22. Bölüm

511 41 6
                                    

Koşarak savaş meydanına gitmeye çalıştım ama çok uzaktaydı savaş meydanı

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Koşarak savaş meydanına gitmeye çalıştım ama çok uzaktaydı savaş meydanı. Koşarken birden havaya zıpladım ve uçamaya başladım. Uçarken baya yukarı çıkmıştım ve beni göremezlerdi bu yükseklikten. Tam savaş meydanının ortasına geldiğimde hızlıca ateşten kocaman bir ejderha yaparak tam ortaya yönlendirdim. Tamam Bloom hastasıyım, turunçgilimi çok seviyorum bu gayet normal bir şey .

Ejderha kükreyerek iniş yaptığında herkes ne olduğunu şaşırmış gibiydi. Bende daha fazla yukarda durmamak adına aşağıya inmeye başladım. Ayaklarım toprağa bastığımda etrafımdaki toz duman gitmişti. Herkes şimdi beni net bir şekilde görebiliyordu. 

" SHADOW WİTCH GERİ DÖNDÜ" diye bağırdığımda beni tanıyanlar mutlulukla sırıtıyorlardı şimdi daha çok umutları vardı kazanacaklarına dair.  

Sırtımdan bıçağımı aldım ve hedeflediğim uzaylılara fırlattım. 4-5 uzaylının kafası koparken bıçak bana geri dönmüştü. Elimi kaldırıp bıçağı tuttum ve sırtıma geri koydum.  Koyduktan sonra koşarak bana doğru gelen uzaylıları fark ettim ve etrafıma ses dalgaları gönderdim.

Bir çoğu şiddetli sesten patlarken, bazıları hiç bir şey olmamış gibi gelmeye devam ediyordu. Ama bunlar geldikçe geliyor illa ki bir yuvaları vardı değil mi? Etrafa bakmaya başlarken Gözüme çarpan uzay gemilerini fark edince gülümsedim ve Pierto aşkımdan kopyaladığım hızını kullanarak 5 saniyede oraya vardım.

Tahmin ettiğim gibi buradan çıkıyordu bütün uzaylılar. Elimi otara uzattım ve avuçlarımdan sismik dalgalar çıkmasına izin verdim. Sismik dalgalar gemileri patlatırken yanımda bir ses duydum. 

Pierto" Merhaba bebeğim" diyerek yanağıma öpücük kondurdu. Ah size söylemedim değil mi? Biz Pierto ile 3 aydır sevgiliyiz. Son gemiyi de patlatınca ona döndüm ve dudağına kısa bir öpücük kondurdum. Etrafımızda kimse yoktu. 

"Merhaba hızlı çocuk" dediğkten sonra avucunu açtı ve içindeki kulaklığı kulağıma takmaya başladı. 

Pierto" Yaşlı rahibe gönderdi. Buradan haberleşecekmişiz" dediğinde kafamla onayladım. İkimizde aynı anda savaş meydanına dönmek için hızlı koştuk. Aynı anda vardığımızda azalma gördüm uzaylılarda. 

Ama asıl olay bu değildi. Başıma şiddetli bir ağrı girerken etrafa bakrım. Birisi zihnime girmeye çalışıyordu ama kim olduğuna emin değilim. Zihnimin içinden 'kimsen çık ' dedikten sonra ses geldi.

Dr. Strange' Iris ben Dr. Strange. Şimdi Wanda ile beni dinleyin. Thanos diğer taşı da aldı ve oraya geliyor. Vision'u koruyun son taş onda' 

Wanda' Peki Doktor'

'Tamam' dedikten sonra zihnimizden çıkmıştı. Ben ondan sonra Wanda'nın zihnine zorda olsa girdim. 'Wanda benim. Sen Vision'un yanına git ben buradakileri haledeyim. Thanos gelince yanına geleceğim' 

Wanda 'Tamam ben gidiyorum' zihninden çıktım ve önüme gelen uzaylıları öldürmeye devam ettim. Wakanda halkı cidden çok fazlasıyla yardımları dokunuyordu. Bir süre sonra etrafa bakındığımda bizimkilerden kimse yoktu. Sonra kulaklığımdan bir ses geldi. 

Steve "Iris Thanos burada, yardımına ihtiyacımız var" dediğinde acı çeker gibi bir ses gelmişti. 

"Hemen geliyorum" diyerek son kez yumruk attım ve koşarak dediklere yere gittim. Ama bu görüntü beklenilmez bir görüntüydü. 

𝐻𝑎𝑡𝑎Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin