"Φυσικα" του απαντησα με ενα χαμογελο.Ο Harry με πηρε απο το χερι και βγηκαμε απο το δωματιο.Οταν φτασαμε στο εστιατοριο του ξενοδοχιου-πανδοχειου, η σερβιτορα μας εβαλε να καθησουμε με ενα μικρο τραπεζακι με δυο καρεκλες.Ο Harry,αφου καθησε,πηρε τον καταλογο στα χερια του και αρχισε να βλεπει το μενου.Εγω απλως κοιτουσα τον χωρο γυρω μου.Ηταν ενα ωραιο και ζεστο ξενοδοχιο παρολο που ηταν μικρο.Σε μια γωνια του δωματιου διεκρινα κατι μικρα κοριτσακια,πρεπει να ηταν γυρω 14-15 ετων,οι οποιες κοιταγαν και σχολιαζαν τον Harry.Η μια απο αυτες εκλαιγε.Οχχ φανς.Οι κοπελιτσες ηρθαν κοντα στο τραπεζι μας,κι αυτη που εκλαιγε ειπε στον Harry.
"ΣΕ ΑΓΑΠΩ ΤΟΣΟ ΠΟΛΥ" ουρλιαζοντας.Ο Harry Κοιταξε πρωτα εμενα και μετα την κοπελα που βρισκοταν διπλα του.
"Κι εγω σε αγαπω,πιο πολυ αγαπη" της ειπε με ενα χαμογελο.
"Εισαι,πολυ ομορφη" συνεχισε ο Harry.Ενιωσα κατι μεσα μου να με μειωνει.Πραγματικα η κοπελα που στεκοταν μπροστα του ηταν πολυ ομορφη.Ειχε ωραια μακρια καστανα μαλλια,και πρασινο-μπλε ματια.Ηταν αδηνατη και ψηλη.Και φυσικα,ηταν ωραια ντυμενη σε αντιθεση με εμενα.Φυσικο ειναι να της πει πως ηταν ομορφη.
"Ειμαι η Νadine,αλλα οι φιλοι μου με φωναζουν Nad.Aαα κι ευχαριστω" ειπε χαμογελοντας αφηνοντας τα καταλευκα δοντια της να φανουν.
"Χαιρομαι που σε γνωριζω" ειπε ο Harry χαμογελοντας αλλη μια φορα.
"Αυτη ποια ειναι;Η καινουρια σου γκομενα;!Ηληκρινα Harry,εχεις πεσει με πολυ μικρο επιπεδο."ειπε μια φιλη της Nadine.Εγω απλως σηκωθηκα απο το τραπεζι κι εφυγα.Δεν ηξερα τι να κανω.Πηγα στην ρεσεψιον και καλεσα ενα ταξι να ερθει να με παρει.Βγηκα εξω απο τον ξενοδοχιο περιμενοντας το ταξι.Δακρυα κυλουσαν απο τα ματια μου, με την ιδεα τι ειχε γινει πριν λιγα λεπτα.Ηληκρινα,την αφησε να με προσβαλει.Φυσικα,ουτε καν που τον νιωζω.Λεει απλως ενα 'σε αγαπω' για να μας κανει χαρουμενες.Αλλα,δεν πιστευω πως το ενοει.Ενοω,κοιτα.....πφφφφ,δεν ξερω τι μου γινεται.
"Εδω εισαι" ακουσα την φωνη του.