-Amy szemszöge-
Reggel amikor felkeltem nyüzsgő embereket láttam körülöttem akik más-más embereket ápoltak .Majd egy ismerős alak bukkant fel a rengeteg ember között aki nem más volt mint Davina.Nagy futóléptekben siet ide hozzám majd borul a nyakamba.
-Végree felébredtél ,annyira örülök ,legalább lesz kit idegesítsek.-majd elhúzódik tőlem és leül az ágyam mellé.-És ,hogy érzed magad?
-Köszönöm szépen ,megvagyok de ami azt illeti még fáj a fejem egy kicsit ,de sokkal jobban .-majd ahogy mondatom befejeztem Caius lép be a terembe végtelenűen unott és mogorva arccal.
-Amy ,itt a ruhád-majd ledob az ágyra egy ruhakupacot -vedd fel és kérlek gyere ki az udvarra ,mert edzünk ,az Igazgatónő parancsa .
Ez a nő teljesen meg van húzatva ?Komolyan ki akar küldeni úgy ,hogy kómába voltam?De jól van akkor kimegyek .Felkeltem az ágyból majd elindultam a ruhákkal a kezembe egy öltöző fülkébe ,majd szalonképessé varázsolom magam.A ruha amit Caius hozott oltárira tetszett olyan voltam benne mint Bucky Barnes csaj nőbe .Nagy léptekkel indultam ki az ápolók és az orvosok között az udvarra .Davina bizonyára megint eltűnt.Ahogy kiléptem az ajtón megcsapott a friss dér ,és a köd ami lassacskán el kezd felszállni .Majd a távolban megpillantottam Caiust aki egy intéssel üdvözölt.Elindultam szép lassan le a lépcsőn ,hogy véletlenül se szégyenítsem meg magam ,hogy eltaknyolok és értem jön a lovag.mint egy elcseszett romantikus filmben.Odaértem Caius elé aki egy mosoly kíséretében ,szokásához híven megint udvarolni volt kedve.
-Nagyon csinosan áll a ruha ,mondjuk lehetne kevesebb belőle ,mármint azért ,hogy tudj normálisan mozogni ,semmi több.-egy szemforgatás kíséretében elindultunk egy fedett terem felé.
Ahogyan beértünk megpillantottam a rémálmaimat a box zsákokat csüngeni a falon szép sorjába ,kicsitől a nagyig.
-Közepessel kezdünk ,állj kezdőállásba .-na igen itt van a bibi ,soha nem figyeltem mi a kezdőállás is halványlila fogalmam sincs ,így a jobb lábam raktam előrébb a balt meg hátrébb.-Látom nagyon figyelni szoktál az óráimon.
Majd odajön és kezét a bal lábamra rakja és megpaskolja ,hogy azt rakjam előre .A másik kezével a csípőmet fogja és elfordítja rendes irányba ,majd a kezeim is elrendezi.Ahogy húzná vissza a kezét szándékosan végighúzza a kezét az arccsontom vonalán ,aminek köszönhetően a pillangóim felélénkültek a gyomromba és próbálnak kitörni.Majd a fülembe suttogja ,hogy hajrá és ezzel hátrébb áll ,én meg elkezdem püfölni a zsákot ,a lehető legtöbb erőm beleadván .Majd egy képsor villan be amin én és édesapám vagyunk egy pincébe ,és azt kéri ,hogy találjam el a kezét mindig ,utána meg egy védekező állást mutat be majd szépen lassan egyre nagyobb lettem és egyre ügyesebb .Itt fejeződött be a képsorozat ,aztán annyit láttam ,hogy a box zsák át lett szakítva .Caius szemei tágra nyílva néznek rám,míg én egy mosoly és vállrántás kíséretében leveszem a box kesztyűket és ledobom a földre.
-Veszel egy új box zsákot,ez volt a kedvencem te meg szarrá püfölted .-leültem egy kis padra majd Caius is csatlakozott hozzám.
-Miért mondtad azt ,hogy felejtsem el azt ami a bálon volt?-kérdezem enyhe komorsággal a hangomba .
-Mert nem szeretnélek közel engedni magam hozzád,Amy White .Mert ha elveszítenélek az lenne a legnagyobb fájdalom amit valaha át éltem egész életembe .Amikor az erdőbe elájultál azt hittem meghaltál ,azután nem is láttak az iskolába 1 napot ,elmentem gyilkolni Amy ,gyilkolni.Gyilkolni a rossz embereket ,akik drogoznak nőket molesztálnak és még sorolhatnám.És az volt a legrosszabb ,hogy mindvégig arra koncentráltam,hogy te jobban legyél ,azért mert mert én szeretlek téged Amy White.-majd közelebb jött és enyhe lassúsággal ajkai megtalálták az én ajkaim és vad táncot jártak .
