7.Egy fura nap

127 8 0
                                    

Hamar eltelt a hétvége aminek kifejezetlenül örültem .A bál óta elég éberen alszom ,és óvakodok a sötétben .Hisz ha az a valaki így tud ölni ,akkor bizonyára nagy veszélyben vagyunk .Caiuson is rengeteget gondolkodtam az elmúlt napokban ,hisz ami a bálon történt volna köztünk az nekem az új lett volna ,fiatal vagyok nagyon.Előttem van egy teljes élet ,de ezt az életet elfeledhetetlennek szeretném leélni .Szóval szegjük meg a szabályokat  Amy White és hallgass a szívedre !

Nagy nehezen kitápázkodtam az ágyból és kiráncigáltam a szekrényemből egy Children Of Bodomos felsőt ,egy fehér nadrágot és egy fekete kendőt.Felöltöztem majd elmentem a fürdőbe megmosakodni és egy kis szempillaspirált felrakni ,hajamat lófarokba felkötöttem ,a kendőt a kezemre kötöttem és elindultam Davinát felébreszteni .Na igen Davina ez elmúlt időben olyan titokzatos lett ,természetesen mindenkinek vannak titkai de Davina egy életvidám lány és az elmúlt napokban szomorkás hangulata van .

Davina vállát rázogattam amire fel is ébred egyhamar .Nagy nehezen kinyitotta a szemeit és fáradt hangon megszólított .                                     -Amy elfogok késni óráról ha még alszok egy órácskát szerinted?-                        -Igen ,bizonyára elfogsz késni és Kozák Christian tanár úr nem valami elnéző szóval szerintem jobb lenne minnél hamarabb felkelni. - e mondat után Davina nagy nehezen kitápászkodott az ágyból és elindult felöltözni .Ki vett a szekrényből egy halványkék felsőt ami tiszta flitter volt,majd felvett egy rózsaszín szoknyát és egy harisnyát .Elment sminkelni ,majd cipőt vett és indultunk Kozák tanár úr órájára nagy unalommal. Tudni illik full hülyék vagyunk Matekból szóval nem vagyunk sokkal előrébb a pár perces  késéssel .

Nagy veszekedés közepette elküldött a helyünkre Kozák tanár úr majd feleltetett is röktön mindenkit hála nekünk .Mindenki mondott egy két cifra szót felénk ,amit én egy szemforgatással díjaztam ,Davina meg Davina meg bealudt??? Elmentem felelni ,szerencsémre szóljon ,hogy 4-es lett a felelésem ,Davinának kettes ,na igen így is úgy lett neki kettes ,hogy mutogadtam neki minden hülyeséget aztán vagy megértette vagy nem .Dupla matek után jöhet a dupla töri mert miért is ne ? 

Történelmen az őseinkről beszéltünk mint pl,Szent Vlagyimir .Töri közepén olyan fejfájás és szédülés  jött rám ,hogy megértem a széken maradni .Ami azt illeti a varázserőm az felmondott ,a vizes palackok úgy robbantak amikor orrot fújtam ,hogy azt hittem bombát dobtak be az ablakon .A víz eleműek egymást nézték argus szemekkel ,hogy ki lehetett aki ilyen ügyes volt.A töri ilyen volt ,egy szóval szar.Jöhetett a varázstan amin én a sarokba gubbasztva ültem végig.

A második óra felében azt hittem le esek a székről úgy szédültem.Ittam egy kis vizet ami egy kicsit szerencsémre szóljon segített .Kicsöngetés után felrohantam a szobánkba és bevettem egy gyógyszert ami hatott is egypár perc múlva .Gyorsan siettem le tesire átöltözni.Az öltözőbe mindenki puccos márkás ruhákba voltam ,még én egy atléta trikóba és egy térdközépig érő edző naciba ami kiemelte az idomom.Kiléptünk az öltözőből és mint valami divatbemutatón lettünk volna úgy lépkedett Stelláék csapata .A fiúk hangos füttyögésbe törtek ki,majd ahogy Caius megjelent mindenki elhallgatott.              -Sziasztok ,a mai órára egy futást terveztem az erdőbe remélem mindenki jól fel van öltözve ,mert kissé hűvös a légkör .-majd ezzel a mondattal zárva intett nekünk,hogy kövessük ,mi így is tettünk .Davina arcán egy  eléggé fura mosolyt lehetett felmérni .Az erdő széléhez érve elkezdtünk futni egy csapatba ,mivel tudok futni és a gyógyszer hatására jobban vagyok hát futottam.Nekem az edzés a felszabadultságot jelenti ,a szárnyalást a szabadságot.Beértem Caiust aki meglepődve szólított meg .-Az edzéseken nem tűnt fel,hogy szeretsz futni .-na igen edzéseken zárt körbe téynleg nem szerettem futni .-Nem valóban nem ,mivel zárt körökbe vagyunk,itt viszont a természet vesz körbe.-a mondat végét elharaptam mert egy hatalmas fájdalom lett úrrá bennem .Visítani akartam mert fájt fájt minden ,ki akartam minden fájdalmat adni magamból szenvedést amit átéltem ,de egy hang se jött a torkomból ki .

