"Φυγε,σε παρακαλω" του ειπα προσπαθωντας να συγκρατησω τα δακρυα μου.Αντιθετως, δεν με ακουσε και ηρθε και καθησε διπλα μου.Το ενα του χερι ακουμπησε την πλατη μου αλλα εγω τραβηχτηκα.
"Σε παρακαλω." τον ακουσα να μου λεει σιγανα.Σηκωθηκα και αρχισα να περπαταω περα δοθε περιμενοντας το ταξι να ερθει να με παρει. 'Γιατι αργει τοσο γαμωτο;' σκεφτηκα.
"Ακουσε με Bella." ειπε καθως και σηκωθηκε κι αυτοςαπο το πεζουλακι και ηρθε μπροστα μου.
"Τι θελεις;" του απαντησα τελικα.
"Δεν το εκαναν επιτηδες.Αληθεια.Απλως,παντα το παθαινω αυτο με καθε κοριτσι που εχω."
"Να ξεκαθαρισουμε κατι.Δεν ειμαι το κοριτσι σου.Και να φροντισεις να μην συμβαινει αυτο με καθε κοριτσι που βγενεις γιατι μπορει να λενε οτι ειναι ενταξει,αλλα δεν ειναι" του ειπα υψωνοντας τον τονο της φωνης μου.Με κοιταγε με λυπημενο βλεμμα.Δεν ηθελα να τον βλεπω ετσι.Ηρθε πιο κοντα μου και ενωσε τα μετωπα μας.
"Δεν...Δεν θελω να σε βλεπω ετσι" ειπε και σκουπισε μερικα απο τα δακρυα μου.
"Σοβαρα;Τοτε που ησουν;Οταν εκλαιγα;Οταν χαρακωνομουν;" του ειπα και του εδειξα τα χερια μου.
"Που ησουν;" του ειπα με την φωνη μου να σπαει.
"Εδω" ειπε και εδειξε το μερος που ηταν η καρδια μου.
"Οσο με αγαπας,εκει θα ειμαι,κι ας δεν φαινομαι" συνεχισε να μου λεει.Δεν του απαντησα.Ηρθε πιο κοντα μου και με αγκαλιασε.Εβαλε τα χερια του γυρω απο την μεση μου περιμενοντας να τον αγκαλιασω κι εγω.Εμπλεξα τα χερια μου στις μπουκλες του και εχωσα το κεφαλι μου στο μερος που ηταν ο λαιμος του.
"Σε αγαπω" τον ακουσα να μου λεει.
"Ολες τις φανς τις αγαπας" του απαντησα.Τον ακουσα να αναστεναζει.
"Παμε να παρουμε τα πραγματα μας και να φυγουμε;" με ρωτησε
"Οκει" ειπα και βγηκα απο την αγκαλια του προχωροντας παραλληλα με αυτον μεσα στο ξενοδοχειο.
**********************************************
*ΣΧΟΛΙΑΣΤΕ*
Το ξερω πως ειναι μικρο αλλα δεν εχω χρονο.Επισης εβαλα κι ενα τραγουδι που ακουγα κατα την διαρκεια που το εγραφα.Πιστευω πως ταιριαζει.
Ααααα,και ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ.Σας αγαπω ΤΟΣΟ ΠΟΛΥ♥