"Βαλτε ότι θελετε,αλλα μην βαλετε κωμωδια,δεν μου αρεσουν καθολου" τους ειπα καθως εκεινοι εψαχναν να βρουνε τι ταινια θα δουμε.Ο Harry ηρθε και καθησε διπλα μου και μου ειπε.
"Ενας λογος που δεν είναι αστεια"
"Ααααα,δηλαδη εσυ που βλέπεις συνεχεια,εισαι" του ειπα ειρωνηκα.
"Από ότι βλέπεις,ναι" απαντησε κι αυτος εξισου ειρωνηκα.
"Δεν εισαι" του ειπα.
"Ειμαι" απαντησε
"Όχι"
"Ναι" απαντησε με δυνατη φωνη.
"Όχι" φωναξα κι εγω μαζι του.
"Παιδια,σταματηστε,γι αυτό θα τσακωθητε;;" πεταχτηκε η Lucy Καθως ο Harry πηγε να απαντησει.Πηρα το πρωτο ποτηρι με νερο που βρηκα μπροστα μου,σηκωθηκα ορθια,και το εριξα πανω στον Harry λεγοντας του
"Οριστε,για να ξυπνήσεις" Εκεινος,σηκωθηκε ορθιος και πηρε κι αυτος ένα ποτηρι νερο και το εριξε αντοιστηχα κι αυτος,πανω στο προσωπο μου.
"Και δεν τελιωσα ακομι" ειπε κι αρχισε να με κυνηγαει.Βγηκα εξω από το μεγαλο σαλονι,και προπαθουσα να βρω την εξοτερικη πορτα για να βγω εξω στο κηπο,πραγμα που ηταν πολύ δυσκολο επειδή το σπιτι του ηταν τεραστιο.Αφου,μετα από 10 λεπτα την βρηκα,βγηκε εξω και γυρισα το κεφαλι μου πισω για να δω αν ο Harry είναι από πισω μου.Ο Harry ετρεχε πολύ γρηγορα και μπορουσα να διακρινω και ένα χαμογελο στο προσωπο του.Ετρεξα στο πισω μερος της αυλης και ειδα ότι ειχε μια τεραστια πισινα.Κρυφτηκα πισω από έναν θαμνο ώστε να μην μπορει να με δει.Μολις μπηκε στο χωρο που είναι η πισινα,πηγα από πισω του αθόρυβα και τον εσπρωξα με αποτέλεσμα να πεσει μεσα στην πισινα.
"Χα,κερδισα" ειπα κι αρχισα να γελαω.Μετα επεσα κι εγω στην πισινα για να κανω παρεα στον Harry.Ο Harry μολις πηγα κοντα του,μπηκε μεσα στο νερο και αρχισε να μου τραβαει το ποδι προς τα κατω.
"Χαζοοοοοοοοοο" του φωναξα μολις βγηκε στην επιφανια.
"Θα σε σκοτωσω μικρη" μου ειπε και με πηρε αγκαλια.
"Μικρο είναι αυτό που εχεις μεσα από το βρακι σου,αγορακι μου" του ειπα ειρωνηκα κι αυτος γελασε.
"Καλα,θα το δουμε αυτό" ειπε κι εγω τον χτυπησα στον ωμο του.
***********************************************
Σορρυ,ειναι μικρο,αλλα αρχισαμε σχολειο και διαβάσματα,και δινω και γαλλικα κιολας,και γι αυτό μαλλον δεν θα ανεβαζω τοσο συχνα.
Τεσπα,ευχαριστω αυτος που διαβαζουν την ιστορια μου,Love youuu♥ x