Tegnap este jókat harcoltunk a többiekkel .Viszont most nem volt annyi Szipoly , de annál több újfajta lény. Volt három akár négy fejű is , de volt egy fejű is az úgy nézett ki mint Paff a bűvös sárkány csaj csúnyában. Mára semmi tervünk nem volt ezért délelőtt egyáltalán nem találkoztam a többiekkel . Caius bizonyára őrködik a buroknál, Ezra és a farkas fiú vadászik, Margó meg a plázát nézi nyitva van-e , mert ha igen akkor megyünk plázázni.
Kiléptünk Magóval a szobámból és az Igazgatói felé vettük az irányt. Úgy beszéltük Margó beszél én meg hallgatok amúgy se szívlel az Igazgatónő.
-Na szóval Anya én meg Amy...
-Nem
-De
-Nem
-Végig se mondtam az Isten szerelmére . Csak azt akartam elmehetünk-e plázázni Caius kíséretében .
-Hívjátok ide Caiust utána megbeszélhetjük.-kihalásztam a táskámból a telefonom majd neki álltam bepötyögni az adott számot-
-Nade Amy mire véljem ezt?Az iskolában NINCS ismétlem nincs telefon, szépen sétáljatok el és úgy kérdezzétek meg!-mondta az Igazgatónő-
Miután Caiust elrángattuk az Igazgatóiba , és megbeszélte a nővel mit szabad mit nem ,elmentünk elkészülni. Felvettem egy fekete harisnyát, egy piros fekete kockás szoknyát, egy fekete koponyás felsőt, ami alá egy fekete garbót húztam, és egy bőr dzseki és kész is.
Lent a kocsinál türelmetlenül várakozott Caius ,Margó társaságában aki úgy tűnt jól szórakozik.
Csak ,hogy még jobban idegesítsem Caiust lehajoltam és ki be kötöttem a cipőfűzőm .Egyszer csak két kezet éreztem a csípőmön ,és egy vállon érkeztem. Megcsapott a menta és citrom illat , amitől felkuncogtam.-Nem érünk rá órákat .-majd letett a kocsi előtt és kinyitotta az ajtót.
Ezra az első ülésről kacsintott hátra rám ,akinek tiszta vér volt a szája.
-Ez nagyon undorító-
-Szerintem cuki.-szál vitába Margó-
-Mivel a pasid persze, hogy cuki.
-Hőőőőő , megbeszéltük , hogy nem mondjuk el.
-Én aztán nem is mondtam.
-Nem vagyok hülye, az iskola kijárata fölött van a szobám , így tisztán rálátásom nyílik mindenre.
Caius felkuncogott , majd elindultunk a Plázába. Közel 2 óra alatt ott is voltunk Forks utcáin , a tömegből eléggé kitűnő kocsival. Hisz egy Audi R8-ról beszélünk a fekete változatával ráadásul.Leparkoltunk a Pláza elé majd befelé igyekeztünk ugyanis egy ónos eső utolért bennünket. Amitől én és Margó eléggé feldobottak voltunk , hisz hatással volt ránk.
Több tucat ember volt bent, és mindenki minket fürkészett. Ezra meg oroszul elkiáltotta magát , hogy mit néznek.-Te teljesen meg vagy húzatva ?
-Hallod itt több évnyi kajám van.-hagyta figyelmen kívül Ezra a kérdésem.
Sétáltunk a hosszú folyóson amikor két kezet éreztem a vállaimon , majd kicsavartam a kezét és megfordulva a földre terítettem le szegény öreg párát. A bácsi úgy megijedt ,hogy ott kiabált , hogy kérem ne ne bántson.
-Elnézést uram a hölgy eléggé goromba teretmény .-mondta Caius, mire én egy vállütéssel tisztáztam-
Bementünk egy ruha boltba ,teljesen elvoltam merülve a ruhákba mikor hatalmas sikolyra lettem figyelmes és vér jobbról majd ballról is . Repül egy kéz majd folytatja egy fej. Caius kiált nekem majd egy kardot dob felém, mire egy lény felfedez engem és elkezd felém jönni , de meg is dermed majd megfordul és elmegy.
-Amy vigyázz!!!-üvölti Caius ,de késő volt-
Egy szúrást éreztem az oldalamba ,majd a vér csordogálni kezdett az oldalamon.Már-már homályosan láttam ,amikor meghallottam a gondolatomban a bátyám szavait és ,hogy mutassam meg az igazi Amyt.A szárnyaim szabad utat nyertek magának, a szemem fekete lett, és a kardra támaszkodva felálltam majd elindultam arra ahol javába folyt a kis gyenge háború.A csatába Davinát véltem felfedezni aki nagyba harcol Margóval . Kilőttem egy csóvát ami Davina oldalát találta el ,aminek hatására nekicsapódott a falnak, amit nagy puffanással kísért.
