Τον κοιταξα στα ματια.Το ιδιο εκανε κι αυτος.Τα ματια του μου εδιναν την δυναμη να συνεχισω.Απο ολα τα ματια που εχω δει,τα δικα του ειναι τα πιο ξεχωριστα.Τα πιο σπανια.
"Δεν μπορεις να φανταστεις ποσο περισσοτερο σε αγαπω" του ειπα.Εστριψε σε ενα στενο και ενα μεγαλο σπιτι εμφανιστηκε μπροστα μας.Σταματησε την μηχανη του αυτοκινητου εξω απο τον μεγαλο κηπο και με κοιταξε ξανα.
"Ποσο πολυ;" με ρωτησε.
"Περισσοτερο απο ολα τα αστερια που υπαρχουν στον ουρανο.Και σου υποσχομαι πως θα σε αγαπαω μερχι να παψω να αναπνεω."του ειπα και χαμογελασε.Ηρθε κοντα μου και με φιλησε παλι.Αυτη την φορα το φιλι ηταν πιο αργο.Γεματο αγαπη,εμπιστοσυνη ο ενας στο αλλο.Μετα απο 3 λεπτα που φιλιομασταν εκανα πισω για παρω αναπνοη,αλλα ο Harry με το ενα χερι του κρατησε το πιγουνι μου σταθερο για να μην φυγω.Το φιλι το διεκοψε ο Harry που αρχησε να ουρλιαζει ξαφνικα.
"Τι εγινε;" τον ρωτησα ενω συνεχιζε να ουρλιαζει.Αντι να μου απαντησει ανοιξε την πορτα του αυτοκινητου και βγηκε εξω,οπως εκανα κι εγω στην συνεχεια.
"Τι εγινε Harry;;Ανησυχω,πες μου." τον ρωτησα καθως ετρεχα απο πισω του.
"Ηταν μια αραχνη πανω μου" μου ειπε και παγωσα στην θεση μου για δυο δευτερολεπτα.Ομως μετα αρχησα να γελαω.Εκατσα κατω στην ασφαλτο και αρχησα να γελαω πιο πολυ.Ολο και πιο πολυ.Δακρυα ετρεχαν απο τα ματια μου απο το πολυ γελιο.O Harry με κοιταγε με ανοιχτω το στομα.
"Που ειναι το τοσο αστειο;" με ρωτησε σοβαρος και εκρυβε το χαμογελο του.
"Εσυ...εσυ εισαι...αστειος" ειπα μεσα απο τα γελια μου.
"Με την αραχνη;" με ρωτησε κι αυτη την φορα δεν εκρυψε το χαμογελο του.
"Ν-ναι" του ειπα καθως γελουσα.Τα χερια μου βρισκοντουσαν στην κοιλια μου.Με πονουσε αφανταστα απο το παλι γελιο.Ακουσα κι καποιον αλλον να γελαει μαζι μου.Σηκωσα τον Harry και τον ειδα να γελαει.Αυτο μου εφερε πιο πολυ πολυ γελιο.Το ακουσμα του γελιου του,ηταν ολος μου ο κοσμος.Με εκανε δυνατη.Παραλληλα,ηταν πολυ αστειο.
"Πφφφφ" ξεφυσησα μολις σταματησα να γελαω.Σηκωθηκα απο την ασφαλτο και σκουπισα το παντελονι μου.
"Χαχα,παμε μεσα τωρα;" με ρωτησε ο Harry καθως σταματησε κι αυτος να γελαει.
"Οκει" του απαντησα χαμογελοντας και μου επιασε το χερι.