Ledermedve álltam ,mindenki engem szólongatott ,de nem tudtam megszólalni egy fojtogató érzés volt a torkomnál amitől nem tudtam megszólalni .Dülöngélni kezdtem szédülni ,hangokat hallottam a fejembe ,fura betűket olyanokat amiket eddig nem láttam,és fájdalmat.Majd megjelent egy kép a fejembe egy kép édesanyámról amikor ott fekszik a padlón tiszta vér a ruhája szakadt és szenvedett szenvedett mint én most ,de erőt vett magába és felkelt és visított visított ahogy tudott .Majd a kép sorozat véget ért  és én is erőt vettem magamba és visítottam ahogy tudtam .Hatalmas nagy dörgés villámlás lett ahogy kiadtam magamból mindent ,majd hirtelen a földre zuhanok és arra emlékszem valaki ölbe kap és elindul velem .Nem láttam az arcát  nem volt erő bennem ,hogy kinyissam a szemem . 

-Külső szemszög- 

Amy vergődik akár egy hal a száraz parton a víztől távol ,vergődik ,hogy vízhez jusson ,feladni készteti az esze ,de jön valaki aki segít neki vissza juttatni a vízbe .Amyre így hatott a látomás édesanyáról amikor ő is vergődik de küzd ,Amy is követte a példáját küzdött ő is ,és hát meg lett a gyümölcse .Visított ahogy tudott ,szeme smaragd színűre változott ,hatalmas nagy dörgés villámlás  kíséretében.Amy miután mindent megtett amit tudott ,úgy hullott le a földre akár egy takaró az ágyra .Caius arcán döbbentség a többiek arcán félelem és meglepődtség volt .Hisz nem gondolták,hogy az új lány mikre képes ,Davina is alábecsülte és talán ő volt aki leginkább meglepődött ,,barátnője" tettén .

Caius felkapta a lányt és elindult vele az orvosi szoba felé ,Amy próbálkozott mint a szörnyeteg aki a pokolba kerülni kívánkozik próbálkozik hátha a mennybe kerül .Amy  ereje alábbhagyott elájult a lány ,Caius fogta ahogy tudta és suttogta neki .-Nem hagysz itt hallod ?Nem hagysz ,tudom,hogy képes vagy rá !-Amy képes is volt ,ahogy a gyengkélkedőhöz értek lefektették az ágyra majd nézték szívverését ,volt amikor alacsony volt de elég hogy túlélje .Caius elmesélte Beatrix asszonynak a történteket ,aki alig hitt a fülébe ,hisz tudta ,hogy generációnként vannak emberek akiknek nagyobb az erejük ,de még nem találkozott ilyennel  máig .Még Amy az igazak álmát aludta addig Davina elment egy barlangba egy barlangba amibe maga az ördög volt és Davina maga a csatlósa volt az ördögnek ám Amy ezt nem tudja és megbízik az ördög küldöncébe .És ki tudja mikor jön erre rá .Még Amy az angyal oldalán addig Davina az ördögén .És e két oldal nagyobbnál nagyobb erőkkel bír.Melyik oldal képes kitartani tovább vagy melyik bukik el?Ez egy nagyon jó kérdés amire nemsokára megtudhatjuk a választ. 







Na szóval nem tudom milyen lett és ,hogy tetszik majd nektek !A külső szemszöggel sok gondom volt hisz még nem írtam olyan szemszögből,de remélem elnyeri a tetszéseteket! 

Sajnálom  ,az egy hónap kihagyást de egyszerűen nem volt kedvem írni amit sajnálok is !Ez a rész volt eddig a legtöbb betűből álló ugyanis 1038 betű volt (:   ! 

Ha tetszett a rész ,és olvasod a kis történetem akkor kérlek csillagozz vagy kommentelj .

Üdvözlettel Bianka !

A víz elemű lány (BEFEJEZETT)Where stories live. Discover now