21.Végső csapás

72 5 0
                                    


-Amy nyugodj le .-mondja Caius , majd az egyik karját elém rakja-Belefutsz a saját halálodba. Gondolkodni kell Amy , nem csak úgy menni A terv nélkül. Kérlek bízz bennem .-majd egy puszit nyom a homlokomra-

-Jaj de édesek vagytok , de ennek mingyárt vége lesz . Amy állj át az oldalamra gyermekem. Velem tiéd lehet az egész világ, az összes pénz amit csak szeretnél. Az embereket behálózhatnánk kegyeinkbe . Uralhatnánk ketten a világot. Nézd meg az én seregem és nézd meg a tiédet. Vannak különbségek úgy vélem felfedezni drága gyermekem. Kapsz 2 percet , hogy átgondold az ajánlatom. Ne feledd ők csak emberek , akik egy adott időzónán belül el fognak téged hagyni a saját boldogságukért. Innentől két perc , gyermekem.

Két perc , két perc mint két bogár, akiknek az életük oly rövid , de mégis feledhetetlen . Nem tudnak egymás nélkül élni. Két perc mint két vadkacsa . Amikor felnézel az égre szemlélheted , hogy ők is álltalában csapatostul repkednek. Bíznak az elsőben , aki vezeti őket.
Itt én vagyok aki vezeti őket, az árulás undorító , aljas dolog. 
Viszont ha egy terv része az árulás , nagyon is jó terv. 
Ha úgy tervezed át állsz a rossz oldalra , akkor legyen egy terved , amikor ő elbukik te tudj elmenekülni .

-Drága gyermekem lejárt a 2 perc. Nos , hogy döntöttél?-egy aljas mosoly a szája szélén ott csücsül, de nem tudja , hogy ez a vesztéhez vezet-

-Megyek...Megyek veled.-majd egy mosoly az arcomra,szárnyamat ki, és a szemem máris más színekbe pompázott-

-Amy mi a faszt művelsz? Nem teheted ezt. Hallod?-kiabál Caius-Amy szeretlek, itt mindenki szeret, ne vakítson el a becsvágy, hazudik , nem fogja ezt mind megadni. Csak a hatalmat akarja mit veled elérhet.

-Amy kérlek.-mondja Ezra-

Hátra fordulok a szememmel Margót keresem, majd meg is találom. Egy kacsintást küldök felé, akinek arca mosolyra derül majd a fejét rázza. Odaálltam az Ördög mellé aki egy bólintást vélt felém mutatni. Davina a háttérbe éppen átkozott, de nem csak ő hanem a volt csapatom is.
Kerestem a tekintetüket , viszont a fejük le volt hajtva , így esélyem se volt.

-Nos hát  én megmondtam , hogy veszteni fogtok. Tudjátok én is tudok sorsokat írni és hát a tiétek az , hogy itt ma meghaltok . Amy kérlek segítenél?-bólintással jeleztem-Támadd meg a védelmezőt.

Tétováztam, nem akartam Caiust megtámadni. Ez nem volt a tervem része. De ha ez kell hozzá , akkor ez kell. Hatalmas lendületet véve indultam el Caius felé aki már egy lépéssel előre lépett , hogy legyen nagyobb helye. Kardomat kirántva a tokból , lesújtok Caius kezére aki a kardjával kivédi. A kardjával egy hatalmasat lök az enyémen, ennek hatására megtántorodok és elveszítem az egyensúlyom. Caius arcára egy győztes mosoly ül ki, ám idő előtt kirúgom a lábát aminek hatására találkozik a földel. Ráugrok , hogy ne tudjon felkelni .

-Ha lehet ne olyan erősen , ma még aludni akarok. -kacsintok rá, mire felvonja az egyik szemöldökét, és lelök magáról-

Lesújt rám, de hárítok. Majd én támadok , és így játszadozunk egy ideig. Caius hirtelen ellök majd rám mászik .

-Döfd belém a kardot. 

-Mi van?

-Csak csináld kérlek.

-Caius én..-de nem tudtam befejezni, mert megfogta a kezét és segített leszúrni saját magát-Hát ez morbid.-suttogom magam elé-

A víz elemű lány (BEFEJEZETT)Where stories live. Discover now