Part 24

175 21 0
                                    

Πηγα στην κουζινα και εβαλα το ποπ κορν στην κατσαρολα με βουτηρο και λιγο αλατι για να φουσκωσει και να παρει το ασπρο χρωμα.Ανοιξα τα συταργια και εντοπισα ενα κουτακι μερεντα κλειστο.Το εβγαλα εξω και το αφησα στο τραπεζι.Παντα μου αρεσει να τρωω μερεντα με ποπ κορν,οσο τρελο κι αν ακουγεται.Μολις εγινε το ποπ κορν εκλεισα το ματι της κουζινας.Βρηκα ενα βαθυ πρασινο μπολ και εχισα το ποπ κορν μεσα.Πηρα την μερεντα απο το τραπεζι και αρχισα να βυματιζω προς το σαλονι.Μολις εφτασα στο σαλονι ειδα τον Harry να καθεται κατι στο χαλακι,μπροστα απο την τηλεοραση και να βαζει μια ταινια να παιξει.


"Τι ταινια θα δουμε τελικα;;" τον ρωτησα καθως αφησα το ποπ κορν πανω στο μικρο τραπεζακι του σαλονιου.


"Εβαλα ενα θριλερ,αν δεν σε πειραζει"


"Δεν με πειραζει.Απλως να μην το εχω δει" του ειπα καθως εφαγα δυο ποπ κορν και βολευτηκα στον καναπε


"Μακαρι τοτε" ειπε και ηρθε και καθησε διπλα μου καθως η ταινια αρχιζε να παιζει.


"Γιατι εφερες μερεντα;" ξαναρωτησε.


"Εμμ,ειναι μια συνηθεια να τρωω ποπ κορν με μερεντα,δοκιμασε το,και θα με θυμηθεις" του ειπα δινοντας του με το χερι μου ενα ποπ κορν με λιγη μερεντα πανω του.Αυτος ανοιξε το στομα του και το εφαγε απο το χερι μου.Μολις το καταπιε εκανε μια φατσα αιδιας και αρχισα να γελαω.


"Ειναι ενταξει,δεν αρεσει σε ολους" ειπα και συνεχιζα να τρωω απο το ποπ κορν μου.Αυτος ηρθε πιο κοντα μου και μου αφησε ενα γλυκο φιλι στο μαγουλο μου.


"Ωραιο ηταν" ειπε και γυρισε το βλεμα του προς την τηλεοραση


"Χμμ,το ηξερα πως θα σου αρεσε" ειπα και γελασε

___________________________________________________________

ανεβασααααααααααα!!!!!!♥♥

χαχα,λοιπον,ναι,ειναι λιγο μικρο και λιγο χαλια,αλλα οκει♥κατι κανει♥

ψηφιστε και σχολιαστε♥

Και καλη συνεχεια με τις εξετασεις♥

love youuuuuuuuuuuuuuuuuuu x

my lifesaver.Where stories live. Discover now