14.Felkészülések

106 8 0
                                    




FIGYELEM!EBBEN A FEJEZETBEN VÉR OLVASHATÓ!

Lassan egy hete történt amikor megtámadták a védőburkot ,és engem az erdőbe.Azóta több  őrjáratozás megy a suliban, és a burok mentén. A folyóson is őrök mászkálnak, kijárás az elem nélküli emberek közé is csak nyomós okkal lehetséges.  A varázstan órák keményebbek, ezzel párhuzamba a tesik is. 

Szerencsémre én is felépültem a sérülésekből. Eltudtam mondani az Igazgatónőnek a történetet ,kinek társaságához Caius is csatlakozott. Margónak is külön elmondtam a történteteket. Margóval sokkal keményebben gyakorlok és ha tehetjük akkor harcolunk is egymás ellen. Az Igazgatónő szerint kevesebb mint 1 hónapunk van a támadás bekövetkezéséig. 

A szobámba ültem összehúzódva egy könyvel a kezembe , amikor kopogtatni kezdtek az ajtón. Beinvitáltam a személyt aki nem volt más mint Caius, és a pasi akivel az elmúlt hétben beszélt. A vámpír pasasnak most  sötétzöld színűek voltak a szemei mint egy normális embernek. Viszont amikor mosolyogni kezdett látszottak a hegyes szemfogai ,amitől eléggé meglepődtem amit úgy vélem ő is érzékelt. 

-Nem kell félni tőlem, nem eszek friss lányokat.-erre a szemeim csak úgy kipattantak -Jaj nem úgy értettem , egyébként Ezra  Belikov vagyok. Caius rokona. Örülök, hogy megismertem kegyed .- majd egy enyhe csókot nyomot kézfejemre amitől arcom enyhe pírba szökött-

-Ezra , mi lenne ha nem nyálaskodnánk és a lényegre térnénk végre.-Caiuson enyhe féltékenység  ült ki

-Na szóval  kedves Amy, azért vagyunk itt , hogy beiktassunk az estéli őrködésbe , avagy vadászásba . Igen ez egy oltári nagy baromság de ha mi nem lépünk soha a büdös életbe nem fog más lépni helyettünk. Ezért 8 óra után a burok körül és az erdőbe őrködünk , én és Caius mellette pár védelmező, és vámpír, néha néha vérfarkasok. És azt gondoljuk , ha egy elem viselő segítene nekünk akkor könnyebben tudnánk szemlélni a dolgokat, mert ugyebár ti víz eleműek érzékelni tudjátok az embereket. Szóval  mit gondolsz?

-Nem.

-Nem?-Lepődik meg egy pillanatra Caius-

-Ez egy határozott nem , felőlem.  Még te mondtad , hogy maradjak a formás popsimon erre most mire kérsz? Menjek bele egy életveszélyes akcióba amik minden este megfognak történni. De mivel engem nem szokott érdekelni ki mire kér ezért egye a fene megyek, de csak akkor , hogy ha Margó is jöhet!-szögeztem le a fiúknak akik rövid vitázás után belementek az ötletbe-

-Oké akkor te elmész megkérdezni Margót, hogy jön velünk ?

-Aha szívesen elmegyek ,akkor az Északi Buroknál 8 órakor .-majd elhagyták a szobám én meg átvedlettem egy eléggé fitt ruciba amit még Margó rendelt nekem a netről-

Halk léptekkel elindultam Margó szobája felé. Út közbe belefutottam egy-két pletyizős lányka csoportokba, majdnem megálltam meghallgatni milyen érdekes dolgokról beszélnek. De rájöttem nem szívlelnének mert kiröhögném azt a temérdeknyi hülyeséget amit ők összehordanak .Elértem Margó szobájához majd bekopogtam rajta és meg se várva a válaszát benyitottam. Margó éppen valami szobrot fagyasztott le az erejével. Apropó fagyasztás , én is megtanultam az elmúlt hétbe egy csomó mindent ezzel együtt a fagyasztást , és az emberi testet valamint a különféle lényeket érzékelni, hisz bennük is van víz. Margó kérdő tekintettel néz rám majd elkezdem neki magyarázni a dolgokat. 

A víz elemű lány (BEFEJEZETT)Where stories live. Discover now