Του χαμογελασα και πηρα τρεχωντας τα ρουχα μου και ξαναπηγα στο μπανιο.Θα φορουσα τα ιδια με τα χτεσινα,αφου δεν ειχα τιποτα αλλο να φορεσω.Μολις ντυθηκα,επιασα τα μαλλια μου μια ψηλη αλογοουρα.Εβαλα δυο-τρια τσιμπηδακια επανω τους για να τα κρατησουν σταθερα.Μολις βγηκα απο το μπανιο,ο Harry ειχε ηδη ντυθει κι αυτος.Γυρισε το βλεμμα του προς το μερος μου και χαμογελασε.Ηρθε κοντα μου και με πηρε μια αγκαλια.
"Εισαι πολυ ομορφη" μου ψυθηρισε στο αυτι μου κι αμεσως μετα φιλησε τον λαιμο μου φερνοντας ριγη σε ολο μου το σωμα.Ακουσα το τηλεφωνο μου να χτηπαει και εφυγα απο την αγκαλια του για να παω να το ανοιξω.Στην οθονη υπηρχε το ονομα "Μπαμπας♥".Εκανα νοημα στον Harry να μην μιλησει κι αυτος κουνησε το κεφαλι του θετικα.Του χαμογελασα και σηκωσα το κινητο μου.
*Γεια σου μπαμπα* του ειπα
*Γεια σου μικρη.Που ειστε;Ειστε καλα;Η Lucy πως ειναι;;*
*Μια μια τις ερωτησεις.Μια χαρα ειμαστε.Ειμαι με την Lucy τωρα στο ξενοδοχιο.* ειπα και κοιταξα τον Harry,ο οποιος γελαγε σιωπηλα.
"Ωραια.Πως ηταν η συναυλια;* ειπε ο μπαμπας μου.
*Πολυ τελεια.Εκλαιγα ολη την ωρα.* του ειπα κι εφυσα εναν ανεστεναγμο γελιου.Ο Harry ηρθε πιο κοντα μου κι πηρε το κινητο μου και το εβαλε στην μση των δυων αυτιων μας ωστε να ακουει κι αυτος.
*Σου εχω πει πως δεν θελω να κλαις.Λοιπον,γνωρισε τον Harry;*ρωτησε ο μπαμπας μου κι ο Harry μου χαμογελασε.
*Ναι.Ηταν απιθανος.* ειπα κι κοιταξα τον Harry.
*Χαιρομαι αγαπη μου.Λοιπον,πρεπει να κλεισω γιατι θα παω στην δουλεια;Ποτε θα γυρισετε;*
*Εμμμ,δεν ξερω.Μαλλον θα παμε στο εξοχικο της για λιγες μερες.Ειναι κι εκει οι γονεις της.*
*Οκει.Προσεχε.Σε αγαπω*
*Κι εγω* του ειπα κι εκλεισα το ακουστηκο.
"Λοιπον,τι κανουμε τωρα;" τον ρωτησα καθως γυρισα το βλεμμα μου προς αυτον.Με κοιταζε στα ματια.
"Παμε να φαμε πρωινο κατω" ειπε καθως διεκοψε την οπτικη μας επαφη.