Miután elváltunk egymástól Caius ajkára motyogok egy én ist.Majd hangos ajtócsapódás hallatán egy méteres távolságot meghagytuk magunk között.A terembe Beatrix Igazgatónő lépett be egy ismeretlen lánnyal.
-Látom dolgoztál Amy -szólal meg gúnyos hangon az Igazgatónő ,ahogy rá néz a zsákra .-Ő itt az a lány akit mondtam ,hogy tanítani fog ,a lányom Margo Cox .
-Sziasztok ,Margo vagyok ,ugyanúgy a víz elemet kaptam mint te,és segíteni szeretnék neked elsajátítani ,ha megengeded és benne vagy.-én mosolyogva bólintok ,majd a lány még hozzáfűz valamit amitől kipirulok-Ja és a rúzsod el van mosódva .
Erre hirtelen Caius rám kapja a tekintetét majd lopva elmosolyog .
-Mikor lesz az első óránk ?-kérdezem Margotól
-Ha neked megfelel holnap 15 órakor ,abba a terembe amibe az erőtöket szoktátok fejleszteni remélem neked jó lesz.
-Igen,nekem tökéletes lesz.
-Akkor holnap.-Majd int és elhagyja a termet az anyjával együtt
Szemforgatva nézek Caiusra aki nevetését visszatartva néz rám ezáltal úgy néz ki mint egy felpuffadt hörcsög .Eme gondolatomat hangosan is megosztottam ,Caiussal és futásnak eredtem ,de a szobám előtt utol ért ezáltal szoros ölelésbe vont.Olyan hamar elszaladt az idő ,hogy fél nyolcat mutatott az óra .
-Elmegyek lefeküdni ,mert holnap hosszú napom lesz.
-Rendben ,jó éjszakát.-majd egy puszit nyomott homlokom tetejére,majd elváltunk .
Szobámba belépve egy alvó Davinát vettem észre.A fürdő felé vettem az irányt,majd neki álltam engedni a jó meleg vizet a kádba ,majd beleültem a meleg vízbe és ellazultam .A háttérbe Ghostemane-D(r)ead szólt .Majd újra egy látomás .
-Látomás eleje-
Amy kiskorában ül a kádban ,tiszta hab minden ,hisz kifújta kilocsolta a kádból a vizet .Anyukája bemegy a fürdőbe majd leszidja a kicsi Amyt amiért ilyen butucska volt.Azután anyukádja odamegy és megmossa a kis Amy haját ,utána egyedül hagyja hisz kimegy egy törölközőért .
E csekély idő erejéig Amyt valaki lenyomja a víz alá ,a kislány levegőért kapkod mikor egy csekély időre a felszínre ér.Csapkod ahogy tud ,minden erejét beleadva küzd a továbbélésért .
Majd az ajtó nyitódik és Amy anyukája eltaszítja a szörnyet a kislánytól,majd harcolnak ,véres harcot vívnak.Nagy nehezen Amy anyukája nyer ,karjából ömlik a vér ,de a kis Amyt a vízből kirángatja és betakargatja ,majd a szobájába vezeti .
-Látomás vége-
A szemem csak úgy kipattan ahogy végetért ez a vissza emlékezés .Minél gyorsabban kikecmergek a kádból,nehogy megint megtörténjen ,majd felveszem a pizsamám és elindulok a pihe puha ágyamba lefeküdni és valami szépre gondolni ,hogy elhesegessem a gondolataim a rosszról .Majd szemhéjam leragad és elragad az álom.
Sziasztok!Tudom nagyon de nagyon rég hoztam a részt,és nem is magyarázkodok ,csak egyszerűen nem volt kedvem írni.De ezentúl próbálok aktívabb lenni .Hogy telik nektek az őszi szünet?
Puszi Bianka <3
YOU ARE READING
A víz elemű lány (BEFEJEZETT)
FantasyKöszönöm a gyönyörű borítót :@Artemisgirl26-nak! Milyen az amikor azt se tudod ki vagy? Milyen az amikor olyat cselekedsz amit nem fogsz megbánni? Milyen igazán szeretni valakit? Milyen árulásban részesülni? Amy White egy 17 éves lány,akit örök...