Part 23

233 24 0
                                    

Με επιασε από την μεση και με κολλησε πανω του.Εφερε τα χερια του γυρω από την πλατη μου και εγω ακουμπησα τα χερια μου στο στηθος του.

"Μου αρεσεις...Πολύ" ηταν το τελευταιο πραγμα που ειπε πριν ενωσει τα χειλη του με τα δικα μου.Το ένα από τα δυο του χερια μετακινηθηκε στο πισω μερος του λαιμου μου,σπροχνωστας με πιο πολύ πανω του και δινοντας περισσοτερη ενταση το φιλι μας.Μετα από λιγο,τελιωσα το φιλι λογω ελλειψης οξυγόνου,και ακουμπησα το μετωπο μου,στο δικο του.

"Εγω σε αγαπω" του αναφωνησα,και ένα μεγαλο χαμογελο εμφανιστηκε στα χειλη του.

"Παμε εξω γιατι θα κρυωσεις" ειπε και με τραβηξε να βγουμε εξω από την πισινα.

*****************************************************

"Τα λεμε αυριο" ειπε στην Lucy και στον Louis καθως εβγαιναν εξω από το σπιτι του  Harry.

"Σιγουρα,Love" απαντησε η Lucy.Εγω της χαμογελασα και μπηκα μεσα στο σπιτι.Πηγα στο σαλονι και ειδα τον Harry να κοιταει κατι DVD.

"Ελα εδώ " ειπε και πηγα κοντα του.Καθησα κι εγω διπλα του στο χαλακι και αυτος μου εδωσε ένα φιλι στο μετωπο μου.Χαμογελασα.

"Ποια ταινια θελεις να δουμε;" με ρωτησε.

"Διαλεξε εσυ πια θελεις,δεν εχω πρόβλημα,εγω παω να φτιαξω ποπ κορν" του ειπα και σηκωθηκα από την θεση μου.

"Οκει" ειπε και μου χαρισε ένα από τα καλητερα χαμογελα του.

____________________________________

Ηey loves♥

Ναι το ξερω,αργησα να ανεβασω,αλλα εχω πολύ διάβασμα.Τεσπα,ειναι λιγο μικρο,αλλα σορρυ.

Σας αγαπω♥

xoxo

my lifesaver.Where stories live. Discover now