"ηθελα να πεσω πανω σου" μου ειπε και μου εκλεισε παλι το ματι.
Καλα ακουσα; Σιγουρα; Μολις μου ειπε 'ηθελα να πεσω πανω σου'.Δεν του απαντησα.Ειχα γινει σαν πατζαρι και δεν ηθελα να πω καμια βλακεια απο το ποσο ενθουσιασμενη,χαρουμενη ειμαι τωρα.Ο Harry εφερνε το προσωπο του ολο και πιο κοντα στο δικο μου.Μεσα σε λιγα δευτερολεπτα μπορουσα να αναπνεω κι εγω την ανασα του.Μεσα στο στομαχι μου αρχιζαν να υπαρχουν πεταλουδες,ολο και πιο πολλες καθε φορα που πλησιαζε.Τον ακουσα να ψυθιριζει κατι απο μεσα του καθως τα χειλη του ακουμπησαν με τα δικα μου,αλλα δεν με φιλησε.Ολη την ωρα κοιτουσε τα χειλη μου.Ομολογω πως το κατω χειλος μου ετρεμε.Περισσοτερες πεταλουδες στην κοιλια μου εμφανιζονταν.Ξαφνικα τον ακουσα να μου ψυθιριζει.
"Φιλα.Με".Εγω εκεινη την στιγμη κοκαλωσα.Δεν κουνηθηκα,δεν εκανα τιποτα.Ειδα τα ματια του να κλεινουν και με φιλησε. (Α/Ν παραδεισος♥♥) Δαγκωσε το κατω χειλος μου ζητωντας προσβασει στο στομα μου,που αμεσως,χωρις να το σκεφτω του την εδωσα.Ηταν οτι περιμενα ολη μου την ζωη.Ποτε δεν ειχα δωσει το πρωτο μου φιλι,ηθελα να το δωσω σε αυτον πρωτα.Ηθελα να ειναι ξεχωριστο.Κι αλλη ευχη μου πραγματοποιηθηκε.Οι πεταλουδες δεν ελεγαν να φυγουν απο μεσα μου,αντιθετως,εγιναν ολο και πιο πολλες.Ο Harry σταματησε να με φιλαει μετα απο καποια λεπτα λογο εληψης οξυγονου.Ανοιξε τα ματια του,και συναντισε τα δικα μου.
"Ουαου" ειπα σιγα,ανασαινοντας βαρια.Αυτος χαμογελασε αχνα και την ωρα που πηγε να ξανακουμπησει τα χειλη του με τα δικα μου,η Lucy εμφανιστηκε.Ο Harry εφυγε γρηγορα απο πανω μου και με σηκωσε.
"Οπ,τι εγινε εδω;" ειπε η Lucy με ενα πονηρο χαμογελο.
"Τι-τιποτα" ειπα χαμογελοντας οσο πιο πειστηκα μπορω.
"Αχα,αμε..σε πιστευω.Λοιπον,πηρα την ζακετα μου,παμε να φυγουμε;" ειπε.
"Εμμ ναι,αντιο Harry" ειπα αποφευγωντας να τον κοιταξω στα ματια.Γυρισα την πλατη μου προς αυτονκαι ξεκινησα να περπαταω.Ενιωσα,ξαφνικα,ενα χερι να με αγγιζει.Γυρισα και αντικρισα τον Harry.
"Εμμ,αυτο ειναι το κινητο μου,στειλε μου μηνυμα οποτε μπορεις" ειπε δινοντας μου ενα χαρτακι.
"Οκει,θα σου στειλω σημερα το βραδυ,καληνυχτα"
"καληνυχτα" ειπε και αφου σιγουρευτηκε πως η Lucy δεν κοιταει με ξαναφιλησε γρηγορα στα χειλη.Πριν προλαβω να αντιδρασω ειχε κιολας ηδη φυγει.
----------------------------------
Ειμασταν στο αυτοκινητο.Η Lucy οπως παντα με ρωταγε τι εγινε με τον Harry.
"Ελααααααααα,πες μου,τι εγινε μολις μπηκα στον διαδρομο;" με ρωτησε για 9 φορα σημερα.
"Πφφφ,τιποτα απλως επεσε επανω μου,και μετα με.....φιλησε" ειπα ντροπαλα.Φτασαμε στο παρκιν του ξενοδοχειου,η Lucy εκλεισε την μηχανη και φωναξε
"ΤΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙ;;;;" με ενα τεραστιο χαμογελο στο προσωπο της.
"Ναι,θα στα πω ολα αυριο,τωρα παμε να κοιμηθουμε" της ειπα.
-------------------------------
Ξαπλωσα στο κρεβατι μου και καθομουν και θυμομουν ολα αυτα που εγιναν σημερα.Το φιλι μου με τον Χαρρυ.Ολα.Σηκωθηκα απο το κρεβατι μου και πηγα στο σορτσακι που φορουσα,ανοιξα την τζεπη και εβγαλα το χαρτακι που ο Χαρρυ μου εδωσε με τον αριθμο του.Το πληκτρολογησα στο κινητο μου και του εστειλα μηνυμα
Προς Χαρρυ:
"Γειαααα,η Bella ειμαι x"
και περιμενα την απαντηση του.
*ΣΧΟΛΙΑΣΤΕ♥♥*