9. Bölüm

968 69 2
                                    

" Natasha sağ bloğun iki metre sonrasında üç kişi var "

" Kaptan sol binanın üstünde keskin nişancı var "

Avengers göreve çıkmışlardı. Her ne kadar gelmek istesem de babam hayır demişti. Yine de ısrar ettiğim için bana da kulede oturup kaç kişi var, yakınımızda ne var gibi soruları cevaplamak kaldı. 

" Clint kuzeydoğuda Wanda'nın yanına gelen üç kişi var "

Tony " Iris ısı taramadan çık ve normal taramada neler var söyle "

İki tuşa tıkladım ve normal taramağa geçtim. Bakındığımda hiç bir şey yoktu. Aklıma gelen fikir ile hemen Jarvis'e seslendim. 

" Jarvis güç algılama taraması başlat"

Jarvis " Hemen Bayan Stark "

İki dakika sonra ekran buz mavisine döndü. Ama tek bir yerden çok şiddetli güç geliyordu. O nokta tamamen kırmızıydı. 

" Aman Tanrım"

Tony "Iris ne oldu"

" Şu an tek bir yerden şiddetli güç alıyoruz "

Natasha "Neresi "

" Tama altınızda "

Thor " Nasıl yani yer altında mı?"

" Bekleyin kameralara sızacağım "

Arkaya almıştım taramayı. Hemen kod yazmaya başladım. Bir dakika geçti sonunda sızmıştım kameralara. Sırayla gezmeye başladım. Aynı zamanda izliyordum. Ama tek bir kamera takıldı gözüme. Hiç beklemediğim biri. Baron Strucker. 

" Jarvis tara hologram mı değil mi?"

Jarvis "Hologram efendim "

Rahat bir nefes aldım ve kameraları gezmeye devam ettim. Sonunda bulmuştum. değişik bir şeydi. Sarı bir taştı sanırım. 

" Sarı bir taş var. En alt katta Depo yazan yerde. Salaklar saklamağa çalışmışlar ama başaramamışlar "

Steve "Etrafında adam var mı?"

"Hayır şu anlık herhangi bir sıcaklık görmüyorum"

Natasha "Neden çok güçlü bir taşı korumasız bırakmışlar "

Aklıma takılan soruya cevap almak için depo kamerasında soğuk kamerayı açtım. Düşündüğüm gibi dört kişi vardı. Üstlerinde sıcaklığı yok eden kıyafetlerden vardı. 

" Koruma var. Isıyı yok eden kıyafet giydirmişler. Dört kişiler "

Steve "Wanda, Pierto aşağısı sizde "

Jarvis " E-E-ef-endim yyyyyyy"

Jarvis bir konuşmaya çalışırken bir anda bozulmuştu garibime gitmişti. 

" Baba Jarvise bir şey oldu "

Tony " I-rrr-iii-sss çççç-"

Onlarında sesi gitmişti. Bir anda bütün elektrik gitti. Etraf karardığı için normal olarak hiç bir şey göremiyordum. Elimde küçük bir ışık topu yaptım. Bu toptan altı tane daha yaptım ve kafamın üstünde uçarak beni takip etmelerini sağladım. 

Yolum aydınlanmıştı. Garip sesler geliyordu. Bu sesler aşağıdan babamın garajından geliyordu. Hızla koşarak aşağıya indim. Garajın kapısını açtığımda tepemde bir şey geçti. Hemen elimi kaldırıp bir ateş topu yaptım. 

İçeri girdiğimde tanımadığım birisi ile karşılaştım. Etrafı karıştırıyordu. Elinde değişik bir alet vardı. Omzuna gelen kıvırcık saçları, yeşil gözleri ve değişik giyinişi vardı. Bana döndü ve süzdü sonra önüne dönüp işine devam etti. 

" KİMSİN VE BABAMIN KARAŞINDA NE İŞİN VAR?"

" Sen Tony Starkın kızı mısın? Bana ne. Önüme çıkmadığın sürece sana hiç bir şey olmaz"

" Buradan gitmezsen asıl olacaklardan sorumlu değilim "

Güldü ve elini kaldırıp parmağını şaklattı. Anında etrafımda uzaylılar belirdi. Üstüme geliyorlardı. Bunu burada yapamazdım o yünden adamda dahil hepimizi bahçeye ışınlandım. Adam ışınlandığımızı fark edince bana döndü ve garip garip baktı. Gülümseyip boynumu sağa yatırdım. Elimi kaldırıp parmaklarımı oynatarak el salladım. Hadi başlayalım bakalım. 

𝐻𝑎𝑡𝑎Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin