19. Harcra fel

79 5 0
                                    


Reggel Caius éles szólongatására keltem fel, kintről hangos sikítások és kiáltások voltak hallhatóak. Kipattantam az ágyból majd Caiusra vezettem a tekintetem , válaszokért kutatva.

-Öltözz Amy. Szipolyok törték át a gömböt. A védelmezők már harcolna. Hátvédből meg az elemek támadnak. De most te leszel nekik a meglepetés , ha nem is nagy de megfognak lepődni. -a szekrényemhez léptem kivettem belőle a felszerelésem -Ja és Amy. A harc kezdetét vette, vagy mi jövünk ki győztesként, vagy a világunk megszűnik létezni. 

Bólintással jeleztem a megértésemet Caius felé. Gyorsan felkaptam magamra a ruhákat, majd a kardot belesüllyeztettem a tartójába és kifelé indultam. Bekopogtam Margóhoz, aki csatlakozott Ezra társaságába hozzám.

-Te hát és erre már mióta várok. Mármint nem a harcra hanem, hogy legyilkoljam ezeket a faszokat.-röhög fel Ezra-Amúgy ugye tudod, hogy itt van most Caius anyukája?

-Mi van? Erről miért csak most értesülök?

-Ja hát izé , Caius nem akarta ,hogy tudd mert akkor bezsongsz.-hát ez óriási-

Elkezdtünk az iskola folyósólyán futni, majd megszólalt Margó.

-Enyém a jobb szárny, Ezra tiéd a bal, Amy te meg mehetsz az udvarra.-bólintással jeleztünk, majd elindultunk a célhoz-

Az udvarra érve, már-már javába folyt a harc. Itt-ott egy két halott szipoly esetleg védelmező.Koncentráltam majd szabad utat engedtem az erőmnek, a zsigereimbe éreztem ahogy átjárja a testem egytől egyik. Minden szem rám szegeződött .

-Most mit néztek? Folytassátok ahol abbahagytátok. 

A szárnycsapásaimmal szipolyok áramlatát a burok mögé küldtem, ahol a védelmezők végeztek velük. Balra fordítva a fejem ,szemtanúja lehettem , hogy harapják le társam fejét ezek a mocskok. Kardom kihúztam a helyéről majd elindultam a burokon kívülre. Egy súlytás amit követte a többi. A burokon kívül javába folyt a harc , amikor felbukkanni láttam Davinát aki kezébe két hatalmas fejsze volt. A lány ruhája piros volt a vértől, egy győzelmi mosoly volt vélhető az arcán amit mingyárt letörlök. Elkezdtem felé sétálni, de egy kéz megállított.

-Amy ezt majd én elintézem, te menj a déli oldalra ott nagyobb szükség lehet rád. Ja és ott vannak a szüleim. Majd futtába mutatkozz be nekik, tudják már kivagy de nem baj.-majd egy csókot lehelt ajkaimra és Davina felé vette az irányt-

Két szárnycsapással már fent is voltam az égbe és átröppentem a déli részhez. Nagy pecsapódással földet értem, ahol körülöttem a Szipolyok kidőltek. Bizonyára nem a bűztől ami belőlem áradt, hanem a hatalmas km/h becsapódásomtól. Egy - két döbbent tekintet innen onnan. Nem törődve vele , tovább sétáltam és elkezdtem a Szipolyokat kidönteni egytől egyig. 

-Csak nem Amy White?-hallok egy ismeretlen női hangot a hátam mögül- A nevem Lucy Belikov, de nyugodt szívvel tegezz. A fiam már mesélt rólad egy csomót . Örülök,hogy megismertelek .

-Ohh ,hát öö... Én is igazán örülök a megtiszteltetésnek,hogy megismerhetem önt.

-Ahogy említettem hívj Lucynak . Ha magáznak túl öregnek érzem magam az az igazság. De most drágám harcoljunk dovább, utána ráér a traccsparti .-majd ezzel folytattuk a harcot-

Miközben elvoltam foglalva egy Szipollyal , egy hatalmas üvöltést hallottam ,amit egy nagy undorító szörny követett. Úgy nézett ki mint A Vaják című soriból. Majdnem helyben összeszartam magam. 

-Amy mondd, hogy ez egy kibaszott vicc.- hallom meg mellőlem Ezra harcát-

-Ezra vámpír létedre megtanulhattad volna, hogy egy csata nem 1-2 órás. És egy csomó meglepi vár ránk. De amúgy nézz már rá milyen kis cukker, de azért szívesebben látnám halottan.-mosolyogtam, mire Ezra, és Lucy elnevették magukat-

Nemsoká Caius és Margó is megjelentek mellettünk .

-Na mi van Davinával?-kérdezem-

-Kiütöttem egy kis időre.

Majd , tétlenül álltunk egymás mellett, és vártunk , hogy csodálatos dolog történjen. 

-Ha mi nem indulunk el akkor senki, szóval én megyek ti jöttök? -majd mindenki bólintott egyet, majd elkezdtünk szaladni a lény felé-

Miután a szörny elé értünk , Caius a kardjával a lábáva bökött, Lucy a seggébe , Margó víz ostorral próbálta szétnyomni a testét Ezra meg a másik lábát próbálta kitörni. Amit elvittem az alaksor pincéjéből kardot, kikaptam a tokjából majd felugrottam a szörny hátára és belevájtam a szeme közé . A fekete vér lassan kezdett el szivárogni a szörny fejéből, majd Caius is mért egy szúrást a melső két lába közé, és a szörny véglegesen kidőlt. Ott mozgolódott viszonylag rövid ideig, mígnem Caius Édesanyja nem vágta le  a fejét.Mire Caius hangosan felszólal.

-Na , még Európában voltál látom nem estél ki a szerepedből, minden elismerésem Anya.-vág egy fancsali képet -

-Ne vágj itt nekem pofákat Caius , még mindig jobb vagyok nálad.-majd kinyújtja nyelvét fiára, mire mindenki hangosan felnevet-

Az idilli pillanatot egy csomó hangos üvöltés zavarta meg. Ugyanis egy csomó hasonló , valamint más szörnyek érkeztek innét-onnét. 

-Na ez viszont egy kibaszott vicc.-jelenti ki Ezra-

-Hogy neked milyen mocskos a szád. Kimosom neked majd hipóval , te hülye vámpír aki elvette az eszem.-mérgelődik Margó , mire Ezra odalép hozzá és megcsókolja- 

-Na menjünk harcolni ezekkel a buzi mocskokkal.-jelenti ki Ezra

-Én meg neked mosom ki a szádat .-szólok Caiusra-

-Jól van főnökasszony ,értettem , és sajnálom. -tiszteleg nekem Caius-

-Istenem , hogy engem miért ilyenekkel áldott meg az Isten.-forgatom meg a szemem-

Elindultunk harcolni a katonákkal az erdő közepe felé , ahonnan a csomó szörny sziporkázott. Viszont ekkor nem számoltunk azzal , hogy mibe mentünk bele.






Remélem tetszik ez a kis rövi rész. Már csak 2 esetleg 3 rész és Epilógus. A felső képen Ezra látható

Puszi Bianka. 

A víz elemű lány (BEFEJEZETT)Where stories live. Discover now