-Külső szemszög-
Amy álmodott ,nem a legszebbeket ,de nem is a legsötétebb álmok voltak.Volt családjáról álmodott az egyetlen igaz és szerető családjával.A tűzvésszel álmodott ,amibe szülei és fivére meghalt.
-Visszaemlékezés-
Szüleivel mindig is költözött ,soha nem telepedett le egy helyen se,mindenhol veszély leselkedett a családra ,az Anyára és lányára .Most Norvégiában voltak ,tökéletes hely volt számukra legalábbis azt hitték.A család nyugodtan társasozik lent a földön ,jókat nevetgélnek viccelődnek ,a kis Amy ilyenkor töltötte be a 6 évét ,fivére Jasper a 13 évét .Egyszer csak hatalmas csattanás hallatszott kint ,a két szülő aggódva néztek egymásra ,majd Amy édesannya Scarlett megszólalt.-Vidd a gyerekeket feltartom őket .-Az édesapa így is tett sietett ki a gyermekekkel ,viszont azzal nem készültek ,hogy az összes ajtót kívülről bezárták és rajta hagyták a kulcsokat .
Kint belocsolták a házat olajjal ,ugyanis nem akartak egy nagyobb hatalommal bíró személyt a főnöküktől akinek neve máig titok.Scarlett és lánya Amy volt ez a személy ,ám azzal nem számoltak később ,hogy a kislány túléli majd a tűzt.A ,,démon király" felgyújtotta a házat ami nagy lángokkal szárnyra is kapott ,Scarlett fékezni próbálta a tüzet ,ugyanis ő tűz elementál volt .Egy ideig sikerült visszataszítani a tüzet ,de ereje alábbhagyta ,a ,,démon király,, és csatlósai beléptek a házba majd a nőt hatalmas ütésekkel jutalmazták ,ruhája szétszakadt és vérzett .Jaspert és apját kiráncigálták a fürdőből ugyanis ők oda bújtak el.A kislányt egy szekrénybe bújtatták be .
A kis Amy félt rettegett ,de nem tudott mit tenni a rosszaló erőkkel szembe ,így maradt a szekrénybe ahogy apja kérte.A ,,démon király" az édesanya szemére ölte meg szeretett fiát és férjét .A nő a nagy fájdalom ellenére felkelt a földről és visított ahogy tudott ,ennek hatására a lángok nagyobbak lettek ,így az egész ház felrobbant.A kis Amyn a víz védőburok segített ,amit a varázs erejével hozott létre ,ám valaki ezt kitörölte belőle ,valaki aki megtalálta a kis Amyt.Ám Amy most lép majd abba a korba ahol az eddig lelakatolt emlékei mint felszínre törtek .Így egyhamar mindenre fény derül.És a lány részt tud venni egy közelgő véres harcban ,ahol végre véget vethet ennek az egésznek.
-Visszaemlékezés vége-
Amy úgy pattant fel ,mintha muszáj lenne .Értetlenül nézett körbe ,majd egy gondozó nyugtatni próbálta ugyanis a szíve elég hevesen vert.
-Amy szemszöge-
Ahogy a szörnyű álom végettért ,hirtelen felpattantam hisz eléggé megrémültem .Ők voltak a családom a rég elveszett családom.A szívem oly hevesen vert mint még talán soha .Én miattam haltak meg ,ha én nem lennék minden máshogy lenne ,a családom most boldogan élhetne egy gyönyörű házban .Egy fiatal ápolónő próbált nyugtatni hiszen nem rég keltem fel a kómámból ,és nehogy visszaájuljak .Az ápoló kirohant a szobából ,bizonyára szólni valakinek ,hogy felébredtem .Egy pár pillanat múlva Beatrix igazgató és Caius lépett be a szobába.Na igen most fogok visszaájulni úgy érzem ,olyan ciki volt ,hisz a szívverésem mutatja az ÉKG és ahogy megláttam Caiust a szívem úgy kezdett megint verni mint aki maratont futott.Ezen Caius egy jót derül még én elásnám magam szégyenembe.
