Majd megérkeztünk egy gyönyörű bolthoz ,már a kirakat is eszméletlenül szép volt ,bordó ezüst bronz színű hosszú félhosszú szoknyák voltak.Caius kiszállt majd először nekem majd Davinának kinyitotta az ajtót .Davina egyből célbavette a kirakatot ,majd én is utánamentem . -Szerinted ebbe ,hogy néznék ki Amy?-nem akartam megbántani így eléggé hülye válasszal jutalmaztam . -Inkább nem mondok semmit .-Caius köhintett mire reflexszerűen mindketten odafordultunk hozzá .Caius a táskáinkat nyújtotta majd elvettük tőle majd beszélni kezdett . -3 órátok van összesen,ha lehet ne szabjatok át ruhákat sajátkezüleg itt a boltban kérlek .-Davina egy halk kuncogást én meg egy mosoly kíséretében elindultunk befelé.En mentem elöl mert Davina nem szeret először bemenni egyik boltba se .Ahogy beléptem mentem is volna ki ,ha jól számoltam 17 gyönyörű nő volt a boltban akik mind minket vagy inkább Caiu figyelte.Davina egyből egy baba kék színű ruhát szúrt ki ,így ő már le is foglalta magát .Én fintorogva néztem körbe mindenhol leginkább rózsaszín vagy lila ruhák voltak .Szinte az összes nő Caius köreibe akart férkőzni . -Ha jól látom ez nem nagyon a te elfoglaltságod .-teljes mértékben jól látta. -Hát igen jól látod ,meg nehéz is nekem ruhát találni nem úgy mint neki-mutatok egy szőke tökéletes alakú nőre-ő neki minden jól áll hisz gyönyörű. -Lehet ,hogy gyönyörű mert mindenki gyönyörű de ő lehet hogy belül olyan ronda ,hogy azt nem lehet elmondani .Te például kívül is és belül is gyönyörű vagy .-kipirultan és ledöbbenve álltam Caius előtt ,aki egy idő után megunta a szótlanságom így elment nézelődni.Én meg Davina felé vettem az irányt . -Azt mondta gönyörű vagyok kívül és belül is .-Davina sikkantott egyet mire minden szempár ránk szegeződött Caius meg fintorogva nézett ránk,mire én intettem neki ,hogy ne parázzon . -Akkor azt mondta tökéletes vagy juj de romcsi .-én meg a romantika két különböző dolog .-Ezt próbáld fel .-nyomott a kezembe egy bordó ruhát aminek fekete volt a tűl része .Elmentem egy próbafülkébe és felvettem a ruhát amibe úgy néztem ki mint Drakula csak nőbe .Majd lehajtott fejjel kimentem ahol Davina álcázni próbálta ,hogy szörnyen festek és ,hogy ki fog röhögni de valahogy nem sikerült neki és kitört belőle a röhögés . -Ez ez valami förtelmes Amy úgy nézel ki mint Damon Salvatore felesége .-Damonnek nemis volt felesége de nem baj .-Ezt nézzük meg -nyomott a kezembe egy sötétkék ruhát aminek eléggé nagy volt a dekoltázsa . - -Na ezt biztos,hogy nem ,ne nézz így rám ,ahh jó oké .-majd elmentem és felvettem a ruhát ami mit ne mondjak jól állt de mégis szörnyen festettem ,majd kimentem és Caius is ott állt mert miért ne ?Szidom az Isteneket ,hogy Caiusnak kellett vele jönnünk . Caius tekintete kissé lejjebb vándorolt amitől kissé kellemetlenül éreztem magam. -Gyönyörű vagy Amy de ,hogy is mondjam ez nem egy suli bálra való,hacsak nem akarsz egy pasit magadnak .-kuncogja el magát Davina a mondata befejezésével . -Mi lenne ha inkább neked néznénk ruhát Davina ? -Davina bólogatva elindult valamerre ,én meg vissza a próbafülkébe levenni magamról ezt a eléggé hetérás ruhát .Immáron az én ruháimba mentem oda Davinához ,aki a ruhák között vájkált .Majd odanyújtottam neki egy púder színű háromnegyedes ruhát ami pánt nélküli .Davina csillogó szemekkel kapta ki a kezemből a ruhát majd rohant a fülkéhez ,felpróbálni .Oda álltam a fülkéje mellé ,majd kijött és mintha ezt a ruhát ráöltötték volna mesésen festett . -Gyönyörű vagy ,szerintem ez a te ruhád Ina . -Szerintem egy árnyalattal lehetne sötétebb ,nem tudnád megkérdezni az eladót ,hogy van-e ebből a ruhából sötétebb szín kérlek .