6.A bál

131 7 0
                                    


Megérkeztünk vissza a sulihoz ,majd Caius felvitte a ruháinkat a szobánkba ,és nekiálltunk készülődni .Elővettük a sminkes dobozunkat.Davina fancsali képpel nézett rám majd becsukta a sminkes dobozom és elrakta.Hát igen az én sminkes dobozom össz vissz szempillaspirálból ,szemöldökkihúzóból ,szemhéj tus ,fekete fehér szemhéjfesték és ennyi .Nem szeretek sok vegyszert kenni magamra ,és a bőröm se bírja nagyon .Davina benyomta az egyik kedvenc zeném Slipknottól a Psychosocialt  .

Davina kivette a ruhámhoz illő szemhéjfestéket ami szürke fehér fekete színből állt össze .Először felrakott egy kis alapozót aztán neki állt kifesteni a szemem ,ami kész szenvedésből állt mert vagy rányomta az ecsetet vagy a por belement a szememből .Kész lett a szemfestés ,aztán Davina megrajzolta nekem a tust ,és egy halvány rózsaszín ajakápoló szőlőzsírt felvittem a számra ,majd Davina nekilátott a hajam szépítésének .Csigafonásban befonta a hajam ,ami 1 órát vett  igénybe a göndör hajam miatt .Davina is kicicomázta magát ,rózsaszín fehér szemhéjfesték és  rózsaszín rúzs .Segítettem ráerőszakolni a ruhát ,majd én is felvettem .

Elindultunk a bálterem felé .A folyósokon csak úgy özömlöttek a diákok ,nagy ricsajjal .Mindenki a bálterem felé igyekezett ,de engem viszont egy erős kéz visszatartott .A kéz nem volt másé mint Caiusé .Lenézett rám majd eltűrt egy kilógó tincset a hajamból a fülem mögé majd megszólalt. -Vigyázz magadra.-majd ezzel elindult ő is a terem felé.Davina ugrándozva jött oda hozzám és követelte,hogy mondjam el mit mondott nekem Caius ,természetesen elmondtam neki ,amit megint visongással díjazott .Elértünk a terem ajtajához és felcsendült a Bear In Heaventől a Sinful Nature ,és úgy lépkedtünk be mintha sztárok lennénk ,nem is tagadom sok irigykedő szemet kaptunk és füttyögést ,amitől egy kicsit zavarba jöttem.Szeritnem az összes nő nevében beszélhetek ,hogy utálom ha füttyögnek mindig is szeretem ha megadják a tiszteletet ,és nem egy állat helyébe képzelnek ,ez egy lenéző dolog szerintem.

Davina a táncparket felé húzott majd elkezdett táncolni Jeremy Renner- Main Attraction cimű számára .Én is szeretek táncolni kivéve közönség előtt ,mindig verejtékezni kezdek és félek nehogy pofára essek a közönség  előtt ,ezért én elmentem a koktél pulthoz inni.Leültem az egyik székre majd kértem egy alkoholmentes pezsgőt .Hirtelen egy kezet éreztem a kezemen ,felnéztem és gy szőke hajú zöld szemű fiúval találtam szembe magam ,akiből csak úgy dőlt az alkohol szag .Üres tekintettel figyeltem minden mozdulatát .Kezévela tenyeremen körkörös mozdulatokat kezdett leírni .Majd megszólalt -Drágám nem szeretnél velem táncolni ?Esetleg a szobámat is megmutatom ha gondolod .-a szemeim kikerekedtek majd felkeltem de ő visszarántott ,és kezét a csípőm alá helyezte ,utáltam ezt a féle megaláztatást .-Engedj el .-kérleltem de  őt ez nem érdekelte a pánik kezdett eluralkodni rajtam  majd egyszer csak azt vettem észre ,hogy a földön fekszik ugyanis Caius bevert neki egyet.Caius kérdőn fordult felém ,majd elmagyaráztam neki mit akart tőlem ,aztán megkérdeztem mi a neve .-Jughead Black,egy elkényeztetett pöcs .-a mondat végére elröhögtem magam ugyanis Caiustól még nem hallottam ilyet.Majd elmentem megkeresni Davinát aki felszívódott ugyanis nem volt a bálteremben. 

Mivel nem szerettem volna kimenni a teremből ezért odavergődtem egy lánycsapathoz ,akik éppen pletykáltak arról ki milyen sexy ebben a bálteremben.Kezdtem megunni egy idő után a társaságukat így inkább elmentem az egyik sarokba és elővettem a zenelejátszómat més benyomtam rajta Foster The Peopletől a Pumped Up Kickst .A zene felénél járok amikor Caius kihúzza a fülemből a fülest és a táncparkett felé kezd húzni amitől nincs jó előérzetem .Caius megragadja a kezem majd a csípőmre helyezi a kezét és megszólal az egyik kedvenc filmem száma Dirty Dancing -Time of my life .Aki nem látta még ezt a filmet az nem is ember .Majd elkezdtünk táncolni ,egyszer kétszer ráléptem szegény Caius lábára ,holnapra biztos befog neki dagadni .A szám véget tért de mi még ott álltunk és bámultunk egymás szemébe ,majd közelítettünk egymás ajkai felé de ekkor lekapcsolódott az áram és nagy sikoltozások hallatszottak el.Valki ekkor a fülembe súgta -Érted is eljövünk.-Most  életembe először szartam be ilyen helyzeteknél .A villany felkapcsolódott és egy hulla ismétlem hulla feküdt a táncparkett közelébe pár lépésre tőlünk .Ami a legjobb ,hogy Davina még mindig sehol nincs ,és kezdek aggódni érte .Caius elvett egy mikrofont és lezárta a bulit ,amit teljes mértékbe megértek ,majd oda jött hozzám .-Menny be a szobádba és ne gyere ki esténként felügyelet vagy társaság nélkül.-majd ezzel elindult az  igazgatói felé ,mivel a szobám arra van ezért  követtem .Ahogy az igazgatóihoz érek hallgatózni kezdek .-Egy Szipoly lehetett nincs vérfolt semmi vágás  lövés ,csak az a kérdés ki engedte be közénk a szipolyt ,és álcázta ilyen jól.-most Beatrix Igazgató következett.-Bizonyára egy tégla van közöttünk lehet az egyik diák ,vagy tanár ,be kell iktatnunk egy szigorú őrséget a védőburkokhoz ,és  keményebb kiképzés kell azoknak akiknek nehezebb vagy esetleg különórák ,értve vagyok Caius .-Bizonyára Caius bólíntott ,én meg spuriztam fel az emeletre majd a szobánkba .Majd ahogy beértem a szobánkba Davinát pillantottam meg az ágyán feküdve a báli ruhájában .Mit ne mondjak elég gyorsan tudomást szerzett róla ,hogy mi történt ,csak nem tudom,hogy amikor ő kint volt a termen kívűl.


Sziasztok!Először is sajnálom ,hogy ilyen későn  hozom a kövi részt csak egy kicsit elvagyok habozva .Mit gondoltok ki lehet a tégla ,és milyen okból?A hajas téma azért raktam bele mert nekem is göndör a hajam mert végülis magamról mintáztam Amyt ,igen az egóm befigyel .A barátnőmnél voltam (aki a szomszédom XD)és a hajamat csinálta és eleinte elterveztük ,hogy egy fél óra alatt végez a fenéket lett belőle legalább 2 óra  .@MLiliana20 ugye ??

A víz elemű lány (BEFEJEZETT)Where stories live. Discover now