* Aν μπορειτε να σχολιαζετε την ιστορια μου,Θελω να βλεπω γνωμες♥ Ευχαριστω αυτους που την διαβαζουν *
Bella'sPOV
Εβαλα το κεφαλι μου στο μερος που ειναι η καρδια του.Μου αρεσε να την ακουω να χτυπαει! Με εκανε χαλαρη..Με εκανε να νιωθω πως αυτο εδω που ζουσα αυτην τη στιγμη,δεν ηταν ονειρο.
"Τι κανεις;;" με ρωτησε,μπορουσα να καταλαβω πως εκεινη την ωρα γελουσε.
"Σσσσσςς...Θελω να ακουσω την καρδια σου" του ειπα και ξαναεβαλα το αυτι μου εκει.Μετα απο 1 λεπτο,φιλησα το μερος που ηταν η καρδια του και του ειπα
"Εχεις την μεγαλητερη καρδια στον κοσμο,Αναρωτιεμαι πως χωραει εκει μεσα!" Αυτος με κοιταξε βαθια μες στα ματια,χαμογελασε ελαφρα και μου απαντησε
"Δεν εχω ξαναδει πιο γλυκο κοριτσι απο εσενα" Χαμογελασα.Αληθινα.2 χαμογελα αληθινα εχω δωσει σε αυτην τη ζωη μου.Σημερα.Αυτην την τοσο αξεχαστη στιγμη μας την εκοψε ο security μπαινοντας μεσα στο δωματιο και λεγοντας.
"Σε 5 λεπτα τελιωνετε" ειπε και εκλεισε παλι την πορτα αφηνοντας μας μονους
"Βella,νομιζω πως πρεπει να πηγαινουμε σιγα-σιγα" ακουσα την Lucy να μου λεει.Σχεδον ειχα ξεχασει πως ηταν μαζι μου.Βασικα σχεδον ειχα ξεχασει που ημουν.
"Εμμ οκει,μισω λεπτο " της απαντησα και κοιταξα ξανα τον Χαρρυ.Αυτος με κοιτουσε με ενα χαμογελο εως τα αυτια.
"Ωραιο ονομα,Bella" μου ειπε χαμογελοντας ακομι πιο πολυ.Καλα πως το κανει αυτο;;!
"Εμμμ..χαχα..ευχαριστω"¨ειπα ντροπαλα.Δεν ξερω γιατι.
"Νομιζω πως πρεπει να φυγω,Μακαρι να μπορουσα να μεινω κι αλλο.Θελω μονο να προσεχεις οπου και να εισαι,και να παραμηνεις χαρουμενος.Παντα να χαμογελας,γιατι αξηζεις τα καλητερα.Θα σε αγαπω για παντα..Θα σε περιμενω για παντα.Ποτε μην το ξεχασεις.Σε αγαπω." ειπα τον αγκαλιασα για μια τελευταια φορα.Ενα δακρυ κυλησε απο τα ματια μου.
"Ελπιζω να σε ξαναδω" μου ειπα χαμογελοντας και αφηνοντας ενα φιλι στο μαγουλο μου.
"Ευχαριστω για ολα" συνεχισε.Του απαντησα με ενα χαμογελο και χαιρετησα τα υπολοιπα αγορια.Το ονειρο θα τελιωσει σε λιγοτερο απο ενα λεπτο για αυτο πρεπει να ειμαι ετοιμη να ξαναζησω την αληθεια....