Köszönetnyilvánítás

45 4 0
                                    

ALUL KÉRDÉSEKET TESZEK FEL!MINDNEKI NYUGODTAN VÁLASZOLJON RÁ!

Szóval..nem is tudom , hogy hol kezdjem de elkezdem az elején. Nyáron amikor elkezdtem írni ezt a könyvet temérdek mennyiségben olvastam , valamint néztem fantasy filmeket,amik magukkal ragadtak. Ekkor jött az ötlet, hogy én is írok egy fantasy könyvet. Ekkor már rég bevoltam jelentkezve Wattpadra. Az első 3-4 részt egy füzetbe írtam, viszont utána már csak ihlettel írtam ,semmi vázlattal  csak azt írtam ami zsigerből jött. Az első részt amikor kiraktam a barátaimnak örvendeztem valamint Édesanyámnak is elújságoltam. Anyukámmal nagyon közel állunk egymáshoz, így szerencsére minden megtudunk beszélni. 

Nem gondoltam volna, hogy valaha is egy könyvet fogok írni de még azt se , hogy befejezek egyet. Amikor sorra kaptam az értesítéseket akkor hatalmas boldogság ült ki az arcomra. Az a napom mindig valahogy tökéletes lett.

Köszönöm a rengeteg támogatást, voteokat, kommenteket, és azt is , hogy olvassátok a könyvemet.Hihetetlen boldog vagyok jelen pillanatban is. A Wattpad társasága csodálatos. Egy összetartó közösség. 


Nos következzen pár érdekesség / kérdés a könyvel kapcsolatban !

Érdekességek: • Először se Margót se Ezrát nem akartam a könyvembe. Viszont a könyvemben Margó személyisége a valóságban a legjobb barátnőm személyisége, valamint neve.

• Mindig is szerettem volna egy olyan fiú barátot mint amilyen Ezra így ah a valós világban nem lehetett itt megteremtettem. 

•Amy személyisége egytől egyben én vagyok. Volt amikor késtem óráról ,mert a WC-ben telefonoztam mert jobb dolgom nem volt.

Rengeteget gondolkoztam azon , hogy Amy és Ezra legyen inkább együtt ,viszont nagyon hasonló személyiség így meghagytam egymást csak simán barátoknak. 

•Először Ezra Amy iránt kezdett el érzéseket táplálni , ám rokona Caius felvilágosította , hogy a lánnyal együtt vannak.

•Nem Davinát akartam árulónak, hanem az Igazgatónőt, de abban az időben engem is elárult egy-két közeli barátom, így élethűbbnek találtam egy közeli ember árulását, hisz a valóságban rengeteg ilyen van.


•A végén Amy terve az volt, hogy megöleti magát, és feltámad az erejével, ám Caiusék terve ezt kereztezte.

•Caius neve , a Twilightból jött, az egyik Volturisnak a neve. Akkoriban nagyon imádtam azt a fickót, de nem csak akkor hanem most is.

Amynek két gyermeke született, ikrek ám az egyik életét vesztette . 

•Edwardnak a farkasnak, nem szántam nagy jelentőséget, de még is szerettem volna ha több részben szerepelne. 

•Ezrának van egy nővére Indiában. 

•Caius húga 14 éves.

•Stellát és a barátnőit azért raktam bele , mert minden iskolában /osztályban van egy tipik felvágós csajszi. 

•Caius és Amy kapcsolata hasonlít a tanár-diák kapcsolatra.

•A káromkodásokat azért raktam bele a könyvbe , mert Amynek ez egy eltitkolt része volt. 




Kérdések:

•Kedvenc szereplőd,miért?
Nekem személy szerint Ezra.

•Davinának az árulás helyett milyen sorsot szánnál?

•Edwardot (a farkasfiút ) milyennek képzeled el? 

•Milyen jelenteket raknál bele a könyvbe /vennél ki a könyvből?

•Hogy találtad meg a könyvem?

•Milyen zenéket hallgattál a könyv olvasása alatt?

•Kit utálsz a könyvből, és miért?

•Caius vs Ezra?(Amy mellé)

•Igazgatónőről a véleményed?

•Milyennek találod Margót és Ezrát?

•Amy nevelőanyjával szerintetek mi lett?

•Amynek sikerült volna felállnia a padlóról , ha a bátyja nem segít neki?





Köszönöm ha megválaszoltad a kérdéseimet . Valamint szántál időt elolvasni ezt a kis rövid cuccost.

IMDÁLAK TITEKET!MILLIÓ PUSZI !💖

A víz elemű lány (BEFEJEZETT)Where stories live. Discover now