12.Összecsapás

89 6 0
                                    


-Amy mégis mit képzelsz ?Csak úgy veszélybe sodorsz egy diákot,ráadásul a képességeddel? Ez szörnyű , mégis miféle magatartás ez ? Ebben az iskolában ez nem megengedett , el kéne tiltanom téged 1 hétre ,de nem tehetem mert az erődet meg kell tanulnod uralni!Szóval örülnék neki ha nem csinálnál ilyesféle badarságokat.-a mondat részére,az ajtó kinyílt és Caius lépett  be-

Meglepődött tekintettel néz rám, majd tekintetem végigvezetem rajta.Ruhája tiszta vér volt ,de nem a vér vörös,hanem a fekete. Margóra néztem aki egyből tudta ,hogy mire gondolok.Ugyanis szipolyoknak fekete a vére.Margó bólintva jelezte ,hogy jó a felvetésem.

-Igazgatónő, megtámadták a nyugati védőburkot ,sikeresen kiiktattuk a támadókat,viszont pár ember életét vesztette ,vagy súlyosan megsérült,őket éppen látják el.A varázslót ide hívtuk,hogy a lyukat a burkon befedje.

-Rendben ,köszönöm,hogy jelezted ,Amy már elmehetsz ,és remélem nem felejtetted el amit mondtam.- ezzel felálltam a székből és az ajtóhoz érve az igazgató megszólal-És ha meg tudom,hogy bárkinek is meséltél arról,amit most mondott Caius ,annak súlyos következményei lesznek.

Intéssel jeleztem,hogy én elhúztam világgá. Nagy léptekkel rohanok fel a szobámba ,majd ledőlök az ágyra , előveszek egy könyvet és olvasgatom. 1 óra múlva felkelek az ágyról és mennék ki az udvarra, de egy ,fekete borítékon megakad a szemem,mely az íróasztalon árválkodik. Lassan kibontom majd elolvasom a levél tartalmát:

Kedves Amy White , találkozzunk az iskola és az erdő határán, pontban 19 órakor.Egyedül gyere, ha nem jössz el  egy fontos személy fogja bánni az életedből. Senkinek ne merészelj szólni !

⁑ Üdvözöl -D

D mint Davina, Démon, hatalmas nyelés kíséretében elhagyom a szobám,majd az épületet.Az udvaron Caiusra leszek figyelmes aki körül ott van egy csomó fiú,és néhány lány akit futtából ismerek. Caius nagyba magyaráz ,majd ki oszt egy-egy kést, és utána elkezd hadonászni majd egyre furább és furább mozdulatokat csinál. A társaság folytatja a példáját. Előveszem a telefonom ami egy kis Samsung Galaxy X-Cover 4-et majd elindítok egy lejátszási listát,és figyelem Caius és társai edzését. Caius beszedi a késeket majd elpakolja és egy intéssel elköszön a többiektől,és felém veszi az irányt.Rám néz kérdő tekintettel ,majd megszólal.

-Miért voltál az Igazgatónőnél ?

-Az Igazgatónő egy vén béke,egyfolytában brekeg, nem amúgy, Stellát felemeltem a vízzel amit valami palackból szerváltam, aztán kérte ,hogy engedjem el én úgy is tettem de szegény tiszta víz lett.-elég irónikus hangon mondtam el az egészet,amire Caius megforgatta a szemét-És te miért voltál tiszta vér?

-Szipoly támadás volt ,a nyugati részen ,ahogy említettem , szerencsére nem voltak sokan,de lesz amikor több jön, és háborúra fog sor kerülni előbb-utóbb.

Caius leül mellém,majd magához ölel, és megpuszilja a fejem búbját , aminek következtében a szívem olyan hevesen kezd verni mint még soha.

-És ,hogy haladtok Margóval?

-Oh,a rohadt életbe bele ,a rohadt életbe el is felejtettem.

-Vigyázz a szádra!-szólt erélyesen Caius-

-Miért mi lesz ha nem?

A víz elemű lány (BEFEJEZETT)Where stories live. Discover now