6.Bölüm

1.3K 88 4
                                    

Hena "Merhaba Iris"

" Merhaba"

Hena " İlk ne yapmamı istersin"

" Hiç kimse ölmeyecek sadece yarala ve korkut "

Hena "Neden öldürmek varken yaralıyım "

" Dediğimi yapacaksın Hena zarar ver ama öldürecek kadar değil"

Hena "Seni dinlemeyeceğim Iris " 

" Ne demek oluyor"

Hena "Ben senden daha güçlü ve üstünüm. Ama yoluma çıkmaman için ölmen gerekiyor" 

Sonra bir anda etraf sallanmaya başladı. Bina çökmeye başlamıştı ama sanki bir şeyler hareket etmemi engelliyordu. Bina çökerken son gördüğüm Hena'nın bana ülüşü ve buradan uçuşu. 

Kandırıldım. Ne kadar salağım ne kadar geri zekalıyım. Kendimden nefret ediyorum ben kim kötü olmak kim. 

⸻⸻⸻ ☣⸻⸻⸻

" Iris uyan Iris. IRİS STRAK UYAN" 

Başımda bağıran bir erkek sesi ve hissettiğim içimde patlamak isteyen bir şeyler. Gözlerimi açtığımda güneşin ışıltısı gözüme batmak yerine daha iyi gelmişti. Sırtım ağrıyordu. Bana seslenen kişiye baktığımda babam olduğunu gördüm. 

Etrafa baktığımda ise yıkılmış bir binanın üstünde yattığımı gördüm. Babamın arkasında bir kaç arkadaşı vardı. Sarışın bir kadın molozların üstünde kanlar içinde yatıyordu. Düşündüğüm kişi olmasın ne olursun olmasın. Yaralarımı umursamadan ayağa kalktım ve kadının yanına gittim. 

Kadının kafasını kendime çevirdiğimde o korktuğum kişi olduğunu gördüm. Annemdi. Gerçek olmasa da annemdi o benim. 

" ANNEEEE "

Gözümden bir kaç yaş düştü ve yer ile buluştu. Kafasına sarıldım ve küçük bir aptal gibi ağlamaya başladım.  

" Anne bırakma beni. Tamam yaşayacaksın sadece çok uykun var" 

Sonra az ilerde siyah saçlı bir adam vardı. Koşarak onunda yanına gittim. Ward... ölmüştü ben kabul etmesem de ikisi de ölmüştü. ölme sebepleri benim salaklığım yüzündendi ama bu sefer Hena'nın benden çekeceği var. 

Ayağa kalktım ve göz yaşlarımı sildim. Arkamı döndüğümde buradaki herkes bana bakıyordu. Ama hava değişikti mor gibiydi. 

" Neler oluyor"

Tony "Sana benzeyen bir kız dünyayı yok etmeye çalışıyor ve başarılıda olmak üzere. İlk sensin diye düşündük ama sen değilmişsin "

" Wanda nerede "

Wanda "Buradayım. Ne için istiyorsun "

Ters cevap veriyordu. Hakkıydı güçlerini almıştım o kadar. Yanına gittim ve elini tutup güçlerini yavaş yavaş vermeye başladım. Hepsini verince gökyüzüne tekrar baktım. İyici mor olmaya başlamıştı. İnsanların kaçış çığlıkları buraya kadar geliyordu ama Hena dışında bir kaç değişik yaratıkta vardı görüyorduk. 

" Hena ailemi öldürmeyecektin "

Ellerimi açtım ve uçmaya başladım. Arkamdan geliyorlardı. Merkeze geldiğimizde bir kaç Avengers'ın Hena ile savaştıklarını gördüm ama pek yarar gibi gözükmüyordu. Elime kocaman siyah bir top yaptım ve onu Hena'ya yolladım. Hena'ya çarpış hatta binaları delip geçmişti. 

Savaşanlar topun geldiği kişi olan bana baktılar. Ama sevincim bölündü çünkü sırtımda acı hissetim ve yere yapıştım. 

Hena " Sevgi seni her zaman küçük yapar Iris gel beraber hükmedelim "

" Asla ben kimseden emir almam ve sevgi zayıflıksa, salaklıkta beyinsizliğinin kanıtıdır "

Sırt üstü döndüm ve ona toplar atarak havalanmaya başladım. Onun hizasına gelince durdum. Elimde kocaman bir patlama bombası yaptım ona gönderdim. O onunlar uğraşırken arkasından sismik dalgalar gönderdim ve kocaman bir ateş. Sonra bunlar ile birlikte onu sıkıştırıp yanmasını sağladım. 

Ama pek etkili olmadı. Hepsini yok etti ve güçleri ile hareketimi kısıtladı hatta yok etti demek daha mantıklı. Dört tane top gönderdi ve benim ona yaptığım gibi sıkıştırdı. Bu sefer patladı ve benim yere düşmemi sağladı. 

Yere düştüm ama sesleri duyuyordum. Çığlık sesleriydi hepsi. Aralarında tek çığlık tanıdıktı. Morgan... 

Hena "Bak Bay Stark ilk önce büyük kızın şimdide küçük kızın sıra kimde Eşin? Arkadaşların?" 

Tony "ONLARI ÖLDÜREMESİN "

Sonra çığlıklar attı ve bu çığlıklar kendime gelmemi sağladı. Havalandım ve içimdeki güç bir anda patlağı verdi. 

( Siyah olduğunu düşünün )

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

( Siyah olduğunu düşünün )

" KARDEŞİMİ BIRAK HENA "

𝐻𝑎𝑡𝑎Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin