Miután megittuk a kávét Margóval ,vissza mentünk a könyvtárba ,és kezdetét vette a múlt kutatása ,az álmaim kutatása ,vagy ahogy Margó hívja agyturkálás. Leültünk a földön lévő párnákra ,majd Margó megkérte mondjam el az eddigi álmaimat.
Elmondtam neki ,a tűzvészt ,a képet édesanyámról amikor tiszta vér,a kádba amikor beleakartak fojtani. Margó síri csöndbe hallgatta végig az álmaimat és ,hogy miként hatottak rám .Nagyon jól esett,hogy valakivel erről tudtam beszélni,hisz szörnyű volt magamban tartani ezeket. Davinával is megbeszélhettem volna de a napokban eléggé elzárkózott tőlem,van amikor órákon se jelenik meg és kezd nyomasztani ez az egész.
-Ez nagyon durva, nagyon sajnálom ami a családoddal történt.
-Ne sajnáld , hisz a sajnálat hátra tekint. Egy olyan dologra tekint vissza amit nem tudunk megváltoztatni, hisz a tudomány még nem tart az időutazásnál-majd Margó felnevet a mondatom végére amihez én is csatlakozom-
Margó előveszi a telefonját és az óra 19:00 mutat.Amire mindkettőnknek kitágul a szeme ,hisz nagyon gyorsan elrepült az idő. Margóval megbeszéltük ,hogy holnap megint elkér utolsó óráról aminek nagyon örültem mert nem volt kedvem nyelvtanon rohadni.A könyvtár előtt egy ölelés kíséretében elköszöntünk egymástól,majd a szobám felé vettem az irányt. Ahogy felértem a szobámba szokásosan nem leltem ott Davinát. Az ablakhoz lépve Caiust pillantottam meg valakivel társalogni ,ahogy innen ítélni lehet egy férfivel beszél. Nagy megbeszélés közepette lehetnek hisz a hapsi úgy hadonászik mint valami őrült, közelebb lépve az ablakhoz a kezemet az ablakpárkányra raktam. A pasas körbe körbe forgolódik, el akarok lépni az üvegtől de ekkor a kezemmel lelökök egy virágot ami nagy puffanással ér földet.A hapsi fel néz árgus szemekkel rám , a tekintetünk találkozott utána Caius is követte a pasas cselekedetét . Én egy keserű mosoly és egy intéssel tisztáztam a dolgot, majd elléptem az ablaktól ,és mély gondolkodásba kezdtem. A hapsikának vér vörös szeme volt,és tiszta vér volt a ruhája , szája. Felvetésem alapján egy vámpír lehet ami nagy valószínűséggel lehetséges is ,ha már vannak elemek ,és őrzők akkor még sorolhatnám mik vannak. Ruháimat felkapva nagy léptekkel indultam a fürdő felé ,majd a szekrényből kivettem egy fürdőbombát majd beledobtam a csorgadozó vízbe. A kis MP3 lejátszómon beállítottam a KoRntól a Freak On A Leasht ,majd ellazultam.
Körülbelül egy 30 perce ülhetek a kádba mert már jócskán kihűlt a víz ,majd kikecmergek és felöltözök a My Little Ponys pizsimbe ,majd kilépek a fürdőből ,és egy kéz rögtön magához szorít a derekamnál fogva ,amit egy visítással és kapálózással jutalmazok. Majd az illetőt sikeresen megrúgtam egy érzékeny pontján, majd a villanyhoz rohantam, és felkapcsoltam. Caiusal találtam szembe magam ,aki elég görcsös állapotban volt, a szám elé téve a kezem próbálom elfojtani magamba a nevetést,de sikertelenül. Caius mérges tekintettel néz rám. Majd miután összeszedte magát megszólal.
-Legközelebb ilyenekkel se próbálkozok inkább-
-Jól van ,honnan tudjam ,hogy ki az? Senki nem kap csak úgy el hátulról a sötétben , ráadásul honnan van kulcsod a szobámhoz?-majd összehúztam a szemöldököm,Caius a fejét vakargatta-
-Hááááát tudod, ha baleset lenne ....-de nem tudta befejezni mert félbe szakítottam-
-Akkor használom az erőm, van kiiktatom a támadóm.
-Jól van na ,bocs ,de azért egy puszit még kapok nem?-majd árva kisfiús tekintetével közeledik,majd egy csókot nyom a számra,miután elváltunk kérdésekkel halmozom-
YOU ARE READING
A víz elemű lány (BEFEJEZETT)
FantasyKöszönöm a gyönyörű borítót :@Artemisgirl26-nak! Milyen az amikor azt se tudod ki vagy? Milyen az amikor olyat cselekedsz amit nem fogsz megbánni? Milyen igazán szeretni valakit? Milyen árulásban részesülni? Amy White egy 17 éves lány,akit örök...