"Πρεπει να φυγετε δεσποινιδες" μας ειπε ο manager τους.
"Χαρικα παρα πολυ για την γνωριμια" ειπε ο Zayn και ο Niall.
"Κι εμεις" μιλεσε η φιλη μου και για της δυο μας "Ελπιζουμε να σας ξαναδουμε" συνεχισε.Εγω πηγα προς τον Harry και του ειπα..
"Θυμησου οτι σου ειπα,ποτε δεν θα φυγεις απο την καρδια μου.Σε αγαπω" Αυτος με κοιταξε στα ματια και μου ειπε
"Κι εγω σε αγαπω" με ενα μεγαλο χαμογελο.Του ανταπεδωσα το χαμογελο και αφου χαιρετισα τα αγορια,πηρα την Lucy απο το χερι και βγηκαμε απο το δωματιο.Η Lucy αρχισε τις ερωτησεις κατα την διακρεια του δρομου μας προς το αυτοκινητο.
"Μου φαινεται πως εκανες πολλες εντυπωσεις" μου ειπε και εγω γυρισα το κεφαλι μου ξαφνιασμενη.Την ειδα να χαμογελαει πονηρα.
"Τι;Γιατι;" ειπα γρηγορα αποφευγωντας να την κοιταξε στα ματια.Ειχα αρχισει να κοκκινιζω χωρις να ξερω γιατι.Ενιωθα τα μαγουλα μου να καινε αρα θα ημουν παρα πολυ κοκκινη.
"Τι;Δεν ειδες πως σε κοιταξε ο Harry μολις του εκανες ερωτικη εξωμολογηση;"
"Δεν του εκανα ερωτηση εξωμολογηση,του ειπα απλως την νιωθω" της απαντησα γρηγορα.Ηξερα πως ειχα γινει πιο κοκκινη απο πριν.
"Τελος παντων,αυτο εννοω!Σε κοιταξε σε ενα τοσο ρομοαντικο υφος" ειπε κι αφησε εναν αναστεναγμο λες και ηταν ερωτευμενη.
"Μην παιζεις με τον πονο μου,με βλεπει ή μαλλον με εβλεπε οπως ολες τις αλλες τις φανς." Τις ειπα δυναμωνοντας λιγο την ενταση της φωνης μου.
"Καλα,καλα! Δεν θες να με ακουσεις,μην με ακους" ειπε και ξεκινησε να περπαταει πιο γρηγορα για να φτασει διπλα μου.Τοση ωρα περπαταγα πιο μπροστα της.
"Οχχχχχ!!!" της ακουσα να φωναζει.
"Τι εγινε;;;" την ρωτησα και πηγα προς το μερος της.
"Ξεχασα την ζακετα μου,εχω ολα τα λευτα και τα κλειδια του αυτοκινητου μεσα"
"Γαμωτ την τυχη μου ρε Lucy,πως θα την παρουμε τωρα" της ειπα φωνααζωντας.Καλα που το εχει το μυαλο της;
"Δεν ξερω,παμε να προλαβουμε να την παρουμε γρηγορα πριν φυγουν ολοι" ειπε,μου επιασε τον χερι και αρχισε να τρεχει τραβοντας με.Ξεκινησα κι εγω να τρεχω με πολυ γρηγορο ρυθμο.
"Περιμενε Lucy" της ειπα καθως σταματησα λιγο να ξεκουραστω.
"Βιασου!" ειπε και συνεχισε να τρεχει.
"Πηγαινε θα σε προλαβω" της ειπα,μου εκανε νοημα πως ειναι οκει,και συνεχισε να τρεχει.Μετα απο ενα λεπτο αρχισα να τρεχω κι εγω.Δεν ηξερα πως τα που ειχε παει οποτε επρεπε να μαντεψω.
"Την τυχη μου" ψυθιρησα μεσα απο τα δοντια μου.Ξεκινησα να τρεχω κι εγω.Εφτασα σε εναν μεγαλο διαδρομο που ειχε πανω απο 5 πορτες.Πηγα στην τελευταια στο βαθος.Ετρεξα οσο πιο γρηγορα μπορουσα και φωναξα
"Lucyyyyy"
Ετσι οπως ετρεχε ειδα μια πορτα προς τα δεξια μου να ανοιγει και ενα αγορι να τρεχει προς τα εξω.
"Προσεχε" φωναξα.Μετα ολα ηταν θολα.
"Εισαι ενταξει;" με ρωτησε μια βραχνια φωνη.
"Εμμ ναι νομιζω" ειπα και ανοιξα τα ματια μου.Δεν μπορει.Ο Harry.
"Πρεπει να προσεχεις που τρεχεις αλλη φορα" ειπε και μου εκλεισε το ματι.
"Συγνωμη; Εγω φωναξα προσεχε αλλα εσυ δεν το ακουσες απο οτι φαινεται" του ειπα
"Το ακουσα,αλλα ηθελα να πεσω πανω σου" μου ειπε και μου ξαναεκλεισε το ματι.Ενιωσα σαν κατι να λιωνει μεσα μου.Ειχα γινει κατακοκκινη,το ενιωθα.
*ΣΧΟΛΙΑΣΤΕ ΠΛΖ,ΚΑΙ ΚΑΝΤΕ ΚΑΙ ΚΑΝΕΝΑ FAVOURITE*♥