Tégla falak ,fehér műanyag ablakokkal .Gyönyörű mintás bejárati ajtó,melyhez kő lépcső vezet fel,ami előtt meg is állt a kocsi.Caius kiszállt majd kinyitotta az ajtót ,hogy ki tudjak én is szállni.Abban a pillanatban meg is csapott a friss ,szabad levegő.A mintás ajtó kicsapódott majd egy középkorú nő jött ki az ajtón majd a lépcső tetején meg is állt.Caius kezével intett nekem ,hogy kövessem .Felértem a lépcső tetejére ami felért egy rendes edzéssel ,majd a nő megszólított .                                                       -Üdvözöllek nálunk,remélem tetszeni fog a kis szerény iskolánk.Beatrix Ivanova igazgatónő vagyok ,te pedig ha minden igaz Amy vagy .-majd nyújtotta a kezét ,és egy kecses női kézfogás zajlott le köztünk . Caius ,mosolyogva nézte az ÉN arcom ,mely miatt halvány pírba szökött az arcom .                                                                                                                                                                                         -Igen ,Amy vagyok ,örülök a találkozásnak ,minden bizonnyal garantálom ,hogy tetszeni fog a suli.-majd egy cuki mosolyt ejtettem ami szerintem egy vicsorítással ért fel mert a igazgatónő elég fura fejet vágott ,majd ismételten megszólalt.                                                                                                 -Caius felkisér téged a szobádba ,és oda adja az órarended .-észre se vettem ,hogy a csomagokat már felhozták a lépcső tetejére .Felkaptam egy könnyebb táskát és úgy indultunk befelé. Hatalmas ajtók és lépcsősorok .                                                                                                                      -Itt minden bizonnyal el fogok tévedni ha egyedül kell bolyonganom,egy év nem lesz elég ,hogy megjegyezzem hol van a szobám  nem ,hogy a csomó terem,vagy akár a kijárat .-Caius komor arcán megint egy mosolyt véltem felfedezni.                                                                                                          -Ne aggódj ,nekem is sok idő volt megjegyezni,mi hol van .Volt amikor késve érkeztem edzést tartani .-Oh szóval ő fogja tartani   a tesit vagy mit ,de jó éghetek le előtte.Majd hirtelen ,megállt egy fehér ajtó előtt .-Ez lesz a te szobád ,ha minden igaz a szobatársad már itt van ,ő 4. éves szóval lesz kitől tanulnod ,és neki is a víz az ereje ,és itt az órarended .-Majd át nyújtotta a pappír és itt hagyott a cuccaimmal de ami még jobb a szörnyű órarendemmel .

Hétfő:két matek,két töri,két varázslat tan ,egy edzés,egy biosz,egy föci .Kész Harry Potterbe érzem magam .

Kedd:egy kémia,két matek,két varázslat tan ,egy edzés ,egy biosz ,egy föci 

Szerda:két irodalom ,egy ének ,két töri ,egy varázstan ,egy nyelvtan 

Csütörtök:két nyelvtan ,két matek,két edzés,egy varázslat tan ,egy biosz 

Péntek:két kémia ,egy edzés,két varázslat tan ,egy kommunikációtan ,hát mondhatni ez nagyszerű,és most nyissunk be és barátkozzunk.Kinyitottam az ajtót majd egy kék hajú zöld szemű alacsony lánnyal találtam magam szembe akinek fülig ért a szája ,majd megszólított.           -Víííííí Úristen ,Caius Belikov kísért fel téged ,oltári mázlista vagy egy igazi Istennek tartják az itteniek ,egy csomó szipolyt megölt és awhh .Baromi mázlista vagyok ,hogy te jöttél és nem Stella az iskola nagyképűje .Egyébként Davina vagyok ,Davina Pierce .-így kezdődött el életem első barátsága .

Remélem tetszett ez a rész .2-3 nap múlva hozom a kövi részt .Hagyjatok magatok után nyomot !Puszi <3                                                                                                                                                                       

A víz elemű lány (BEFEJEZETT)Where stories live. Discover now