* ΑΥΤΟ ΤΟ ΚΕΦΑΛΑΙΟ ΠΕΡΙΕΧΕΙ ΣΕΞΟΥΑΛΙΚΟ ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΟ*
(Επειδη εγω ντρεπομουν να το γραψω,εβαλα να το γραψει η φιλη μου,Χριστινα...γι αυτο ΤΝΧ Χριστινα :) )
- Bαλτε το τραγουδι απο πανω,σε επαναληψη-
* Bella's POV*
"Κι εγω σε αγαπω" ειπε καθως με εσπρωξε στον τοιχο.Εμπλεξα τα ποδια μου γυρω απο την μεση του ενωνοντας τα σωματα μας.
"Εισαι σιγουρη γι αυτο;" με ρωτησε και εγω του απαντησα αφηνωντας του ενα φιλι στον λαιμο του.Τα χερια του οδηγηθηκαν στους γοφους μου,κρατωντας με σταθερη και οδηγωντας με στον κοντινοτερο καναπε.Με αφησε απαλα πανω στον καναπε και ανεβηκε απο πανω μου βαζοντας τα χερια του αναμεσα απο το κεφαλι μου για να μην ριξει ολο του το βαρος πανω μου.Αρχισε να με φιλαει πισω απο το αυτι μου εως τον λαιμο μου.Τα χερια μου βρεθηκα κατω απο την μπουζα του προσπαθωντας να του την βγαλω.Οταν καταλαβαινε τι ηθελα να κανω,σηκωθηκε λιγο απο πανω που και αφαιρεσε την μπλουζα του με τα δικα του χερια.Εβαλα τα χερια μου μεσα στις μπουκλες του,τραβοντας τες καθως αυτος πιπιλουσε τον λαιμο μου.Αφησα ενα βογκητο ευχαριστησεις και αυτος μου χαμογελασε.Τα χερια του βρεθηκαν μεσα απο την μπλουζα μου,προσπαθωντας να ξεκουμπασει το σουτιεν μου.
Μολις τα καταφερε,το εβγαλε μαζι με την μπλουζα μου,και εμεινε λιγο να με κοιταζει.
"Εισαι πραγματικα,τοσο ομορφη" ψυθιρισε στο αυτι μου κανοντας με να ανατριχιασω.Κατεβασε το κεφαλι του μπροστα στο στηθος μου,και αρχισε να το πιπιλαει.Εκλεισα τα ματια μου απο την ευχαριστησει.Κατεβασα τα χερια μου εκει που αρχιζε το τζιν του και προσπαθησα να του το βγαλω,αλλα αυτος με σταματησε.
"Δεν θελω να σε πηδηξω ακομι.Υπαρχουν πολλα πραγματα που θελω να σου κανω πριν απο αυτο" μου ειπε και εγνευσα.
Κατεβασε τα δαχτυλα του στο κουμπομα του παντελονιου μου,και αρχισε να ξεκουμπανει τα κουμπια,χωρις ομως να χασει οπτικη επαφη με εμενα.Μολις καταφερε να το ξεκουμπωσει μου,το κατεβασε μερχι τα γονατα μου,και εβαλε το προσωπο του μπροστα στην περιοχη μου,ανασαινοντας βαρια.
"Εισαι τοσο υγρη" ειπε και με ετριψε με τα δακτυλα του πανω απο το εσωρουχο μου.Με τα ματια μου κοιταξα πανω το ταβανι ανηκανει να κοιταξω τον Χαρρυ.Ντρεπομουν πολυ.
"Θα σε κανω να νιωσεις πολυ ωραια" ειπε και αφησε ενα φιλι λιγο πιο πανω απο την περιοχη μου.Οταν ενιωσα το εσωρουχο μου να χανει την επαφη που ειχε με το δερμα μου,εκλεισα τα ματια μου σφηχτα.
*Ηarry's POV*
Tην ειδα να κλεινει τα ματια της.Ηληκρινα,δειχνει τοσο αθωα μερικες φορες.Ειναι τοσο ομορφη,δεν χορταινω να την κοιταω.Χωρις να μπορουσα να περιμενω αλλο,εβαλα το ενα δακτυλο μου μεσα την,κουνοντας το μεσα εξω.Ηθελα να ανοιξει τα ματια της,ηθελα να βλεπει τι της κανω.
"Ανοιξε τα ματια σου,Bella" της ειπα.Αυτη σιγα σιγα αρχισε να ανοιγει τα ματια της.Ηληκρινα,δειχνει σαν αγγελος.Τα μαγουλα της ειχαν παρει ενα ελαφρυ κοκκινο χρωμα.Αρχισα να μετακινω το δακτυλο μου πιο γρηγορα μεσας της.
"Σε κανω να νιωθεις ωραια;;" την ρωτησα διπλα απο το μαγουλο της,καθως της αφησα ενα φιλι εκει.Περιμενα μερικα δευτερολεπτα να απαντησει,αλλα τιποτα.
"Απαντα μου,Bella" της ειπα.
"Να-αι" ειπε αυτη βογκωντας.
"Σε αγαπω" της ειπα και εβαλα κι αλλο ενα δακτυλο μεσα της.Αυτη ειχε γατζωσει τα χερια της στην πλατη μου...σιγουρα θα ειχα σημαδια μετα,αλλα δεν θα με πειραζε.
"Τελειωσε για εμενα,μωρο μου" της ειπα καθως μετακινουσα τα δακτυλα μου κλυκλικα μεσα της.
Αυτη τεντωσε το σωμα της και εκλεισε τα ματια της.Καταλαβα πως ηταν πολυ κοντα.
Μετα απο λιγο τελιωσε στα δακτυλα μου.Πηγα και ξαπλωσα διπλα της,και την αγκαλιασα.Αυτη ειχα κλειστα τα ματια της,προσπαθωντας να ξαναβρει την ακναονικη αναπνοη της.
"Χαρρυ;" με ρωτησε αδυναμα
"Χμμμ;"
"Σε αγαπω" ειπε και ανοιξα τα ματια της κοιτωντας τα δικα μου
"Κι εγω σε αγαπω" ειπα και της φιλησα την μυτι
"Καληνυχτα" ειπα και εκλεισε τα ματια της.
______________________________________________________________________
Λοιπον,αυτο ηταν το παρτ :)
Ευχαριστω Χριστινα που καθησεςκαι μου το εγραψες :) :*
Σορρυ που ειχα καιρο να ανεβασω αλλα δεν ηξερα πως να συνεχισω την ιστορια....λολ!!
Anywayyyyyyyyyyyyyyyyyy, σας αγαπω♥!!
*Σχολιαστε και βαλτε και ενα αστερακι*
:)
xoxo,
Geo ( & Christina ) - μονο γι αυτο το παρτ ( ή και για τα υπολοιπα dirty ;) )