2.Bölüm

2.1K 110 3
                                    

" NE!" dedi herkes şaşkınlık ile. 

Tony Stark "Iris " dedi şaşkınlıkla. Yaklaştı sarılmaya kalktı ama bir adım geri gittim.

" Değdi mi?" dedim suratına bakarak.

Tony "Ney değdi mi?" dedi.

" Beni Shıeld için bırakman değdi mi? Hatırlıyorsundur dokuz yaşında sadece robotunu bozduğum için beni kapı dışarı etmen. Hani Shıeld'a göstermek için yaptığın 5 dakikada tamir edebileceğin robot ". 

Tony "Özür Dilerim. Ben sadece... Hata yaptım" dedi üzüntü ile.

Dudağımı büzdüm " Hata mı yaptın" dedim.

Başını yavaşça salladı. Ona sarıldım. Herkes şaşırdı. Sonra Tony kollarını bana sardı. Kulağına yaklaştım ve kısık bir şekilde konuştum. 

" Çok yaşa Hydra" sonra ilk idrak edemedi bende onu ittim.

" Özür mü? Sen bu işin özür dilemek ile hal olacağını falan mı zannettin? Emin ol beni feda ettiğin kişilere bir bak hiç birisi senin götünü kollamayacak. Ama her zaman ben seni korumaya hazırdım. O gün benim için öldün. 

Tony Stark ben senin bir hata yapıp özür dilediğin çalışanlar gibi seni affetmem. BUGÜN KİMSE BURADAN ÇIKMAYACAK. SİZ ŞUANDAN İTİBAREN HYDRA AJANLARI TARAFINDAN REHİN ALINMIŞ BULUNMAKTASINIZ. EĞER YAPTIĞINIZ TERS BİR HAREKETTE SİZ DEĞİL EN SEVDİĞİNİZ KİŞİ ÖLÜR" dedim bağırarak.

Ward bize sandalye getirmişti. Ona oturduk ve izlemeye başladık. Herkes anlamsız şekilde bakıyordu.

Nick Fury "O kadar ajanın arasına 4 kişi mi geldiniz? Buradakiler sizi parçalar" dedi.

Ward "Parçalarsa oda parçalar" dedi beni işaret ederek.

Bacaklarımı sandalyenin koluna koydum, sırtımı Ward'e yasladım. 

" Güçsüz, küçük bir kıza karşı bir sürü güçleri olan kişi. Adaletsiz olurdu" dedi Daisy. Ayaklarımı indirdim ve ayağıma kalktım. Sanki boğazını tutuyormuş gibi yaptım ve onun uçup nefessiz kalmasını sağladım. 

" Temin güçsüz mü dedin? ". dedim ona bakarak. Boğazını tutuyor ve öksürüyordu.

May "İNDİR ONU".

Simmons " KES YAPTIĞINI ŞEYİ" dedi korkuyla.

Ward "Iris yeter bence" dedi.

" Tamam zaten öldürecek değilim" dedim bırakarak.

" Şimdi O koca çeneni kapalı tut yoksa bu sefer seni öldürürüm " dedim yerime geçerken.

⸻⸻⸻ ☣⸻⸻⸻

" Salak öldüm. Tekrar başlat" dedim Ward'e.

Ward "Tamam bu sefer sağdan gir " dedi.

Ne mi yapıyoruz. Biz tamı tamına 4 saattir buradayız sıkıntıdan telefondan oyun oynuyoruz. 

General " Iris Hale cevap ver" telsizden ses gelmişti. Telsizi elime aldım.

" Iris Hale dinlemeden General Hale" dedim.

General " Plan tamamlanmıştır göreviniz bitmiştir. Ajan Ward ve diğer ajanlar ile gelebilirsiniz" dedi.

" Anlaşılmıştır efendim" dedim.

Telsizin kanalını değiştirdim tekrar konuşmaya başladım.

" 4. seviye ajanlar 10. seviye ajan General yardımcısı  Iris Hale konuşuyor. Görev bitmiştir yerlerinizden biz indikten sonra inice-" sözümü bitirmeden cam kırılma sesi ve hızla gelen kurşun. 

Hemen elimi açarak durdurdum. 

" Ajanlar beni duyuyor musunuz?" dedim ama cevap yok. Geliyorlar demek ha. Kendileri kaybeder. 

" Ward geliyorlar. Siz ikiniz asansörün orda durun" dedim.

İkisi asansörün oraya gitmeye başladılar. 

" Ucuz oyunlar Nick Fury" dedim.

Coulson "Ajanlarım ucuz olmaz ama sen bilirsin" dedi. O yapmıştı.

" Doğru onlar için beş kuruş bile harcamam" dedim. Silah sesleri gelmişti. Sonra adım sesleri. Salaklar bir işi doğru düzgün yapsalar şaşıracağım. 

Ward "Bence biz halledeceğiz" dedi.

" Zevkle öldüreceğim onları " dedim. 

Sırtımdakilerinden birini almıştım ve bize doğru yaklaşan ajanları bekliyordum. 10 adet ajan ama dördü farklıydı bir tane kadın elinde iki adet sopa, diğer kadının ise hiçbir şey, adamın elinde balta, diğer adamın elinde silah vardı.

" Eğlence başlasın o zaman " dedim.

⸻⸻⸻ ☣⸻⸻⸻

En güzel yerinde kesmeyi seviyorum. Ama buna değiyor.

Sizce Iris'in gerçek annesi general Hale mi? yoksa başkası mı?

Iris sonradan Hydra'dan ayrılacak mı?

Size bir tavsiye Agents Of Shıeld dizisini izleyin ben 9 kere izledim efsane bir dizi.

Bölüm günleri Pazartesi-Cumartesi.

𝐻𝑎𝑡𝑎Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin