23.Epilógus

94 5 0
                                    


-6 évvel később-

-Jó reggelt Anya-vánszorog ki a szobájából a frissen felkelt Emily, a kislányom-

Most bizonyára sokatokba felmerült, hogy mióta van gyermekem. A Hawaii kiruccanásunkon az egyik éjjel teherbe estem. Az igazat megvalva rengeteget gondolkodtunk rajta , hogy elvetessük , hisz nagyon fiatal voltam. De a megtartás mellett döntöttünk. Az egész gimit egy magzattal a pocakomba jártam ki. Rengeteg gratuláció valamint ócsárolást kaptam az emberektől. Caius anyukája temérdeknyit segített nekünk. De nem csak ő hanem Margóék is. Margó lett a gyermek keresztanyja Ezra meg a keresztapja, ugyanis ők is összeházasodtak ,velünk együtt. Egy kis városkában élünk Mystic Fallsban. Ügyvédként tevékenykedek a szakmámba. Caius pedig rendőrként. Viszont van ebben a kis városkában több elem hordozó, ezáltal biztonságban vagyunk. 

-Anya ma elmegyünk sétálni a parkba?-kérdezi Emily-

-Persze ,életem . De előbb mosakodj meg és irány felöltözni.-a kislány elkezdett a fürdőbe futni,és szorgosan összeszedni magát-

-Külső szemszög-

Miután a kislány elkészült leült a kanapéra és nézni kezdte a televíziót. Valami rajzfilm ment a tévében. Az anyukája a boltívnek támaszkodva szemlélte a kislányt, miközben telefonált egy régi baráttal . Margóval. 

-Megmondtam, hogy nem tudok ott lenni. Erre te leszervezel nekem valami találkozót az Elem szarom tudja mivel.-mérgelődik Amy-

-Amy találkozni akarnak veled vagy már 3 éve , nem mondhatod megint ,hogy üzleti nyaraláson vagy télen! 

-Miért is nem? Elmegyek Hawaiira.-gondolkodik hangosan Amy-

-Hogy megint teherbe ess?-viccelődik Margó-Ja és Caiust és Emilyt is óhajtják látni-

-Kezdek beszarni.

-Akkor menny el WC-re.-ordít a telefonba Ezra-

Hirtelen az anyuka felvisít , hisz hirtelen egy kar fonódik a derekára. A kar hozzátartozója nem más mint Caius. A példamutató apuka. Először a férfi teljesen bepánikolt amikor megtudta, hogy a barátnője terhes. Félt mert nem volt benne biztos, hogy biztonságba lenne mellette egy gyermek. De szépen lassan beletörődött a sorsába. Volt olyan időszak amikor nagyon nehéz volt neki is , de nem csak neki hanem Amynek is!

-Caius , megmondtam ,hogy ilyet soha a  ne csinálj, te idióta !-emeli fel a hangját Amy-

-Anya, mi az a idióta?-kérdezi a kislány-

-Egy szinonima apádra.-mosolyodik el a nő-

-Na jó elég legyen!-kiabál Margó a telefonba- 12 órakor a házatok előtt ! Na pusszancs.

A vonalat bontva az anyuka odalépked a kislányhoz , és letérdel elé. 

-Drágám , figyelj . Ma nem megyünk parkba , ma helyette bemutatlak másoknak. De nem kell félned nem fognak bántani csak megakarnak ismerni!-mondja selymes nyugtató hangon az anyuka-

A víz elemű lány (BEFEJEZETT)Where stories live. Discover now