Alarm sesiyle yataktan kalkmaya çalıştım.Yanımda Sude yoktu uyanmıştı büyük ihtimal.Dün balkonda biraz daha oturduktan sonra biz Sudeyle beraber bi odada kalmıştık,Güneyle Mete de beraber.Bugün ise okul vardı peki ya gitmek isteyen?Kimse.Yataktan tamamen kalkıp elimi yüzümü yıkadıktan sonra mutfağa doğru gittim.Üçü de oturmuş bir şeyler yiyordu.Gözlerimi açar açmaz Güney'i görmek mutlu etmişti,her sabah yapamıyor muyduk bundan?
Eflal;Günaydınn.
Ben bağırıp içeri girince hepsi boş boş bana bakıyordu.Bugün enerjim çok yerindeydi ama diğerlerinde aynı ışığı göremiyordum.Güney;Günaydın gel otur.
diyerek yanında ki sandalyeyi gösterince yanına oturdum,burnuma gelen kokuyla içim güzelleşmişti,Güney'in kokusuyla.Gülümseyerek kahvaltı yapmaya başladım.Sude;Eflal ne gülüp duruyon kızım ya ne gördün rüyanda?
Eflal;Hiçbir şey sadece mutluyum.
Artık mutlu olmama ne kadar alışık değillerse bu kadar tuhaf karşılıyorlardı.Güney;Bugün bırakalım sizi okula çıkışta alırız tekrar sonra evlere mi?
Yok Güney biz kalırız burda daha ya lafımı olur.Mete;Evet evet okul giriş çıkış hep gidelim okula ben de Ceren'i göriyim.
Mete'ye bakıp gözlerimi devirdiğim de karşılık olarak dil çıkardı bana.Eflal;Öyle yaparız tabi Mete'nin Ceren'i takip etmek gibi haince planları yoksa?
Dediğim Mete'ye mantıklı gelmiş gibi gülmeye başlamıştı,öldürücekti bu çocuk beni.Beraber masayı topladıktan sonra formalarımı giyip Sude'yi beklemeye başladım.Formalarla kaçırıldığım için altım vardı ama üstüm kesildiği için Sude yedek getirmişti.O anları hatırlayınca tekrar içimin ürperdiğini hissettim şu an sıkıntı yoktu ama henüz ikinci adamın ve babasının yakalandığına dair haber de yoktu o yüzden bi yanım hep tedirgindi.Sude;Hadi yavrum çıkalım.
Annemler büyük ihtimal hala onlara kızgın olduğumu o yüzden günlerdir Sude de kaldığımı düşünüyorlardır çünkü kaçırıldığımdan haberleri bile yoktu ve bi kere bile aramamışlardı,gerçek bir aile tablosu dime?Çantamı alıp Sude'yle aşağı indik.Arabanın önünde bekliyorlardı,Güney'i görünce istemsiz duraksadım.Bu çocuk her gün bu kadar yakışıklı olmak zorunda mıydı?Siyah eşofman üstüne de siyah sweat giymişti.Siyah giymek bir insana bu kadar yakışmamalıydı.Mete'ye dönük gülerek bir şeyler anlatıyordu.Ben olduğum yerde durunca gözleri bana kaydı,anlam veremediğim şekilde her zaman çok güzel bakıyordu.Mete;Eflal kankanla bakışmanız bittiyse böyle alalım sizi.
Mete'nin dediğiyle öksürmeye başladım,bunların neden ayarı yoktu?Pat diye söylüyorlardı her şeyi.Güney'e baktığım da onun da gülümsediğini gördüm.Kafamı ondan çekerek Sude'yle beraber arkaya oturduk.Mete;Şimdi gençler arabayı ben sürücem ve 1.kural müzikleri ben seçerim.2.kural geçirilebilicek hayati tehlikelerden sorumlu değilim.Hadi gideliim!
Sonda bağırınca ona eşlik eden, son ses müzik duyuldu.Şarkının ne olduğunu anladığımda gülmeye başladım.Serdar Ortaç-Dansöz.Mete;ÖLENE KADAR AŞIK OLAMAAZSIIN
BİRİSİ ÇIKAR ONU ANLAYAMAAZSIN
SEN O TÜR OYUNLARA KATLANAMAZSIIINN
SENİN Bİ KALBİİN VAAĞĞRR.
40 dakika boyunca Mete'nin billur gibi sesiyle hepimiz fazlaca ayılmıştık.Mete;Eflal,Sude kankalarım aşklarım sizi çok seviyorum.
Yavru köpek gibi bakıyordu.Kesin bir şey istiycekti.Sude;Ne istiyon lan?
Mete;Güneyle sizi sınıfa kadar bıraksaak hatta ders başlayana kadar dursak lütfeenn.
Normalde bunda hayır diyeceğim hiçbir şey yoktu ama o an eğlenmek istiyordum.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
YENİDEN
Teen FictionGökyüzü ne kadar yakınsa geceye biz de o kadar uzaktık birbirimize. .... Eflal'in 5 ay önce ölen sevgilisiyle beraber dağılan hayatı okul ortamı ve ailesi yüzünden daha da kötü bir hale gelmiştir.Yanında ki tek arkadaşı Sude ve annesi sayesinde...