Ξυπνησα και κοιταξα γυρω μου.Εκανα να τραβηκτω απο το κρεβατι,αλλα κατι με κρατουσα σφηκτα.Θυμηθηκα πως ειχα κοιμηθει στην αγκαλια του Harry.Κοιταξα προς το μερος του.Τα μαλλια του ηταν μπερδεμενα και το στομα του μισανοιχτο.Εμοιαζε σαν αγγελος,Πραγματικα.Χαζευα λιγο την οψη του.Χαζευα πως η κοιλια του κουνιαταν καθως ανεπνεε.Αν ποτε σταματησει να αναπνει,να ξερει πως θα σταματησω κι εγω.Αυτος ειναι ο μονος λογο που αναπνεω.
"Σε αγαπω.Για παντα.Μεχρι να σταματησω να αναπνεω." του ψυθιρησα.Δεν ηθελα να με ακουσει.Ξερει πως ειμαι φαν του,αλλα και παλι,δεν ξερει αυτος τι σημαινει για εμενα.
Εβγαλα τα χερια του προσεκτικα απο πανω,για να μην το ξυπνησω.Μολις το καταφερα,πηγα στο μπανιο για ενα πρωινο ντουζ,οπως παντα συνηθηζα.
*Harry's POV*
Αφου βεβαιωθηκα πως ειχε παει στο μπανιο,ανοιξα τα ματια μου.Θυμαμαι τα λογια που μου ειχε πει πριν λιγο,κι εγω εκανα πως κοιμομουν.Η αληθεια ειναι,πως ειχα ξυπνησει πιο νωρις απο αυτην,και καθομουνα και την κοιταζα.Δεν ξερω για ποιο λογο.Κατι εχει αυτο το κοριτσι και θελω να το ψαξω ολο και πιο πολυ.Παρολο που ειναι φαν μου,δεν θελει να το δειξει.Το καταλαβαινω.Θυμαμαι μολις την πρωτοειδα.Ηρθε,με αγκαλιασε,και μετα μου εκανε μια μικρη ερωτικη εξωμολογηση.Γελαω με την σκεψη μου.Ειμαι σιγουρος γιατι την εκανε.Φυσικα,δεν νομιζε πως θα ξανασυναντηθουμε.Γι αυτο μου ειπε τα συναισθηματα της,και ειμαι πολυ περηφανος,που εχω μια τετοια κοπελα να με αγαπαει και να με υποστηριζει.Αυτη ομως,πιστευει πως δεν την αγαπω κι εγω.Με το δικιο της μπορω να πω.Δεν της το εχω δειξει.Δεν της εχω δειξει πως νοιαζομαι κι εγω για αυτην.Στην σκεψη μου τωρα ηρθε τα δυο φιλια που δωσαμε.Δηλαδη,παρολο που την ρωτησα να με φιλησε,εγω εκανα την πρωτη κινηση.Φαινοταν,πως δεν ηταν σε θεση εκεινη την στιγμη να κανει κατι.Και τις δυο φορες.Οταν τα χειλη μου ακουμπησαν πανω στα δικα της,ενιωσα κατι που δεν εχω ξανανιωσει ποτε.Γι αυτο ξαναεπανελαβα το φιλι.Και ξαναενιωσα το ιδιο.Αυτη η κοπελα,πραγματικα εχει το κατι ξεχωριστο.Βγηκα απο τις σκεψεις μου και ηρθα πισω στην πραγματικοτητα ξανα.Πηρα το τηλεκοντρολ απο το κομοδινο διπλα μου και ανοιξα την τηλεοραση.Ακουσα την πορτα του μπανιου να ανοιγει και ειδα να βγενει η Bella με μια πετσετα τυληγμενη γυρω της.
"Αααα,ξυπνησες.Καλημερα." ειπε και προσπαθησε να κρυψει ολη αυτη την θεα της μπροστα μου.Εχει πολυ ωραιο σωμα.Ηληκρινα.Θα μου αρεσε να μπορουσα να το αγγιξω.
"Εμμ,επισης" της ειπα με ενα χαμογελο.
"Ξεχασα τα ρουχα μου.Εμμ,δεν νομιζω να σε ξυπνησα." ειπε ντροπαλα.Ειχε γινει κατακοκκινη.Το λατρευω οταν το παθενει αυτο.
"ΟχΙ" της απαντησα παλι με ενα εξισου μεγαλο χαμογελο.
*Σχολιαστε*
+ Διαβαστε την καινουρια μου ιστορια "love me like you do." πλζζζ♥ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ♥♥