Az erdőben egyre több szörnyet lehetett észlelni. Rengeteg tetem . Rengeteg vér. Rengeteg sajnálkozó ember. A sajnálat semmit nem ér , én úgy gondolom. Hacsak nem mutattuk meg , hogy igazán szeretjük még élt vagy velünk volt. Ha egy ember akit teljes szívünkből szeretünk és elhuny , akkor az egyik kis darabkánk velünk hal. Elvész a sötét tenger bugyrába és kitudja ,hogy hová fog kilyukadni . A pokol kínzó kamrájába , vagy a mennyország szeretettel teli helyére.
A ruhám már tiszta szakadt állapotában volt rajtam. Ugyanúgy mint Caiuson Ezrán Margón vagy Lucyn. Az erdő közepe felé menet egyre több szörny volt, ezzel pedig egy vonalba erősebb is.
Mindenki küzdött és beleadott mindent, voltak akik már nem bírták így feladták. De ahogy a bátyám mondta soha nem szabad feladni bármennyire is fáj. Ha fáj , és látják , hogy fáj akkor látják a gyenge oldalad , és ha látják akkor tudják , hogy sebezhető vagy. Ezért nem szabad megnyílni senkinek, aki nem áldozná fel érdet az életét.-Baszod én ezt már nem bírom. A vén csontjaim már haldokolnak.-röhög fel Ezra-
-Könyörgöm Ezra ne nyivákolj már minden második lépésednél. Nekünk is fáj de kell csinálni, talán még egy bő 2-3 óra és vége lesz.
-Hát ez aztán megnyugtató volt Margó.-mondom már én is kifulladva-
Épp egy démon szerűséggel harcoltam , aki minden áron a szárnyamat szerette volna levágni, ami majdnem sikerült . Nagyba máshová figyelek miközben a szárnyamról a toll elkezd leszállingózni, és egy hatalmas szúrást éreztem a lábamba. Egy kés állt ki a lábamból amit a démon szúrt bele.
-A picsába is te rohadék.-majd lerogyok a földre ugyanis elkezdett szivárogni a vér-
Felvettem a földről egy hatalmas ágat amit beleállítottam szegényke fejébe , amin úgy hatolt át mint a kés a paradicsomon. A lábam zsibbadt és a vér csak úgy ömlött belőle.
-A fenébe is már. Caius.-kiáltom el magam, miután Caius nemsokára meg is jelent-
-Na te mi a fenét csináltál?Mondtam , hogy ne hősködj .
-Hát már bocsánat honnan a tökömből tudjam , hogy mit akar velem. Éppen anyudat figyeltem mert nem volt fölénybe , ő meg belém állította a kibaszott kést. Már bocsánat , hogy nem csak magamra figyelek.
-Ki kell szednem a lábadból a kést, úgy gyorsabban tudsz gyógyulni. Kibebaszottul fog fájni , szóval üvölts ahogy tudsz kérlek. Visszaszámolok 3-tól ,oké?-egy bólintással jeleztem- 3,2-majd egy hatalmas szúrós érzés, és visítottam-
A szörnyek körülöttünk mind a földre hullottak mint télen a hó a pázsitra. Minden szem ránk vagy inkább rám szegeződött , Caius pedig elkiálltotta magát.
-Valaki hozzon egy övet vagy egy sálat.-ordította el magát Caius-
Miután Caius kezébe Edward a kis farkas kölök adott egy övet amit a combomra szorított , csillapult a vérzésem.Viszont a talaj a lábam alatt tiszta vér lett. Fel akartam állni de egy kéz visszatartott .
-Nem tudom Amy mi a tökömet akarsz így kezdeni, de jobb ha inkább ülsz egy kicsit,hogy jobban begyógyuljon a sebed. -mondja Ezra-
YOU ARE READING
A víz elemű lány (BEFEJEZETT)
FantasyKöszönöm a gyönyörű borítót :@Artemisgirl26-nak! Milyen az amikor azt se tudod ki vagy? Milyen az amikor olyat cselekedsz amit nem fogsz megbánni? Milyen igazán szeretni valakit? Milyen árulásban részesülni? Amy White egy 17 éves lány,akit örök...