-Azta kurva .-hallottam meg Davina csodálkozó hangját-
-Hiányoztam?-majd elkezdett felém futni, de én egy egyszerű szárnycsapással hátra tessékeltem-
A távolságtartás fontos , főleg ha olyan jön a közelembe akit gyűlölök . Davina egy tűzcsóvát küld felém amit én hárítok, Davina fárad ami látszik rajta. Látszik a szemébe a fájdalom, az a gyűlölet amit érez, az a bezártság amit ott kap ahol most van. Teljesen elvonta a figyelmemet ezek a gondolatok, és ha Caius nincs a közelbe akkor eltalált volna a csóva , ugyanis a kardjával kivédte a csóvát. Hálás pillantással jutalmaztam meg Caiust.
-Ha hazaértünk nagyobb jutalmat kérek.-kacsint rám huncutan-
-Örülök nektek tubicáim, de egy kibaszott harcba vagyunk és jó lenne a rohadt harcra figyelni.-szúr le minket jogosan Ezra-
Majd mire feleszmélünk Davina sehol nem volt, és a szörnyek némelyike is menekülésbe fog. Így egyre kevesebb szarral kell elbánnunk . Remélem egy életre megtanulták , hogy kivel cicóznak. Miután megöltük az utolsó szörnyet elindultunk kifelé. Egy csomó félő pillantást kaptunk, és temérdeknyi beszólást amire ügyet se vetettünk, hisz nem süllyedünk már le erre a szintre.
Beültünk a kocsiba majd Margó kérésére kerestünk valami pörgős zenét , ezért benyomtunk egy Eminem számot . Beugrottunk egy gyorsétterembe ,ahol kértünk elvitelre kaját mielőtt itt is fejeket meg levágott lábakat hagyunk hátra. A kocsiba elfogyasztottuk a kajáinkat majd elindultunk hazafelé. Csekély 2 óra alatt haza is értünk , majd elköszöntünk egymástól . Miután beértem a szobámba elmentem letusolni majd felvettem egy pizsamát . Ahogy kiérek Caiust pillantom meg az ágyamon hanyatt fekve ,és éppen a jegyzeteimet olvassa.
-Tedd azt le .
-Miért mi lesz ha nem ?-kérdezi pimaszul-
-Fejbe váglak , és kidoblak az ablakból. - mosolygok ördögien-
Közeledni kezd felém majd lágy csókokkal hinti be a nyakam majd a vállam , lágy csókokat lehel a számra és elkezdi kigombolni a felsőm, ami úgy hullik le rólam mint ősszel az elszáradt levél a fáról. Előszőr takarom magam , majd Caius letessékeli a kezeim onnan , és megrázza a fejét. Utána következik a többi ruhadarab . Lassan arra leszünk figyelmesek , hogy az ágyon csók csatázunk , teljesen elmerülve , és eltelve egymással. Új érzéseket tapasztalok meg amiket még soha nem éreztem. De ez az érzés tetszett , új volt és jó. Most csak én és Ő voltunk senki más. Szerettük egymást , és mindent megteszünk egymásért, és megbízok Caiusba .Mosolyogva fürkészett majd megszólalt.
-Kérlek szólj ha nem szeretnéd.-majd egy csókot nyomok a szájára-
-KÜLSŐ SZEMSZÖG-
Caius és Amy egyesültek mint a szállingozó hó, az aszfaltal. Teljesen egymásba voltak merülve és élvezték az egymással töltött időt. Úgy érezték most övék a világ. Élvezték egymás jelenlétét ami a szobát is betelítették. Amy elérte a fellegeket amit Caius is nemsoká folytatott. Egymás mellé dőlve , kifáradva és örülve ,ölelve egymást , merültek mély álomba. A szobát a pár szuszogása töltötte be .
Sziasztook! Remélem tetszett ez a rész, igaz nem lett valami izgi és hosszú de remélem elnyeri tetszésetek!
YOU ARE READING
A víz elemű lány (BEFEJEZETT)
FantasyKöszönöm a gyönyörű borítót :@Artemisgirl26-nak! Milyen az amikor azt se tudod ki vagy? Milyen az amikor olyat cselekedsz amit nem fogsz megbánni? Milyen igazán szeretni valakit? Milyen árulásban részesülni? Amy White egy 17 éves lány,akit örök...