3.Az a bizonyos új érzés

192 11 4
                                    

Bemutatkoztam én is,majd bementem .Ahogy belépni az ajtón jobb és bal  oldalt egy-egy íróasztal .Bal oldalon van a fürdő,az ajtó két oldalán egy-egy ágy.Az ajtóval szembe két-két kisebb szekrény és egy hatalmas ablak.

-8 nap múlva-                                                                                                                                                                              Elég jól megismertük egymás meg minden de Davinának még így is rengeteg tudnivalója van rólam .Majd megint feltett egy kérdést még berendeztem az íróasztalom .                                                 -Te milyen műfajú zenéket szeretsz hallgatni ?-kérdezi az ágyon fetrengő lány .                                         -Szeretem a rockot,metált ,80-90s évek zenéit .Na és te ? -tettem fel én is a kérdést .                            -Juuujjj hát végülis mindegyik műfajt szeretem kivéve a nagyon hörgős zenéket azoktól mindig kiráz a hideg.-erre muszáj volt felnevetnem ,amiért egy szúrós pillantást kaptam Davinától.A 8 nap alatt sikerült azt is tudnom ,hogy Caius úgy értette ,hogy negyedéves itt Davina ,hogy nulladikba is járt így egy osztályba kerültünk .Már 8 óra is elmúlt mikor elmentem fürdeni ,utánam Davina is elment ,majd elnyomott az álom bennünket .

Reggel arra ébredtem fel ,hogy Davina szólongat .                                                                                                    -Amy kelj már fel 06:45 van ,és egy óra múlva kezdődik az óránk,ráadásul a legszigorúbb tanárral lesz ,ha  Caius akarom mondani  a pasid nem vesszük figyelembe .-hirtelen kipattantak a szemeim az utolsó pár szóra és elég morcosan néztem Davinára .                                                                -Nem is a pasim ,és már kelek is fel ne aggódj .-majd elsétáltam a szekrényig és elővettem belőle egy Marilyn Mansonos pólót mely alá egy fekete hosszú ujjút vettem fel.Majd egy fekete piros mintás farmert és egy piros Converse cipőt .Davina egy kék rózsaszín csíkos pulcsit és egy kék farmert ,majd egy fehér lábbelit .Kontyba raktam fel a hajam ,példámat Davina is követte ,majd egy kis szempillaspirál és kész is .Kiléptünk az ajtón és úgy vágtunk bele a matekba .

A tanár oly kedves volt ,hogy 3 oldal házit adott fel már az első nap.A következő órán pedig a Őseinkről fogunk körmölni legalább 4 oldalt ,mivel dupla töri .A dupla töri elég hamar eltelt főleg ,hogy felére nem figyeltem oda .(Ne vegyetek példát Amytől ,Írói Megjegyzés)Davina viszont áhitattal hallgatta végig az egész órát .Majd elindultunk a varázslat tan terem felé ,már a sarkon fordultunk be mikor nekimentem valaminek vagy inkább valakinek .Már azt hittem a padlón fogok elterülni mikor egy kezet a derekamon majd a kezemen éreztem meg ,majd lábra álltam .Felnéztem és hát ki más állt volna előttem mint Caius Belikov .Hirtelen pírba szökött az arcom és köpni nyelni nem tudtam ,majd Caius megszólított .                                                                         -Bocsánat,nem figyeltem oda ,jól érzed magad ? -hevesen bólogatni kezdtem ,majd Caius elengedett és ott hagyott .Majd Davinából kitört a nevetés.Én még mindig a sokk hatása alatt voltam mikor Davina megszólalt.                                                                                                                                     -Bárcsak én lettem volna a helyedbe .-majd folytatta tovább-Láttad volna a fejed úgy néztél mintha szellemet láttál volna .Majd elindultunk a terem felé és ahogy beléptünk ,az egész olyan volt mint egy erdő ,rengeteg fa,egy tál amibe égett a tűz ,és még egy amibe víz állt ,enyhe szél is volt bent .A föld ,a tűz,a víz,és a levegő.Majd az ajtón egy 60s éveiben járó asszony lépett be és megszólalt.                                                                                                                                                                                 -Szervusztok Drágáim ,bizonyára sokatokna új ez a tantárgy így nem kérem tőletek ,hogy mutassátok meg mit tudtok .Akik nem tudják az erejüket használni arra kérem őket ,hogy foglalják el magukat vagy pedig figyeljenek .-az óra első felében még figyeltem és megjegyeztem ,hogy koncentrálni kell és kizárni az összes hangot és gondolatot a fejedből.Viszont az óra második felében vagy Marilyn Mansont vagy Alice Coopert esetleg Hammerfallt hallgattam .Vége lett az órának majd az udvar felé vettük az irányt ,ahogy kiléptünk megcsapott az őszi szellő .Tovább mentünk az öltözők felé .Ahogy beléptünk a lány öltözőbe mindneki ott volt a trécselő csoporttól a visszahúzódó nőkig.Felöltöztünk majd becsengettek és kimentünk sorakozni.Majd a távolból Caius tűnt fel majd nagy léptekkel elénk csörtetett elénk ,majd tenyerét összecsapta és elkezdett beszélni.                                                                                                                                                                 -3 kör futás megállás nélkül saját tempóban .-ahogy befejezte a mondatot Emily feltette a kezét ,na igen ő az csaj akiről Davina mesélt ,az iskola nagyképűje -Tessék Emily                                                   -Tanár úr én nem futhatok ,tudja női problémák.-majd Caius keserűen felnevetett majd egy kicsit felemelte a hangját és megszólalt .                                                                                                                    -Ha majd a társaid életéért küzdesz akkor is ezt fogod mondani ?Nem,hát akkor irány futni .-majd mindenki elkezdett futni .Végeztünk a körökkel majd az ütést védekezést tanultuk .Szerencsére Davinát kaptam párnak ,volt amikor majdnem orrba ütöttük egymást ,volt amikor jókat nevettünk.Majd Caius a hátam mögé állt ,hogy tudományozza ,hogy -hogy haladunk mint a többieknél.Majd a két kezét a derekamra rakta melynek hatására ,,megint" paradicsommá változott a fejem,majd megszólal .                                                                                                                                  -Arra figyelj ,hogy ezen a részen ..-végig húzta az oldalamon a kezeit -ne tekeregj úgy mint egy kígyó ,és a kezeid jobban zárjanak az arcod előtt .-majd ezzel ott is hagyott minket ,,megint".Davina meglepődve nézett ,majd mosolyogva megszólalt.                                                                -Na most már nem tagadhatod le ,hogy nem érzel semmit Caius iránt.                                                        -Eddig se tagadtam .-ebben a pillanatban ki is csöngettek ,majd elmentünk átöltözni és indultunk a következő órákra .A föci és az irodalom elég hamar eltelt mondjuk csak beszélgettünk,majd elmentünk enni.Evés után felmentünk a szobánkba ,letusoltunk ,ledőltünk az ágyunkra majd zenét hallgattunk ,és elnyomott bennünket az álom . 


Remélem tetszett ez a rész ,hagyjatok magatok után nyomokat ,aztán meséljetek ,hogy telik a nyári szünet ?A kövi rész 3 nap múlva várható !Puszi <3

A víz elemű lány (BEFEJEZETT)Where stories live. Discover now