"Μπες μεσα στο αυτοκινητο." τον ακουσα να μου λεει. Κοιταξα το ρολοι μου.Η ωρα ελεγε 2:30. Καλα που με παει τετοια ωρα.Τραβηξα το χερι μου απο το δικο του και του απαντησα σχεδον ειρωνηκα
"Πρωτον..Σου θυμιζω πως δεν φορας παντελονι,πραγμα που ειναι πολυ ντροπιαστηκο να βγανεις εξω σους δρομους και δευτερον,που με πας στις 2:30 το βραδυ;;; Να με σκοτωσεις θελεις;;" τον ρωτησα και εβαλα τα χερια μου την μεση μου δηθεν θυμωμενη.
"Εχω ενα παντελονι μεσα στο αυτοκινητο" ηταν η μονη απαντηση που πηρα.Ξεφησησα και μπηκα μεσα στο αυτοκινητο περιμενοντας κι αυτον να μπει.Μπηκε και ξεκινησε να οδηγαει.
**********************
Ειχε περασει ηδη ενα τεταρτο απο την ωρα που οδηγουσε.
"Που στο καλο παμε;;¨ τον ρωτησα καθως χασμουριομουν
"Θα δεις.Θελω να σε παω σε ενα σημαντικο μερος για εμενα" ειπε
"Σποπευει να μας παρει πρωι;; Για να κοιμηθω ρωταω."
"Θα σταματησουμε σε λιγο σε ενα πανδοχειο εδω κοντα,θελω κι εγω λιγη ξεκουραση" ειπε καθως το βλεμα του συνεχισε να ειναι προς τον σκοτεινο δρομο.
"Καλα" ειπα βαριεστημενα
********************
Ενιωσα ενα σκουντηγμα στον ωμο μου και ανοιξα τα ματια μου.
"Ξυπνα,φτασαμε" ακουσα τον Χαρρυ να μου λεει
"Χμμμ" του απαντησα και ετριψα τα ματια μου για να ανοιξουν περισσοτερο.Βγηκαμε απο το αυτοκινητο και πηγαιναμε προς το πανδοχειο.Μικρο αλλα μοντερνο ηταν.
"Δυο δωματια,αν γινεται να ειναι κοντα παρακαλω" ειπε ο Χαρρυ στην ρεσεψιον.
"Εχουμε μονο ενα δωματια με ενα δυκλινο κρεβατι." του απαντησε. Ηληκρινα,θα κομηθουμε στο ιδιο κρεβατι;;.
"Μμμμ,σε πειραζει;" με ρωτησε ο Χαρρυ γυρνωντας το βλεμμα του σε εμενα.
"Εεεεε,ο-οχι" ειπα ελαφρα ντροπιασμενη.
"ωραια,τοτε θα το παρουμε,θα ειναι μονο για μια νυχτα" ειπε ο Χαρρυ και ο ανδρας του εδωσε το κλειδι του δωματιου.