Part 25

186 20 4
                                    

Η ταινια διεκρισε πολυ ωρα.Μολις τελιωσε ο Harry με πηγε πισω στο σπιτι της Lucy!Εκει ειχα πει στον μπαμπα μου πως θα μεινω και για σημερα.Ειμασταν ηδη εξω απο το σπιτι της Lucy και καθομασταν μεσα στο αυτοκινητο.

"Λοιπον,θα πας πισω στην μαμα σου;;;" με ρωτησε ο Harry! Το κλιμα ηταν ηληκρινα πολυ αμηχανο.

"Ναι,συντομα,μαλλον" του ειπα καθως κοιταζα τα χερια μου.

"Εσυ θα συνεχισεις το τουρ,ετσι;" τον ρωτησα καθως σηκωσα το βλεμμα μου προς αυτον.

"Ναι" απαντησε σιωπηλα κοιτωντας με κι αυτος.

"Θα το ξαναπουμε;" τον ρωτησα

"Θελω να σε βλεπω καθε μερα,καθε λεπτο της ζωης μου.Τι μου εχεις κανει Bella;Νομιζω πως αρχιζω να ερωτευομαι για πρωτη φορα" ειπε και με κοιταζε στα ματια.Τα λογια του δημιουργησαν παρα πολλες πεταλουδες μεσα μου.

"Δεν γινεται αυτο Harry! Δεν γινεται να με αγαπησεις! Σε παρακαλω,μην με ερωτευτεις!" του ειπα καθως ενα δακρυ κυλισε απο το ματια μου και αμεσως το σκουπισα.

"Η αγαπη ειναι τρελη,Bella" μου ειπε και εριξε το βλεμμα του,μπροστα.

"Δεν γινεται να με ερωτευτεις,με ξερεις μονο δυο-τρεις μερες!Και ειμαι και φαν σου...απλα,δεν γινεται" 

"Μην γινεσαι χαζη! Ολα γινονται" ειπε και μου επιασε το χερι.

"Love will tear us apart" του ειπα.

"Καλα,αστο" ειπε και εβαλε μπρος την μηχανη.

"Harry.." αρχισα να του λεω.

"Καληνυχτα Bella" Μου ειπε,περιμενοντας με να βγω απο το αυτοκινητο.Δακρυα αρχισαν να κυλουν απο τα ματια μου.Ανοιξα την πορτα και βγηκα εξω.

"Αντιο Harry" του ειπα και ετρεξα στην Lucy η οποια με περιμενε εξω απο το σπιτι της.Μολις εφτασα κοντα της,την αγκαλιασα σφηκτα και αρχισα να κλαιω ολο και πιο πολυ.

"Τι εγινε;" με ρωτησε 

"Διωχνω τους ανθρωπους που αγαπω μακρια μου" ηταν το μονο πραγμα που της απαντησα εκεινο το βραδυ.

__________________________________________________________________________

ΓΕΙΑ ΣΑΣ♥♥

Εμμ,μου λειψατε baes♥

Σας αγαπωωω <3

Σχολιαστε & ψηφιστεεεεεεεεεεεε <3

my lifesaver.Where stories live. Discover now