-természetesen igent mondtam ,majd elindultam de megakadt a szemem egy nőn aki Caiussal cseverészett így arra vettem az irányt .Ahogy oda értem egy kicsit erőteljesebben neki mentem a nő vállának mire ő valami szitkozódást ejtett felém ,Caius meg elmenekült a nőtől a férfi részlegre . -Elnézést megkérdezhetem ,hogy ebből a ruhából van eggyel sötétebb szín?-a nőszemét forgatva elindult és megmutatta hol találjuk az eggyel sötétebb színt.-Nem is olyan drága a többihez képest .- 250€ volt ,mert már lestoppoltuk .Davina elment kifizetni a darabot ,mire én találtam egy fekete bordó csipkés ruhát ,amit el is vittem felpróbálni.A ruha nem volt rossz csak kicsit az adományaim voltak hozzá nagyobbacskák ,így ez a ruha is ki van lőve ,és amúgy is pántos és nem szeretem a pántos darabokat szoknyába .Majd kimentem és legalábbmég egy órát kutakodtam mire Caius ismétlem Caius hozott nekem egy darabot ami rohadtul gyönyörű volt ,egy fehér alapon fekete csipkék és a derekánál fűző.Kikaptam Caius kezéből a ruhát ,majd elmentem felpróbálni ,mivel Davina beszélgetett egy fura csajjal így Caius kísért el a fülkéig .A ruha olyan volt mintha rám lett volna öltve,kecses léptekkel kitotyogtam Caius elé ,akinek a szája tátvamaradt a ruha vagy esetleg én miattam . -Gyönyörű vagy ,szerintem ez a te ruhád .-majd ahogy Ina meglátott gyorsan idefutott hozzánk. -Amy White csodálatos vagy ,itt egy magassarkú szerintem így tökéletes is vagy,biztos ,hogy egy csomó csávónak a bálon ott alul nem fog valami stimmelni .-Caius szeme tágra nyílik Davina szövege miatt ,mire én a fejemmel biccentek ,hogy forduljon meg .Ina eléggé meglepődött Caius miatt ,szóval inkább mögém állt. -Úgy teszek mintha megse hallottam volna ezt.-mire Ina elfutott egy magassarkút nézni magának .Én vissza bementem a fülkébe levenni a ruhát ám becsíptem a cipzárt így kénytelen voltam ,szólni Caiusnak . -Öhm ,Caius be tudnál jönni ,beragadt a cipzár és nem tudom lehúzni ,segítenél kérlek -kiabálok ki ,majd Caius be is jön ,majd a hátam mögé lép ,a mell részénél fogom a ruhát ,hogy nehogy leessen rólam .Caius óvatosan kiszedte az anyagot a cipzárból ,majd ahol ujjai érték a bőröm ott olyan volt mintha kisebb áram csapott volna bele ,és égett a helye . -Készen van ,akkor én most megyek is kint várunk az autónál .-ezzel el is ment ,vissza felöltöztem majd elmentem kifizetni a ruhát,és a cipőt ami elég olcsó volt ahhoz képes milyen kényelmes .Kifizettem a ruhámat és a cipőt majd elindultam kifelé ,ahol már javába sötét volt ,Davina hatalmas mosollyal integet nekem ,majd oda érek hozzá és beszállunk a kocsiba és hazafelé vesszük az irányt ,mivel otthon van smink meg minden ami kellene.
Remélem tetszett ez a rész ,eddig ez volt a leghosszabb rész 1010 szóból állt .Szerintetek Davina kivel beszélhetett ,és mit ?A fenti ruha Amyé
YOU ARE READING
A víz elemű lány (BEFEJEZETT)
FantasyKöszönöm a gyönyörű borítót :@Artemisgirl26-nak! Milyen az amikor azt se tudod ki vagy? Milyen az amikor olyat cselekedsz amit nem fogsz megbánni? Milyen igazán szeretni valakit? Milyen árulásban részesülni? Amy White egy 17 éves lány,akit örök...