*προς το τελος της συναυλιας*
"Thank you so much London for this amazing time" ειπε ο Νiall και μετα ακουστηκαν οι τσιριδες των φανς στα αυτια μου.
"We love you so much,see you" ειπε ο Harry, "πεταξε" ενα φιλι σε ολες τις φανς και μετα εφυγαν απο την σκηνη.Ξαφνικα,Τα φωτα που ηταν τοση ωρα κλειστα ανοιξαν,λες και ξυπνησες απο το ονειρο σου.Ομως το ονειρο δεν τελιωσε εδω,Θα τους δω..παλι σημερα,αυτην την φορα πιο κοντα.Θα μπορεσω να αγκαλιασω ττον ανδρα που αγαπαω,για μονο μια φορα στην ζωη μου,και αυτη θα ειναι σημερα.
"Παμε λιγο στο μπανιο,ειναι πολλα κοριτσια για backstage και ετσι εχουμε λιγο χρονο" ακουσα την Lucy να μου λεει.
"Εμμ,οκει" ειπα
---------------------
Μπηκαμε σε εναν μεγαλο διαδρομο που μας οδηγουσε προς το δωματιο που θα τους δουμε.Η Lucy μου κρατουσε το χερι σφιχτα,λες και θα εφευγα.
"Τρεμεις" μου ειπε και γυσισε το κεφαλι της προς τα εμενα χαριζοντας μου ενα χαμογελο.
"Ναι,αναρωτιεμαι ποσο θα αντεξω ακομι" της ειπα και ξεφυσησα
"Γεια σας,ειστε για backstage;;;; Mπορω να δω τα εισητηρια" μας μιλησε ενας σε μεγαλη ηληκια κυριος.Μαλλον θα ηταν κανενας security.Πφφφ,λες και θα τους φαμε κανουν ολοι.
"Εμμ ναι,οριστε" ειπε η Lucy αντι για εμενα.Ηληκρινα δεν ημουν σε θεση να μιλησει
"Χμμ,περαστε,εχετε 20 λεπτα" ειπε ο κυριος και μας ανοιξε την πορτα.Ειδαμε πεντε αγορια να μιλανε με 2 φανς.Η Lucy ουρλιαζε,εγω καθομουν ακινητη σαν αγαλμα.Θεωρουσα εκεινη την στιγμη ανικανη να κουνηθω.Η Lucy ετρεξε και αγκαλιασε τον Zayn.Εγω εξακολουσουσα να ημουν στην θεση που ημουν ακριβως πιο πριν.Η Lucy ειχε ηδη βγαλει φωτο με ολους και τωρα μιλουσε με τον Harry.
"Bella!!! γαμωτο,τι εχεις κατσει εκει στην πορτα.Ελα να τον παρεις αγκαλια" μου ειπε και ο Harry γυρισε το βλεμμα του προς τα εμενα.Αχχχ,αυτα τα ματια του.Κουνησα τα ποδια μου φτανοντας ακριβως μπροστα του.Τον ακουσα να μου λεει "Γεια" και μου χαμογελασε εμφανιζοντας τα λακκακια του.Ανοιξα τα χερια μου και τον αγκαλιασα σφιχτα.
"Σε παρακαλω,αγκαλιασε με" του ειπα ψυθιριζοντας κι αυτος εβαλε τα χερια του στην μεση μου αγκαλιαζοντας με κι αυτος σφιχτα.
"Μακαρι να μπορουσα να μεινω στην αγκαλια σου για παντα" του ειπα.Ειχα ηδη αρχισει να κλαιω.Ειχα χωσει το προσωπο μου στο μερος του λαιμου του μυριζοντας το αρωμα του.Απο την ωρα που τον αγκαλιασα ενιωσα σαν να μου εφυγε ενα βαρος απο πανω μου.Ολος ο πονος εφυγε μακρια.
"Ειναι σαν να κραταω ολον τον κοσμο στα χερια μου" συνεχισα και εκλαιγα πιο πολυ
"Σσσσσσ" τον ακουσα να μου λεει καθως μου χαιδευε την πλατη με τις παλαμες του.
"Σε αγαπω.Πιο πολυ απο τιποτα αλλο.Σε αγαπαω." του ειπα καθως εβγαλα το προσωπο μου απο τον λαιμο του για να μπορεσω να τον κοιταξω στα ματια.
"Κι εγω σε αγαπω,πολυ" μου ειπε,μου αφησε ενα φιλι στο μετωπο και μου σκουπισε τα δακρυα.
"Μην κλαις πριγκιπισσα μου" μου ειπε.Χαμογελασα.Για πρωτη φορα στην ζωη μου,χαμογελασα αληθινα.Πηρα το ενα χερι απο τον λαιμο του και του επιασα το μαγουλο
"Τι ειναι αυτα;;;;" μου ειπε σχεδον φωναζοντας αργιεμενος.Πηρε το χερι μου και το γυρισε απο την "μεσα" (δεν ηξερα πως να το γραψω) μερια για να δει τις κοκκινιλες και τα χαρακωματα μου.
"Τιποτα" ειπα και προσπαθησα να παρω το χερι μου.
"Μην το ξανακανεις αυτο στον εαυτο σου." ειπε καθως μου φιλησε τα χαρακωματα μου πανω στο χερι μου περνοντας τον πονο μακρια.
"Μου το υποσχεσε;;" ειπε ξανα.
"Ναι" του ειπα χαμογελοντας και τον ξαναγκαλιασα.