Φτασαμε εξω απο την πορτα του δωματιου μας.Ο Ηarry ανοιξε την πορτα με το κλειδι και μπηκαμε μεσα.Το δωματιο ειχε ενα οχι πολυ μεγαλο μπανιο,μια μικρη ντουλαπα και διπλα της ενα ψυγειο με δυο μπουκαλακια νερο μεσα.Απεναντι ηταν το διπλο κρεβατι που θα κοιμομουνα εγω σημερα με τον Harry.Ουαου,τα ελεγα και δεν τα πιστευα.Πραγματικα δεν του μιλαγα σαν να ειμαι πολυ φαν,δηλαδη,πως θα εκανε μια αλλη τρελη φαν στην θεση μου.Θα ειχε αρχισει να ουρλιαζει και να κλαιει απο την χαρα της,οπως θα εκανα κι εγω αλλωστε.Αλλα,πραγματικα δεν ηθελα να με παρει για μουρλη.Παρολο που το παιζω χαλαρη και του δειχνω πως δεν συνεβη τιποτα,απο μεσα μου ουρλιαζω.
"Λοιπον,θα πεις τιποτα ή ετσι θα καθομαστε;" ειπε με ενα μεγαλο χαμογελο και καθησε διπλα μου στο κρεβατι.Ουτε καν που ειχα καταλαβει πως ειχα κατσει στο κρεβατι.
"Εμμ,εσυ σαν τι θες να πουμε;;" του προτεινα συνεχιζωντας την κουβεντα.
"Να σου πω ενα ανεκδοτο;" μου ειπε καθως το χαμογελο του μεγαλωσε
"Να σου πω την αληθεια,χωρις να θελω να σε προσβαλω,δεν εχει καθολου χιουμορ" ειπα και γυρισε και με κοιταξε με γουρλομενα τα ματια.
"Καλα,οτι πεις."
"Ομως,τα ανεκδοτα που λες και τα καταλαβενεις μονος σου και γελας,ειναι αστεια.Πες μου ενα" του ειπα χαμογελοντας.
"Ωραια,εμ,τα αγαπημενα μου ειναι τα Knock knock" ειπε
"Οκει,πες μου" του ειπα χαμογελοντας ξανα και περιμενα τι θα μου πει.
"knock knock"
"who is there?" του απαντησα.
"Μarry." Μου απαντησε.
"χαχα,Μarry who?"
"marry me." μου ειπε. "το ηξερες εε;;" με ρωτησε και γυρισε το βλεμμα του προς τα εμενα.
"Εμμ,ναι" του απαντησα.
"Και γιατι δεν μου το ειπες χαμογελασε ξανα κοιτωντας κατω.Αχχ,ποσο ομορφος ειναι οταν το κανει αυτο.
"Δεν ηθελα να σε στεναχωρισω." του ειπα.
"Δεν θα με στεναχωρουσες." μου απαντησε. "Αντιθετα,με κανεις χαρουμενο" ειπα και με κοιταξε στο ματια.Πραγματικα,ηταν μια στιγμη αμηχανιας για εμενα.
"Εμμ" δεν εβρισκα λεξεις να πω. "Θα μου πεις ενα αλλο ανεκδοτο;" τον ρωτησα.Γελασε μαζι μου.
"Μπα." ειπε
"Γιατι;" τον ρωτησα.
"Εμμ,καταλαβα πως δεν ειμαι αρκετα καλος" ειπε και χαμογελασε παλι.Παντα ετσι τον θελω,να χαμογελαει.Να μου φωτιζει τον κοσμο μου.
"Ευτυχως" του ειπα και αρχισα να γελαω μονη μου.
"Αααα,και μετα λες εμενα πως γελαω μονος μου" ειπα και αρχισε να γελαει κι αυτος μαζι μου.