4.Előkészületek

162 11 2
                                    

-1 héttel később-

Az előző hét nagyon hamar eltellett.Részem lehetett abban ,hogy kipróbáljam az erőmet ,ami elég jól sikerült.Davinával már elég jól kiismerjük egymást ,olyanok vagyunk egymásnak mint a Shadowhuntersből Jace és Alec egymásnak .Parabatai megtalálják egymást és úgy szeretik egymást mint a testvérek.Az edzések alatt soha nem kíméltük egymást ,ennek hatására van egy két lila foltja mindkettőnknek ,mondjuk Caius se kímél minket az oktatásaival .Ha már Caiusnál járunk ,az előző edzés óta rám se néz hozzám se szól .Davinának igaza volt ,beleestem ,nem csak rá hanem belé is .(Nem vagyok valami poén mester de azért remélem értitek ÍRÓI.SZ)

Reggel megint Davina ébresztett ,nem is tudom miért van nekem ébresztőórám .Elmentem mosakodni ,és öltözni .Egy bordó koponyás crop toppot vettem rá egy vékony kardigánt ,és a fekete magassarkú csizmám .Davinával még tegnap megbeszéltük ,hogy el elmegyünk ma órák után ruhát venni az idei nyitó bálra.  Éppen megint matekra igyekeztünk mikor Davina megtörte a csendet.                                                                                                                                                                                  -Juuuj megtaláltam a ruhád,amibe Caiusnak leesik az álla.-egy türkiz kék combközépig érő elég mély dekoltázsú ruha volt a képen .                                                                                                                                -Én ilyet fel  nem veszek még ha az életem múlna rajta még akkor sem .-utálom az ilyen ruhákat ,soha nem értettem tömegbe minek ilyen mell mutogatós ruhát felvenni .Bementünk az ajtón egy kisebb leszidás mellett leültünk a helyünkre és hallgattuk a matek tanár papolását a négyzetgyök függvényét . 

A matek elég gyorsan eltelt ahhoz képest ,hogy majdnem elaludtam .Utunk a töri terem felé irányult ,mikor egy bájos női hang megszólít minket és a hang gazdája nem más mint Beatrix igazgatónő .                                                                                                                                                                               -Amy ,Davina kérlek titeket egy percre fáradjatok ide .-mindketten egy nagy sóhaj kíséretében engedelmesen odasétáltunk az igazgatónő elé .-Mivel ti még nem voltatok ruhát venni ,és még nincs jogosítványa egyikőtöknek se ezért Caius fog elvinni titeket be a városban ,és ő lesz a testőrötök is .Persze ha nektek nem baj .-már nyitottam a szám de Davina megelőzött                        -Jaj dehogyis baj ,megleszünk mi így is ,legalább biztonságban leszünk ugye Amy ?-morcosan néztem a barátnőmre majd hevesen kezdtem bólogatni .                                                                                   -Rendben gyerekek ,Caius órák után vár titeket a parkolóban ,na mennyetek.-megragadva a lehetőséget elhúztuk a csíkot .                                                                                                                                         -Davina Pierce elárulnád nekem ezt mi a tökömért kellett ?-Davina egy halk kuncogás  és válrántással bement a terembe és leült .

A töri is elég hamar eltelt főleg ,hogy megint Napóleonról tanultam .Elindultunk a varázslat tan terem felé majd leültünk .A tanár is elég hamar megérkezett ,és megkért ,hogy a tenyerembe forgassam meg a vizet .Na igen csak ha mérges vagyok elvesztem a fejem és nem tudok koncentrálni .Most is ez lett a vesztem ,ami a teremben volt  víz az mint megemelkedett és az egész osztályt beterítette.Majd a tanárnő mérges hangon megszólított.                                                        -Már megmondtam ,ha ideges is vagy akkor is koncentrálj zárj ki mindent a fejedből,és nem azt ,hogy veszítsd el a fejed ,Davina .-majd leültetett az egyik sarokba és békén hagyott egész órán aminek kifejezetlenül örülök .  

Az edzésen megint püföltük egymást szokás szerint Caius megint nem foglalkozott velem mert miért kéne ? A föci és az irodalom is hamar eltelt .Most éppen bűvölöm a szekrényem ,hogy mit vegyek fel .Majd kikaptam egy bordó fekete csipkés crop toppot aminek kicsi volt a dekoltázsa ,egy fekete szoknyát,bőr dzsekit és egy térdig érő bakancsot .Így indultunk el a parkolóba ,ahol Caius várt minket .Az ajtót kilökve a parkolóhoz siettünk ahol a megint tökéletes Caiussal találtam szembe magam .Egy fekete farmert viselt, egy szürke pólót azt a hosszú  lebernyét és a kocsinak dőlve várt minket .                                                                                                                                               -Tökéletes .-erre a szóra muszáj volt felnevetnem amit Davina egy szúrós pillantással jutalmazta.                                                                                                                                                                                -Hölgyeim csakhogy ideértek már azt hittem mással szándékoznak elmenni .-muszáj volt megszólalnom ,mert miért ne ?                                                                                                                                       -Inkább  mentem volna olyannal aki foglalkozik velem minthogy veled .-gratulálok Amy ezt megcsináltad .Caius szemöldöke az égig szaladt ,Davina szeme  meg akkora volt mint egy pinpong labda .-Vagyis izé ja ez így tökéletes kösz .Davina beszállt a hátsó ülésre ,mert ő nem szeret elöl ülni ,kösz Davina megint .Caius átsétált a tulsó oldalra majd kinyitotta az ajtót  és várakozóan pillantott rám majd megszólal .                                                                                                              -Ma még be is fogsz szállni vagy szóljak másnak hátha őfoglalkozik majd veled .-na ezt is megkaptam kösz Caius .Majd átsétáltam a túloldalra ,és egy gúnyos mosolyt küldtem Caiusnak ,majd beszálltam ,példámat ő is követte ,majd így vágtunk bele az útba .Egyszer csak felcsendült a Guns N'Rosestől a Paradise City  aminek én is és Davina is kívülről tudjuk a szövegét .Majd elkezdtük énekelni ,amitől Caiusnak egy mosoly jelent meg a száján ,aminek hatására nagyot dobbant a szívem .Majd a dal végeztével Caius megszólal  .                                                                                -Gyönyörű hangod van Amy .-Jézus .Atya.Úr.Isten .Ő most komolyan csak engem   dícsért meg ?A fejem átváltozott paradicsommá aminek hatására Davináből kitört a röhögés.Megint kösz az együttérzést.Kb 1 óra múlva megérkeztünk egy gyönyörű bolt elé.

Nem volt valami nagyon tartalmas ez a rész ,de remélem így is tetszik majd nektek.A kövi rész kb 4 nap múlva jön.Írjátok le Amyről vagy Caiusről a véleményetek eddig milyenek ,és milyennek képzelnétek el őket a közeljövőben ?                           

A fenti képen Caius szerű férfi látható .

A víz elemű lány (BEFEJEZETT)Where stories live. Discover now