Part 19

228 26 4
                                    

Aνεβηκαμε στο δωματιο μας να παρω την τσαντα μου και τα μπουφαν μου.Πηγα στο μπανιο για να μαζεψω την χτενα που ειχα παρει μαζι μου και μια μασκαρα.Κοιταχτηκα στον καθρευτη.Τα ματια μου ηταν κατακοκκινα απο το κλαμα.Μαλλον γι αυτο με κοιταζαν ολοι στην εισοδο.Πφφ,ρεζιλι εγινα.Ανοιξα την βρυση και εριξα λιγο νερο στο προσωπο μου.Ο Harry με περιμενε καθησμενος στο κρεβατι που κοιμηθηκαμε χτες.

"Ετοιμη;" με ρωτησε.Μαλλον ηταν θυμωμενος απο τον τροπο και το βλεμμα του.Δεν ξερω γιατι.Δεν εδωσα σημασια σε αυτο.Δεν θελω να τσακωθουμε παλι.

"Ναι,εσυ;" τον ρωτησα.

"Ναι" ειπε και βγηκε απο το δωματιο περιμενοντας στην πορτα για να την κλειση μολις βγω.Πηρα το μπουφαν μου απο το κρεβατι και βγηκα εξω απο το δωματιο.Κατεβηκαμε στον κατω οροφο,ο Harry πηγε στην ρεσεψιον να πληρωσει.Βγηκαμε εξω απο το ξενοδοχιο και μπηκαμε μεσα στο αυτοκινητο του.

"Εμμ,ποσο εκανε το δωματιο;Θελω να πληρωσω τα μισα" τον ρωτησα.

"Δεν προκειται" ειπε κοιτοντας με και εβαλε μπρος στην μηχανη.

"Που παμε;" τον ρωτησα μετα απο μιση ωρα δρομου.

"Στο αλλο σπιτι μου,θα ειναι εκει τα αγορια και η φιλη σου" μου απαντησε.

"Ωραια."

Τον παρατηρησα λιγο.Το ενα του χερι ηταν στο τιμωνι ενω το αλλο ηταν στο ραδιοφωνο για να βρει εναν καλο σταθμο.Σε καποια φαση πετυχε το τραγουδι 'The hearts wants what it wants',πηγε να αλλαξει τον σταθμο,αλλα τον σταματησα.

"Αστο,σε παρακαλω,ειναι το αγαπημενο μου τραγουδι" του ειπα και με κοιταξε στα ματια.

"Οκει" ειπε και εβαλε το χερι του στο τιμωνι.Αρχισα να τραγουδαω σιγανα.Αυτο το τραγουδι με κανει παντα να κλαιω,γι αυτο το ακουω μονο οταν εχω μερεντα διπλα μου.Η σοκολατα με κανει χαρουμενη κατα καποιον τροπο.Ακουσα τον Harry να γελαει σιγανα.

"Τι;" τον ρωτησα.

"Εχεις ωραια φωνη" μου απαντησε.

"Ευχαριστω,αλλα που ειναι το αστειο;"

"Το τραγουδι,ακου εκει στιχους.Δεν λεω,ωραια φωνη η κοπελα αλλα οι στιχοι.."

"Οι στιχοι περιγραφουν την ζωη μου" τον εκοψα.Με κοιταξε λιγο και μετα κοιταξε προς τον δρομο.

"Παιζουμε ενα παιχνιδι;" με ρωτησε για να κοψει την σιωπη.

"Ναι,παιζουμε τις 10 ερωτησεις;" του απαντησα.

"Ωραια,ρωτα με πρωτη"

"Χμμ.....Τι σου αρεσει πιο πολυ στην δουλεια σου;" τον ρωτησα.

"Οτι γνωριζω καινουριο κοσμο,ταξιδευοντας τον κοσμο"

"Θα πρεπει να ειναι πολυ ωραια"

"Ειναι,ιδιαιτερα οταν γνωριζεις κοσμο που αγαπας και σε αγαπανε" μου απαντησε.

"Ρωτα με τωρα" του ειπα χαμογελωντας.

"Γιατι χαρακωνεσαι;"  με ρωτησε και γουρλωσα τα ματια μου.

"Εμμ,νομιζω ειναι ο μονος τροπος για να εκφρασω τον πονο μου."

"Δεν ειναι ομως,γι αυτο μην το  ξανακανεις" μου ειπε.

"Οκει" του ειπα χαμογελοντας.Μου ανταπεδωσε κι αυτος ενα μεγαλο χαμογελο και με φιλησε απαλα στα χειλη.

"Σε αγαπω"μου ειπε

my lifesaver.Où les histoires vivent. Découvrez maintenant