-Amy drágám ,hogy érzed magad ?Úgy megrémísztettél mindenkit ,azt hittük meghaltál. -mondta nyájas hangon az igazgatónő. -Hát az sokkal jobb lett volna -dörmögtem az orrom alatt .-Köszönöm szépen Beatrix asszony jobban vagyok .Mennyi ideig voltam kiütve?-kérdeztem én is nyájas hangon ,amin az igazgatónő összeráncolta a homlokát,Caius meg halk kuncogásba kezdett,amin én is elmosolyodtam. -3 napig voltál kiütve.-remélhetőleg te jobban eltudod mondani a történeteket mint Caius vagy a többiek ,ja igen és drága Amy hívattunk neked e külön tanárt aki a varázserőd megtanítja majd szabályozni ,hiszen nagy erő lakozik benne Amy White.-nagyszerű inkább egy szakácsot küldenének nekem ,aki sok sütit sütne nekem és Davinának.
Nagy nehezen kitakaróztam majd felkeltem az ágyból ,ami eléggé rossz ötlet volt ugyanis majdnem összeestem ,amit egy erős kéz akadályozott meg ,Caius volt az.Szorítása nem volt parancsoló hanem inkább sokkal inkább kérlelő és gyengéd ,majd felnéztem rá.-Mosdóba azért elmehetek ugye?Vagy már oda is kíséret kell?-full paradicsom fejjel fogtam fel csak ,hogy mit mondtam Caiusnak ,aki mosolyogva figyelte a kiakadásom.-Ha nem bánod azért elkísérnélek ,mielőtt összetöröd magad.-és úgy is tett el is kísért .
A folyóson mindenki egy megvető pillantást intézett felém volt aki még boszorkánynak is hívott ,volt aki megdobált .Eddig is bántottak nagyon sokan főleg Általánosban ,szerintem mindenki ott kapja a legtöbb bántóbb szavakat,később meg csak halmozódik .Caius elkiáltotta magát ,hogy mindenki mennyen órára hisz nincs semmi látnivaló .Mindenki így is tett elindult órára vagy épp fel a szobájába akinek nem volt órája .Elmentem mosdóba majd kezet akartam mosni ,de a víz az úgy fröcskölt szerte szét ,hogy ideges lettem és a csapház kirepült a helyéről .A számat egy csíkká nyomorítottam ,és fejemet behúzva mentem ki a mosdóból .
-Mit szedtél szét ?-kérdezte Caius összehúzott szemöldökkel ,amin én jót derültem .-Én ugyan semmit ,szét jött az magától ,majd kell egy szerelő azért .-Caius egy szemforgatás kíséretében visszakísért a betegágyhoz és segített lefeküdni ,majd komoly hangon megszólalt .-Figyel ami a bálon történt volna köztünk azt nem kellett volna hisz még nagyon fiatal vagy és .-Caius nem tudta befejezni mert kezem találkozott az arcával ,amin nem csak ő de én is eléggé meglepődtem ,ugyanis nem nagyon emeltem még senkire kezet.Nyitottam volna a számat de Caius megelőzött .-Ezt megérdemeltem úgy hiszem ,nem tudom mit érzel de nem ismersz és addig jó még nem ismersz ,hisz nincs szép múltam ,és ha megtudnád hozzám se szólnál úgy érzem .-majd ezzel elhagyta a helyiséget .
Ha valakit nagyon szeretek azt elfogadom a múltjával együtt ,nem de ? Akkor is ha egy gyilkos múltja volt mára lehet megváltozott ,vagy ha nem akkor te megtudod változtatni őt.Engem ez a kis monológ ugyan nem tart vissza semmitől ,főleg nem attól,hogy küzdjek a szerelemért .Ugyanis minden ember életében a szerelem egy fontos dolog ,és aki megtalálta és úgy érzi ez igaz akkor küzdjön érte !Szóval ha felgyógyulok akkor küzdök .De először kíváncsi leszek az új tanáromra ,akit kiidegelhetek úgy mint Kozák tanár urat .Lehajtottam a fejem majd el is nyomott az álom .
Sziasztok!Remélem tetszik ez a rész ,a következő részben Davina szemszögéből is fogtok látni egy kis darabot .Ha tetszett ez a rész akkor nyomj egy csillagot vagy kommentelj ,köszi (: .
Puszi Bianka !
YOU ARE READING
A víz elemű lány (BEFEJEZETT)
FantasyKöszönöm a gyönyörű borítót :@Artemisgirl26-nak! Milyen az amikor azt se tudod ki vagy? Milyen az amikor olyat cselekedsz amit nem fogsz megbánni? Milyen igazán szeretni valakit? Milyen árulásban részesülni? Amy White egy 17 éves lány,akit örök...