Part 21

244 25 4
                                    

Mπηκαμε μεσα στο μεγαλο σπιτι που βρισκοταν μπροστα μας.Ηταν ηληκρινα πολύ μεγαλο.Αναρωτιεμαι πως θα είναι αραγε να μενα εδώ.Φυσικα, φοβάμαι το μεγαλα σπιτια,οσο τρελο και να ακούγεται,αλλα αν δεν τα ξερω όλα τα δωματια,χανωμαι.Χαχα,ειναι ωραιο μερος να παιξεις κρυφτο παντως.

"wow" αναφωνησα.Το κεφαλι του Χαρρυ γυρισε και με κοιταξε καθως εγω κοιτουσα τον χωρο γυρω μου.

"σου αρεσει;" με ρωτησε.

"Βεβαια" του απαντησα.Τον ακουσα να γελαει αλλα δεν εδωσα σημασια.

"Μολις παντρευτούμε,εδω θα μενεις" μου ειπε στο αυτι κι εγω γυρισα και τον κοιταξα ξαφνιασμενη.Του εδωσα ένα ντροπαλο χαμογελο και γυρισα το κεφαλι μου αλλου καθς ειχα γινει κατακοκκινη.

"Παμε από εδώ" ειπε και μου επιασε το χερι οδηγώντας με.Μπηκαμε σε ένα μακροστενο διαδρομο που ειχε διαφορους πίνακες με φωτογραφιες.Του Χαρρυ και της οικογενειας του ηταν.Τις περισσοτερες τις ειχα δει στο ιντερνετ αλλα υπηρχαν κι άλλες που κανενας άλλος δεν εχει δει.Φτασαμε στο τελος του διαδρομου και μπροστα μας υπηρχε μια μεγαλη λευκη πορτα.Ο Χαρρυ με κοιταξε για λιγο και αμεσως μετα την ανοιξε και μπήκαμε μεσα.Απο ότι ειδα ηταν ένα μεγαλο σαλονι.'Καλα,ποσα σαλονια ειχε;' ρωτησε από μεσα μου τον εαυτο μου.Σε έναν μεγαλο και πλατυ καναπε ειδα να κάθονται τα υπολοιπα αγορια και σε μια πολυθρονα,η Lucy.

"Γεια" ειπε ο Louis σε εμας καθως μπήκαμε μεσα.

"Γεια.Τ ι κανετε;" ρωτησε το πληθος.

"Μια χαρα" απαντησε ο Niall.

"Χαιρομαι" του ειπα.

*******************************************

"Λοιπον,εμεις να φευγουμε" ειπε ο Liam καθως σηκωθηκε με τον Niall.

"Που πατε;" ρωτησε ο Harry.

"Μας περιμενει η Σοφια να παμε για καφε."

"Αααα καλα,τα λεμε" ειπε ο Harry καθως εφευγαν.

"Τι θελετε να κανουμε;" ρωτησε ο Louis.

"Να δουμε καμια ταινια;" προτεινα εγω και η Lucy συμφωνησε.

__________________________________________________

*Σχολιαστε*



my lifesaver.Where stories live. Discover now