17.Váratlan vendég

70 6 0
                                    


Reggel arra ébredtem fel, hogy Caius nem volt mellettem. Helyette egy kis cetli hevert a szekrényemen, meggyűrt állapotában. A kis cetlin az állt , hogy az Igazgatónő behívta az őröket gyűlésre mert a királynő jön látogatóba akinek kellenek testőrök.
Én ezt mind megértem de annak a nőnek is vannak testőrei, minek kellenek neki az iskoláé.

Eldöntöttem , hogy átöltözök majd kimegyek sétálni amíg van időm. A fejhallgatót felraktam a fejemre majd benyomtam az egyik kedvenc zeném. Insane Clown Possetől a Chop Chop Slidet. Ahelyett , hogy átöltöztem volna táncikáltam a szoba kellős közepén , közbe énekelve a zenét mint ahogy a tinédzserek szokták ha meghallják a kedvenc zenéjüket. Miután elhatároztam , hogy nekiállok készülődni egy levelet csúsztattak be az ajtóm alatt amin felfedezhető volt az iskola nyomdája . A levélben a következő állt:

Minden kedves diákot szeretnék megkérni , hogy öltözzön fel csinosan. Ugyanis a Isabella Királynő látogatást tesz az iskolánkba!

Köszönettel : Beatrix Igazgatónő

Gyorsan a szekrényemhez ugrottam és kutakodni kezdtem benne. Nem volt nagy választék. Kék koktél ruha , ami erre az alkalomra egyáltalán nem illet. Volt egy piros kicsipkézett ruhám ami inkább randevús ruha volt. Ennyi volt amivel a szekrényem szolgálni tudott. De a megmentőm épp az imént kopogtatott be az ajtón , aki nem volt más mint Margó. Mielőtt odaléptem volna kinyitni az ajtót ,Margó már a szoba közepén állt.

-Hallottad? Úristen jön a Királynő, garantálni merem , hogy azért jön , hogy megismerjen tégedet! Amy ez egy hatalmas lehetőség neked , lehet kegyeibe fogad és a palotába élhetsz . Eltudod ezt képzelni?

-Hát én nagyon nem örülök az az igazság! Csak úgy itt terem a nagy semmiből egy szárnycsapásra , és hirtelen érdekelni kezdtem? A nagy büdös fenébe. Csak az erőm érdekli én aztán nem . Ha meg megkéri mennyek vele a palotába vagy a gyász tudja hova, nemet mondok! Semmi pénzért nem hagynálak itt téged Caiust , Ezrtát,a kis farkas gyereket , és azokat akik számítanak rám.

-Van ruhád?- kérdezi könnyes szemmel-

-Te most meghatódtál?-könnyezek be én is-

-Nem Amy, éppen hagymát pucoltam, igen meghatódtam.-jelenti ki már-már röhögve-

-Nem, amúgy nincs ruhám.

-Mi az , hogy nincs na akkor gyere szépen kerítünk neked.-majd elkezd vonszolni a szobája felé-

Belépve a szobába ,Ezra látványa fogad aki az ágyon kinyúlva teljes nyugodsággal feküdt. Majd ránk pillantva ,eléggé meglepődve kezdett minket fürkészni.

-Mi van meghalt valaki, ki van bőgve a szemetek.Ja amúgy Amy jót szórakoztál a tegnap éjjel, nem kell tagadni mert én úgy hallottam minden a legnagyobb rendbe van , meg Caius sem volt a szobájába szóval itt csak rád tudok gondolni ugyebár.

-Te idióta megmondtam , hogy ne hozd fel , mondd neked áhh hagyjuk .-akadt ki teljesen Margó-

Full piros arcal meredtem magam elé , és éppen elterveztem , hogy milyen lesz a sírom.

-Na jól van na asszony. Ugratlak Amy , na te is felnőtt vagy ,tudod ilyen nagy felnőtt nem az a kicsi felnőtt. Érted ugye?-fürkészett Ezra-

A víz elemű lány (BEFEJEZETT)Where stories live. Discover now