NÉHOL TRÁGÁR BESZÉDET TARTALMAZ!
Kimásztam az ágyból ,majd elsattyogtam a szekrényig és kivettem belőle a mai napi szettem. Fekete csipkés felső, Fekete szegecses gatya , piros koponyás ing , pirosas beütésű bőr csizma.Szempillaspirál hajam copfba , táskám a vállamra , majd kiléptem az ajtómon,majd be is zártam. Az Igazgatónő mindenkinek adott egy kulcsot ,mielőtt egy szipollyal találkozunk a szobánkba. Szerintem és még némely társam szerint felesleges, ha be akarnak jutni be is fognak, amibe teljesen egyet kell értenem.
Fáradtan battyogok a lépcsőn lefelé , ugyanis a tegnap esti akció eléggé kifárasztott. Ráadásul ma is megyünk őrködni. A lépcső alján Edward ,Caius , Margó, és Ezra várt . ,Ez most komoly? ' tekintettel néztem rájuk.
-Szép jó reggelt nektek is. Istenemre esküszöm ha egy napot nem hagytok békén elköltözök.-Ezra hatalmas hahotába kezdett én meg rá vágtam egyet a kezére ,hogy maradjon már el mert reggel korán van-
-Szép jó reggelt neked is szépségem.- majd egy csókba hívott Caius-
-Na jó ez bazira undorító.- fintorodik el Edward-
-Nekem mondod haver? Minden reggel ezt kell néznem ,hogy eszik meg mindjárt egymást.
-Na amúgy miért vagytok itt?-teszem fel a kérdést eléggé érdeklődve-
-Na szóval mivel a családod mindegyik tagja elem hordozó volt, és nem egy elem hordózó , hanem különböző ezért arra gondoltam, hogy hátha másik elemet is tudsz irányítani. Esetleg valami új dolog történni fog-e veled avagy nem . Mert ugye van egy ilyen törvény , hogy ,,Különböző elemű társ ,nem keveredhet , ha még is felborul a rend". A szüleid ezt megszegték ezért valami újat teremtettek , téged. Egy csomó mindent nem tudunk még rólad. Azt viszonyt igen, hogy félvér vagy ,és más a mutációd . Délután bővebben megkukkerolunk .
-Felőlem, de felvágni a hasam vagy ilyeneket nem akartok ugye , mert akkor helybe fosok be.
-Minek nézel minket mártírnak?
-Hát nem is tudom. Egyik fejeket vagdos a másik egészbe nyeli le az ellenséges , a harmadik meg vért szív vagy leharapja a fejét , a negyedik meg vízlasszóval szétroppantja az ellenséget. Amúgy egyáltalán nem gyanakvok ááá dehogy én soha. - röhögve elköszöntünk egymástól majd elmentem órára-
Az irodalom az még eléggé érdekes volt Kozák az ma megint felidegesített azt hittem felrobbanok. Az udvar felé veszem az irányt amikor vérfoltokra leszek figyelmes. Elkezdem őket követni, az ajtón kívülre vezetnek , amikor kilépek az ajtón, egy számomra ismeretlen ember fel volt akasztva és rá volt írva a következő : Veletek is ez lesz. A sokktól megmozdulni se tudtam. Bionyára Davina volt aki elkövette a merényletet, és ha minél előbb nem vetünk ennek véget még több ártatlan ember fogja így végezni. Küldtem egy jelet Margónak, hogy jöjjenek ide , amikor megérkeztek Ezra kellő távolságba maradt , hisz még friss az áldozat vére. Margó és Edward undorodva nézték a tetemet.
-Szólok az őröknek takarítsák el szerencsétlent. -Caius felhívta őket telefonon leadott egy koordinátát és le is tette-
YOU ARE READING
A víz elemű lány (BEFEJEZETT)
FantasyKöszönöm a gyönyörű borítót :@Artemisgirl26-nak! Milyen az amikor azt se tudod ki vagy? Milyen az amikor olyat cselekedsz amit nem fogsz megbánni? Milyen igazán szeretni valakit? Milyen árulásban részesülni? Amy White egy 17 éves lány,akit örök...