Part 26

186 26 1
                                    

"Σε παρακαλω,ανοιξε μου την πορτα και πες μου τι εγινε" ακουσα την Lucy να μου φωναζει εξω απο το δωματιο μου,χτυπωντας την πορτα.

"Δεν εχω ορεξη για κουβεντα" Της ειπε προσπαθωντας να μην ακουστω πως εκλαιγα.

"Ανοιξε μου τωρε την πορτα!!! Σοβαρα,δεν θελω να κανεις καμια μαλακια στον εαυτου σου" φωναξε.

"Απλα φυγε!!" της φωναξα αντιστοιχα καθως ετρεμα,δεν ξερω για ποιον λογο,ολα γυρω μου ηταν τοσο κρυα.

"Σε παρακαλω" της ειπα και ακουμπησα το κεφαλι μου στην πορτα ριχνοντας το σωμα μου κατω στο πατωμα.

"Οτι θελεις,θα ειμαι εδω" ειπε και ακουσα το βηματα της,καταλαβαινοντας πως απομακρυνοταν απο το δωματιο μου. 

Ανοιξα την τηλεοραση και το πρωτο που αντικρησα ηταν μερικες φωτογραφιες με εμενα και τον Χαρρυ.Φυσικα οι δημοσιογραφοι.Αρχισα παλι να κλαιω,δεν θελω να τον θυμαμαι,ηταν απλως ενα ονειρο οταν ημουν μικρη,τωρα πρεπει να οριμασω,να μεγαλωσω.Απο την αλλη,ηταν ο μονος ανθρωπος που μου εμαθε τι θα πει να ερωτευεσαι καποιον.Ηταν κατι σαν ερωτας με την πρωτη ματια.Δεν εχω ξαναερωτευτει ετσι,και ειναι οτι καλητερο μου εχει συμβει.Επρεπε να παω να τον βρω.Τον αγαπω.Δεν μπορω να ξερω πως ειναι θυμωμενος μαζι μου.Θα προτιμουσα να πεθαινα ή να μην το ειχα γνωρισει.Βγηκα απο το δωματιο μου και βγηκα απο το σπιτι,εβαλα μπρος στο αυτοκινητο μου και αρχισα να οδηγαω καθως ολο και απομακρινομουν απο το σπιτι μου.Δεν ειπα τιποτα στην Lucy καθως εφευγα,δεν ηθελα να ξερει τιποτε μερχι στιγμης.Οχι πως δεν την εμπιστευομαι,αλλα δεν μου αρεσει  οταν με λυπουνται.Με κανει να νιωθω πιο αδυναμη.Θελω να τα ελενχο ολα μονη μου.Γιατι ξερω πως μπορω να τα βγαλω περα μονη μου.

Πηρα τον δρομο που οδηγουσε προς το σπιτι που εμενε.Ευτυχως,παρακολουθουσα την διαδρομη καθως με εφερνε σπιτι.Οταν εφτασα στο σπιτι του,παρκαρα το αυτοκινητο μου προχειρα και ετρεχα στον μεγαλο κηπο του για να φτασω στην εξωπορτα.Μολις εφτασα,πηγα δυο ανασες και χτυπησα το κουδουνι.Μετα απο 2 λεπτα εμφανιστηκε στην πορτα ο Χαρρυ,ο οποιος με κοιτουσε με ξαφνιασμο.Χωρις να το πολυσκεφτω,κολλησα το σωμα μου πανω του και ενωσα τα χειλη μου με τα δικα του ζητωντας προσβαση στο στομα του.Μετα απο μερικα δευτερολεπτα,μου την εδωσε και αρχισαν οι γλωσσες μας να παλευουν μεταξυ τους.

"Σε αγαπω" του ειπα και ξαναεννοωσα τα χειλη μας

________________________________________________

Γειαααααααααααα♥Οριστε κι αυτο το παρτ♥

Μην ξεχαστε να σχολιασετε για να μου πειτε αν σας αρεσε♥Μου αρεπει πολυ να διαβαζω τα σχολια σας♥Και βαλτε και αστερακι♥♥

Σας αγαπω ♥♥

All the love,

Geo

my lifesaver.Where stories live. Discover now