1 Yıl Sonra
"Konuklarımızın ve şahitlerimizin huzurunda sizi karı koca ilan ediyorum" dediğinde Pierto bana yaklaştı ve dudaklarını anlıma koyarak masum bir öpücük verdi.
Dudağımdan öpseydi babam onu öldürür ve bu genç yaşımda dul kalırdım. Kulağıma yaklaşarak "Ölmek için erkenim ve sende dul kalmak için" dediğinde dudaklarımdan kıkırdama döküldü. Ellerimi onun boynuna sardığımda kafamı arkasındaki babam çevirdim. Babam ters ters bakıyordu.
Ona sıcak bir gülümseme gönderdiğimde ters bakışları bozuldu onun yerine sevecen bir gülümseme göndererek göz kırptı.
Wanda "Iris çiçek" diyerek ağzını oynattığında hatırlamış gibi Pierto'dan ayrıldım. Pierto bana anlamsız anlamsız bakarken ellimdeki çiçeği sallayınca anladı. Gülümseyerek geriye gitti ve babamla Steve'in arasında yerini aldı. Tüm kızlar benim plarformun altındaki yere toplayınca arkamı döndüm.
Elimi arkaya doğru bir kaç kere salladım. Dördüncüye salladığımda attım. Kızlar çığlıklar içerisinde çiçeği tuttu. Kimin tuttuğun görmek için arkamı döndüğümde hiç beklemediğim birisi elinde tutuyordu. Yelena elindeki çiçekle bir çiçeğe bir bana bakıyordu.
Yelena "Çiçeği ben tuttum şimdi ben mi evleneceğim?" dediğinde istemsiz bir kahkaha attım. Natasha sırıtarak gözlerini devirdi.
Natasha" Sana ilk önce bir damat bulalım sonra evlenirsin" dediğinde Yelena on katıldığını belirti. Sonra elindeki çiçeği yanındaki Wandaya vererek arkalara gitti. Herkes ayrıldığında aşağıya indim.
Ah işte benim hayatımda böyle devam ediyor. Gerisinde bir bokluk yok. Yani en aksiyonlu kısım buralardı. Hadi bay bay
...
Hello. Final bölüm kıtlığı ile merhabalar. Merak etmeyin yakında Marvel hikayesi gelecek. Bay bay❤❤❤❤❤
ŞİMDİ OKUDUĞUN
𝐻𝑎𝑡𝑎
ActionGeçmişinde yaptığı hatalar önüne çıkan Tony Stark ne yapacağını bilemez. İntikam için Hydra ile iş birliği yapan Iris Stark tek istedi babasını öldürmek ve Avengers'ı yok etmekti. Zamanla içindeki kötülüğü keşfeden Iris, bedeni kendi kontrolünden çı...